درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 10:33   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12016صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیسه شنبه، 24 تیر 1393 - 10:46
5 نکته برای افزایش میزان استفاده از اپلیکیشن ها
آیا از روابط عمومی برای ترویج اپلیکیشن خود استفاده می کنید؟
روابط عمومی به معنای ارسال تعداد زیادی ایمیل و گزارش های خبری خسته کننده نیست بلکه باید خلاقانه، اندیشمندانه و جذاب و سرگرم کننده باشد تا بتواند به جهانیان کمک کند که چرا اپلیکیشن شما منحصر به فرد و سرگرم کننده است و نهایتان دانلودهای اپلیکیشن شما را بالا ببرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) - برای بسیاری از طراحان اپلیکیشن، استفاده از روابط عمومی برای افزایش میزان دانلود اپلیکیشن چیزی است که از آن غافل می شوند. بسیاری از طراحان اپلیکیشن یک گزارش خبری خشک و خالی در همان زمان ارائه اپلیکیشن ارائه می کنند و امیدوارند که بیشترین میزان دسترسی کاربران را برایش بدست آورند. این در حالی است که با ترویج بیشتر اپلیکیشن شما توسط روابط عمومی، شما می توانید مخاطبان بیشتری را برای اپلیکیشن خود بدست آورید. و تکیه تنها بر فروشگاه های اپلیکیشن و نرم افزارهای کاربردی و رسانه های اجتماعی نمی تواند حداکثرها را به شما بدهد.


استراتژی های موثر روابط عمومی می تواند به شما کمک کند که اپلیکیشن خودتان را روبروی وبلاگ نویسان موثر و خبرنگارانی که درباره نرم افزارهای کاربردی و اپلیکیشن جهان را پر کرده اند قرار دهید و این کار می تواند قدرت زیادی به شما برای پخش و انتشار اپلیکیشین بدهد.


در این نوشتار به راه هایی چند اشاره می شود که طراحان اپلیکیشن می توانند فراتر از گزارش مطبوعاتی فکر کنند تا از طریق اعلان های روابط عمومی دانلود اپلیکیشن خودشان را افزایش دهند:
1. بر روی آغاز تاریخ راه اندازی قفل کنید: برای صحبت با خبرنگاران بهتر است که زوتر اقدام کنید. خبرنگاران دوست ندارند که با چیزی مواجه شوند که با ضرب الاجل همراه است. و فقط به خاطر که چیزی برای شما مهم است به این معنا نیست که برای آنها نیز مهم می باشد. حداقل از یک ماه پیش از راه اندازی خبرنگاران را برای نوشتن گزارش متقاعد کنید و اپلیکیشن خودشان را برای وبلاگ نویسان کلیدی و صاحبنظران ارسال کنید. این نه تنها برای خبرنگاران مهم است بلکه همچنین برای ترویج کنندگان تحریریه در خصوص فروشگاه اپلیکیشن نیز مهم است.


2. فعالیت هایی را سازمان دهید که سر و صدا به پا کند: بازاریابی پارتیزانی مفهومی مهم برای ارائه کالاهای بزرگ است که می تواند برای معرفی اپلیکیشن شما مورد استفاده قرار گیرد. در این صورت می توانید از محصولات رایگان مجازی که می توانند بر روی اپلیکیشن شما استفاده شوند دور شوید یا میزبانی یک رویداد مجازی را برای ایجاد اشتیاق برای اپلیکیشنتان بر عهده بگیرید یا یک تیم خیابانی استخدام کنید که به افزایش درک مخاطبان از اپلیکیشن شما کمک کنند و این کار را با انتشار پیام ها و محتوای تیزرها در شکل آنلاین برای اپلیکیشن خود به کار برید. مثال های بیشماری وجود دارد، راه های مقرون به صرفه ای برای ترویج محصول شما و راه انداختن سر و صدا که می تواند یک داستان را منتشر کنید. فقط به یاد داشته باشید که صادق باشید، محترم و مرتبط باشید. بازاریابی پارتیزانی می تواند در صورتی که درست اجرا نشود تبدیل به هرزه نامه شود.


3. درباره زاویه ای منحصر به فرد را برای مهمترین سایت ها فکر کنید: بعلاوه برای ارسال یک گزارش مطبوعاتی، زمانی را صرف تمرکز حواستان برراه هایی که وبلاگ نویشان، ناشران یا سایت ها دوست دارند یک اپلیکیشن را پوشش خبری بدهند کنید. به زوایانی ارزش خبری که می تواند اپلیکیشن شما را با داستان ها و روندهای وسیع تر متصل کند بیاندیشید. برای مثال اگر اپلیکیشینی را در مورد مدیریت زمان آشپزی طراحی کرده اید شما باید دنبال وبلاگ نویسانی بگردید که درباره آشپزیر می نویسند و توضیح بدهید که چگونه اپلیکیشن شما به مخاطبان آنها مرتبط می شود. به خاطر داشته باشید که ایده را ترویج کنید که محصول شما بخشی از آن باشد، نه اینکه از محصول شما جدا باشد. در روابط عمومی، بزرگترین داستان معمولا درباره خود اپلیکیشن شما نیست، بلکه اپلیکیشن شما در حالتی می تواند پوشش خبری دریافت کند که به ایده ای بزرگتر متصل شود یا داستانی که از زاویه خبری جالب و جذاب باشد.


4. از محتوا برای جلب توجه خبری استفاده کنید: گزارش های خبری هنوز راهی قدرتمند برای به اشتراک گذاشتن داستان شما با رسانه ها هستند اما تنها راه نیستند. راه های بی شماری وجود دارند که می توانیم از آنها نیز استفاده کنید. راه هایی مانند ویدئوهای آنلاین، اسلاید شوها یا رویدادهای مجازی برای انتقال پیام های کلیدی درباره اپلیکیشن شما مورد استفاده قرار می گیرند. در کنار گزارش های خبری، ویدئویی که به خوبی مونتاژ شده و در یوتیوب بارگزاری شده باشد می تواند کارکردهای اپلیکیشن شما را در عمل نشان دهد. یک پادکست ویدئویی که حاوی یک سری گفتگوها با طرفداران مشتاق در خصوص سطوح جدید و شخصیت های بازی تان است می تواند بسیار مفید باشد. اپلیکیشن خود را برای رسانه ها واقعی تر کنید و این کار را می توانید با نمایش حضور آن در بخشی بزرگتر از جامعه انجام دهید.


5. یک بسته رسانه ای بزرگ تدارک ببینید: فراتر از گزارش های مطبوعاتی بروید و یک بسته مطبوعاتی ساده با اطلاعات بیشتر و زمینه ای که وبلاگ نویسان و خبرنگاران بخواهند استفاده از اپلیکیشن شما را بهتر یاد بگیرند تهیه کنید. برای مثال: بایوس یکی از رهبران شرکت و خالقان اپلیکیشن است. توضیح بدهید که چه کسی هستید، چگونه شروع به طراحی اپلیکیشن کردید و چرا در انجام کارتان موفق بوده اید. درباره داستان موفقیت های پیشین خود با سایر اپلیکیشن هایی که ارائه کرده اید بگویید. آمارهایی را درباره مجموع دانلودها، رتبه اپلیکیشن و اندازه جامعه کاربران اپلیکیشن توضیح دهید. عکس ها و فیلم هایی را که از نحوه کار اپلیکیشن ضبط کرده و گرفته اید را نشان دهید. بسیاری از طراحان اپلیکیشن مطمئن نیستند که طرح روابط عمومی موثری را اجرا می کنند. بنابراین آنها می توانند تنها به واسطه یک گزارش مطبوعاتی کوتاه خودشان را معرفی کنند.


روابط عمومی درباره ساخت روابط با خبرنگاران و وبلاگ نویسان است و به آنها اخباری مرتبط قلاب می کند که می تواند خوانندگان شما را با استفاده از داستانی زیبا به استفاده از اپلیکیشن شما دعوت کنند.
روابط عمومی به معنای ارسال تعداد زیادی ایمیل و گزارش های خبری خسته کننده نیست بلکه باید خلاقانه، اندیشمندانه و جذاب و سرگرم کننده باشد تا بتواند به جهانیان کمک کند که چرا اپلیکیشن شما منحصر به فرد و سرگرم کننده است و نهایتان دانلودهای اپلیکیشن شما را بالا ببرد.


برداشت شما از این مقاله چه بود؟ آیا از روابط عمومی برای ترویج اپلیکیشن خود استفاده می کنید؟


منبع: http://partners.gamehouse.com/5-ways-use-pr-drive-app-downloads/
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
عباس فرهمند
| 1393/4/25 - 14:48 |     0     0     |
من یک اپلیکیشن نوشتم آیا شما می توانید برای آن روابط عمومی کنید؟


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد