درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 12:20   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12087صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 28 تیر 1393 - 13:08
معرفی کتاب/ زنان در روابط عمومی: چگونه جنسیت بر روی عملکرد تأثیر می گذارد
از 20 سال گذشته تا کنون هجوم زنان در عرصه عملکرد روابط عمومی دیده شده است، با این وجود هنوز نابرابری های جنسیتی در پرداخت و پیشرفت به عنوان یک واقعیت نگران کننده باقی مانده است. علاوه براین چنانچه روابط عمومی خصلت زنانه بگیرد، متخصصان زن و مرد به طور یکسان با کاهش دستمزد و اعتبار رو به رو می شوند.
  

معرفی کتاب/ زنان در روابط عمومی: چگونه جنسیت بر روی عملکرد تأثیر می گذارد

نوشته ی لاریسا اِی گرونیک Larissa A. Grunig ، لیندا چایلدرز هون Linda Childers Honو الیزابت اِل توث Elizabeth L. Toth.

 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- از 20 سال گذشته تا کنون هجوم زنان در عرصه عملکرد روابط عمومی دیده شده است، با این وجود هنوز نابرابری های جنسیتی در پرداخت و پیشرفت به عنوان یک واقعیت نگران کننده باقی مانده است. علاوه براین چنانچه روابط عمومی خصلت زنانه بگیرد، متخصصان زن و مرد به طور یکسان با کاهش دستمزد و اعتبار رو به رو می شوند.

 

این کتاب نقطه عطفی در ارایه بررسی جامع وضعیت زنان در روابط عمومی است و روش های عینی را برای رسیدن به برابری بیشتر در آموزش و پرورش و تمرین پیشنهاد می کند. نویسندگان این کتاب، ادبیات نظری روابط عمومی و جنسیت را با نتایج حاصل از یک مطالعه بزرگ طولی درباره ی زنان در این زمینه به همراه یک گروه متمرکز مشخص و اطلاعات بدست آمده از مصاحبه ها ادغام کرده اند.

 

موضوعات پوشش داده شده عبارتند از عوامل مؤثر در تبعیض جنسیتی، چگونه روابط عمومی با دیگر حرفه ها در مورد مسائل مربوط به جنسیت برابری می کند، چالش های پیش روی مدیران و کارآفرینان زن، تجارب حرفه ای اقلیت قومی، فاصله حقوق و دستمزد، سقف شیشه ای و چگونگی راه حل های پرورش سطوح فردی، سازمانی و اجتماعی. مطالعه ی این مطلب برای مربیان و کارکنان روابط عمومی لازم و ضروری است.

 

البته این را می توان به عنوان یک متن در سمینارهای تحقیقاتی کارشناسی ارشد و به عنوان یک متن تکمیلی نیز در دوره پرداختن به مسائل جنسیتی در PR مورد استفاده قرار داد. این کتاب به عنوان یک راهنمای مفید برای متخصصان جوان برای ورود به این حرفه است و بینش های مهم و حیاتی را برای مدیران روابط عمومی فراهم می کند.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد