درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 17:04   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12005صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 24 تیر 1393 - 06:32
پرهیز از افراط و تفریط ، رویکردی برای روابط عمومی ها
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی شیراز به پرهیز از افراط و تفریط در مسیر اطلاع رسانی به مردم توسط روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت : با اجتناب از بزرگ نمایی یا سیاه نمایی های بی جا، باید زمینه جلب اعتماد مردم را فراهم نمود.
  

پرهیز از افراط و تفریط ، رویکردی برای روابط عمومی ها

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر محمدرضا فتاحی در جلسه مشترک با مدیر و کارکنان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: برکسی پوشیده نیست که روابط عمومی ها برای سیستم مانند نورافکن عمل می نمایند و مواردی را که نیاز است ولی دیده نمی شوند را معرفی می کنند .

وی اظهار داشت : فعالان در عرصه روابط عمومی علاوه بر معرفی نقاط مثبت سازمان ، باید نکات منفی را هم به منظور رسیدگی و پی گیری به مسوولان معرفی نمایند.

دکتر فتاحی بیان کرد : اطلاع رسانی نباید در مسیر افراط و تفریط بیفتد زیرا بزرگ نمایی یا سیاه نمایی های بی جا خطراتی هستند که منجر به از بین رفتن اعتماد مردم می شود.

وی گفت : نکات و اخبار مفید و جذاب برای مردم باید برای اطلاع رسانی در اولویت قرار گیرد و علاوه بر در نظر داشتن سرعت در ارایه اخبار ، کیفیت نیز مورد توجه قرار گرفته و این گونه نباشد که کیفیت فدای کمیت شود.

دکتر فتاحی افزود : در مجموع طی سال های اخیر عملکرد روابط عمومی دانشگاه متحول شده و با توجه به اقدامات انجام شده ارزیابی خوب و بالاتری را از این مدیریت داریم که نشان دهنده تلاش تیمی کارکنان این مجموعه است که جای تقدیر دارد .

دکتر احمد رضازاده ، مدیر روابط عمومی دانشگاه نیز با ارایه گزارش 9 ماهه اقدامات روابط عمومی ، گفت : در این مدیریت واحدهای سمعی و بصری ، خبر ، ارتباطات ، تبلیغات و انتشارات و فیلم سازی فعالیت می کنند که هر کدام سعی در ارایه بهترین خدمات در حیطه وظایف خود دارند.


منبع: ایرنا



 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد