درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 تیر 1398 - 10:49   

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب یک

انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است

  انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان


ادامه ادامه مطلب سه

مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد

  مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بیل گیتس واگذاری عرصه به گوگل و اندروید را بزرگ ترین اشتباه عمرش می داند
  طالبان خبرنگاران و رسانه‌های افغانستان را به حمله نظامی تهدید کردند
  کتاب« آداب معاشرت» منتشر شد
  مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد
  نام‌نویسی بیمه درمان تکمیلی فرهنگ، هنر و رسانه شروع شد
  توجه بیشتر روابط عمومی ها به تولید محتوا در راستای مدیریت مصرف آب و برق
  خود مدیریتی با هوش هیجانی
  دیدار مدیرعامل بانک توسعه تعاون با استاندار خراسان جنوبی
  پرداخت 9 میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون به تعاونی عسل تاجکوه استان خراسان جنوبی
  طی سال 97 صورت گرفت: بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی هزار و چهارصد میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12019صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 24 تیر 1393 - 11:41
فرصتی برای ارتقا جایگاه زنان در روابط عمومی
با عنایت به برنامه توسعه هزاره سازمان ملل و نیز سند چشم انداز 20 ساله و 5 ساله کشور مبنی بر حضور بانوان در مسئولیت های اجتماعی و فراهم آمدن بستر حضور زنان در فعالیت های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در دولت تدبیر و امید انتظار می رود تغییر نگرشی در دیدگاه مدیران استان نسبت به حضور زنان فعال در عرصه روابط عمومی ها اتفاق افتد.
  

فرصتی برای ارتقا جایگاه زنان در روابط عمومی
فخرالسادات خامسی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد


همایش زن و روابط عمومی(PRWOMEN)-  حضور تمامی افراد در صحنه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی یکی از الزامات دستیابی به توسعه پایدار است. از سوی دیگر شرایط جامعه امروزی درگیر شدن همه افراد را در اداره امور کشور، ضروری ساخته و دولت ها را وادار نموده برای سازگاری با محیط به سازوکارهای مدیریتی مختلفی از جمله توانمندسازی، روی بیاورند. یکی از عرصه هایی که در ابعاد فرهنگی دستیابی به توسعه، نقش اساسی ایفا می کند حرفه روابط عمومی است. عرصه ای که زنان بواسطه برخورداری از عواطف انسانی، صبر و حوصله، خلاقیت و ابتکار، دقت و ظرافت در انجام امور و مهارت برقراری ارتباط موثر می توانند در آن نقش آفرینی موثری داشته باشند.


اما علیرغم این که بخش عظیمی از نیروهای جامعه را زنان متخصص و توانمند شکل می دهند؛ این ظرفیت اغلب در دستگاه های دولتی و روابط عمومی ها به ویژه در استان یزد مورد غفلت قرار گرفته است. گواه آن حضور کمرنگ بانوان در برخی از دستگاه ها و محرومیت آن ها از تصدی پست مدیریت در روابط عمومی های استان است و این به معنای عدم اعتماد و باور به حضور بانوان در این پست است. کما این که حتی در پست های کارشناسی نیز ارجحیت بر استفاده از نیروی انسانی مرد است و استفاده از توانمندی های زنان نیز تنها به نقش هماهنگ کننده امور، اپراتوری و منشی گری محدود شده است.


با عنایت به برنامه توسعه هزاره سازمان ملل و نیز سند چشم انداز 20 ساله و 5 ساله کشور مبنی بر حضور بانوان در مسئولیت های اجتماعی و فراهم آمدن بستر حضور زنان در فعالیت های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در دولت تدبیر و امید انتظار می رود تغییر نگرشی در دیدگاه مدیران استان نسبت به حضور زنان فعال در عرصه روابط عمومی ها اتفاق افتد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قتل دست اندرکاران نشریات در باغ شاه


  زوال روابط عمومی ها


  افزایش اعتبارات اطلاع‌رسانی و تبلیغی دستاورد‌های دستگاه‌های اجرایی/ یک اقدام قابل تحسین


  وزیر علوم آیین‌نامه جدید ارتقای ساختار و عملکرد روابط عمومی‌ها را ابلاغ کرد


  انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است


  دومین نشست کمیته هماهنگی اطلاع رسانی مدیریت مصرف برق استان تهران


  خسرویی که به دریا زد


  باشگاه توانمندسازی استارتاپ‌ها (بتا) در دانشگاه صنعتی قم راه‌اندازی شد


  خمارلو: برانکو خواست فقط مدیر رسانه ای باشم


  5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران و راه کارهای غلبه بر آنها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: رانندگی با روابط عمومی حداکثر دید