درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 05:20   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12032صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 25 تیر 1393 - 08:00
روابط عمومی ها و رسانه ها دارای هدف و منافعی مشترک هستند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان گفت روابط عمومی ها و رسانه ها دارای هدف و منافعی مشترک هستند و ارتباط آنها باید بیشتر از خبر و آگهی باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان گفت روابط عمومی ها و رسانه ها دارای هدف و منافعی مشترک هستند و ارتباط آنها باید بیشتر از خبر و آگهی باشد.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری برنا، مسعود پاکزاد سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان در نشست هائت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان گفت: یکی از حوزه‌های مهم و اصلی وظایف روابط عمومی، فعالیت در زمینه اطلاع‌رسانی صحیح و اصولی از طریق وسایل ارتباط جمعی یا همان رسانه ها است.

وی اضافه کرد: متقابلا یکی از منابع خبری رسانه ها، روابط عمومی ها هستند و در خصوص مسائل مالی بویژه در زمینه گرفتن آگهی نیز مسیر از طریق همین ارتباط انجام می گیرد.

پاکزاد گفت: این وابستگی روابط عمومی ها و رسانه ها به یکدیگر از نیازهای بدوی این دو همسایه است و اگر به طور کلان به موضوع نگاه کنیم باید ارتباطی فراگیر و چند وجهی را متصور شد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان بیان داشت: روابط عمومی ها و رسانه ها از شاخه های تنومند درخت ارتباطات بوده و دارای هدف و منافعی مشترک هستند که می طلبد ارتباط و تعامل بین این دو شاخه فراتر از آگهی و خبر باشد.

پاکزاد تاکید کرد: استان هرمزگان دارای فضایی تعاملی و دوستانه است که باید در حفظ این فضا در بین روابط عمومی ها و رسانه ها تلاش کرده و بکوشیم اختلافات جزئی و اتفاقات موردی را در داخل خانواده رفع و حل کنیم که در این راستا نقش هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان و خانه مطبوعات اهمیت زیادی دارد.

وی در ادامه از برگزاری مراسم افطاری با حضور کلیه مدیران و کارشناسان روابط عمومی های دستگاه ها و سازمان ها خبر داد و اذعان داشت: این مراسم به همت شهرداری بندرعباس 30 تیر ماه در رستوران گمرک برگزار می شود.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان یادآور شد: مراسم افطاری با هدف تقویت روابط و ایجاد همدلی بیشتر در بین خانواده روابط عمومی استان ترتیب داده شده است و در آینده ای نزدیک دوره آموزشی با هدف ارتقا سطح روابط عمومی استان با همکاری اداره کل آموزش و پژوهش استانداری هرمزگان برگزار می شود.
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد