درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 05:25   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12101صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعییکشنبه، 29 تیر 1393 - 06:07
روابط عمومی ها هم لایک کنند و هم در مراسم تشییع جنازه حضور یابند
در گذشته لطیفه ای بود که می گفت: « دو نفر با هم گفتگو می کردند. اولی به دومی گفت: چرا در مراسم تشییع جنازه دوستمان شرکت نکردی. مگر نه این بود که رابطه ات با او خیلی خوب بود. دومی به اولی پاسخ می دهد: چون من مطمئنم که اگر در مراسم او شرکت می کردم، او هرگز در مراسم تشییع جنازه من شرکت نمی کرد.»
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نویسنده: عادل میرشاهی (سردبیر شارا)- روابط عمومی ها به عنوان بخش ارتباطی با جامعه باید بدانند که بازخوردهای خوب همیشه در نتیجه رفتارهای سنجیده و مناسب اتفاق می افتند و این چیزی است که یادداشت امروز به آن می پردازد.


لایک کنید تا لایک کنند
بسیاری از روابط عمومی ها در شبکه های اجتماعی وارد شده اند و این حضور منافع زیادی برای سایت آنها دارد. به ویژه اگر آنها اکانت خود را در فیسبوک به سایت شان متصل کنند و بتوانند لایک و شیر دریافت کنند می توانند در نتایج جستجوی گوگل به سرعت رشد کنند.


بسیاری از روابط عمومی ها خود را تنها نسبت به تولید محتوا و پاسخگویی متعهد می دانند در حالیکه آنها باید علاوه بر آن خود را نسبت به ارتباط نیز مسئول بدانند.
برقراری ارتباط در شبکه های اجتماعی از طریق لایک ها اتفاق می افتد. دیگران وقتی به صفحه شما می آیند که شما را در مکان های مختلفی دیده باشند و این مساله زمانی اتفاق می افتد که شما مطالب دیگران را لایک کنید یا آنها را به اشتراک بگذارید.


به ویژه در مورد لایک و اظهار نظر در صفحات و گروه های پر جمعیت خودتان را موظف کنید و به این وسیله شما لینک های بیشتری را در شبکه های اجتماعی برای خودتان ایجاد می کنید که می توانند به شما مرتبط شوند.


ریتوییت کنید تا ریتوییت شوید
در سیستم توییتر نیز شما باید سعی کنید اخبار و اطلاعات مرتبط با حوزه کسب و کار خود را ریتوییت کنید و با این کار و ضمن آن با استفاده از هاشتگ ها می توانید دیده شدن خودتان را تضمین کنید.
صرف توییت کردن مسائل سازمان تنها عده معدودی را به شما جلب می کنند اما استفاده از هاشتگ ها به شما کمک می کند تا در کل شبکه دیده شوید و این کار زمانی که دیگران ببینند شما آنها را ریتوییت کرده اید و شما را ریتوییت کنند ارزش بیشتری پیدا می کند.


در مراسم تشییع جنازه شرکت کنید تا در مراسم تان شرکت کنند

در گذشته لطیفه ای بود که می گفت: « دو نفر با هم گفتگو می کردند. اولی به دومی گفت: چرا در مراسم تشییع جنازه دوستمان شرکت نکردی. مگر نه این بود که رابطه ات با او خیلی خوب بود. دومی به اولی پاسخ می دهد: چون من مطمئنم که اگر در مراسم او شرکت می کردم، او هرگز در مراسم تشییع جنازه من شرکت نمی کرد.»


در واقع این مساله به یک واقعیت ارتباطی اشاره می کند و آن اینکه در تمام ابعاد ارتباطات یک تبادل و تعامل وجود دارد که نقش محوری در این حوزه دارد.


بنابراین هرچه شما بیشتر بتوانید خودتان را در گروه های مختلف نشان دهید این مساله دامنه ارتباط شما را گسترش می دهد و باعث می شود با قدرت بیشتری ارتباطات خود را ادامه دهید.
و این ها نکاتی بودند که روابط عمومی ها نه تنها در فضای مجازی بلکه در فضای حقیقی به شدت به آن نیاز دارند.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد