درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 07:01   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11985صفحه نخست » جهان روابط عمومییکشنبه، 22 تیر 1393 - 20:26
سلاح روابط عمومی در غزه
نگاه روابط عمومی به مساله غزه این است که نتانیاهو به دو دشمن - یکی دشمن نزدیک و دیگری دشمن قوی اما دور - نیاز دارد تا پایه‌های حاکمیتش را محکم کند. او نرفته است که «کار غزه را یک‌سره کند» او رفته تا فاجعه بیافریند و برای خودش رای و حمایت جمع کند. ماجرای غزه ماجرایی نیست که در کوتاه مدت تمام شود. به نظر می رسد رسانه های بین المللی ایران امروز بیش از پیش به این مساله نیاز دارند و باید آن را در صدر توجهات خود قرار دهند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- غزه بزرگترین زندان جهان، این روزها مظلومانه در سوگ کودکان خود نشسته است و دریغ از نیم نگاهی که از طرف رسانه های بزرگ جهان و منادیان حقوق بشر که به این واقعه دهشتناک معطوف شود.

رسانه های خبری بی بی سی، سی ان ان و تمام رسانه های خبری اسرائیل این روزها مملو از نگاه های غیر منصفانه رسانه ای با همان رویکردهای قبلی شان هستند.

کورش علیانی می گوید: ظاهرا تبلیغات‌چی‌های اسرائیل از زمین و آسمان شانس می‌آورند. یکی این که در فارسی هم به rocket و هم به missile می‌گویند موشک. اولی را از غزه به - مثلا - تل‌آویو شلیک می‌کنند، دومی را از آن طرف به غزه. خیلی هم راحت می‌گویند موشک جواب موشک.

علیانی ادامه می دهد: اتفاقی که در غزه می‌افتد واقعی است و کلی آمار و ارقام واقعی دارد. اگر سعی کنیم همین‌ها را منتشر کنیم خیلی بهتر از این است که عکس و فیلم آدم تکه‌پاره و بچه‌ی زخمی و این چیزها هم‌خوان کنیم. اتفاقی که از این کار در درازمدت می‌افتد عادی شدن این تصویرها است. این به نفع اسرائیل است نه به ضررش.

نگاه روابط عمومی به مساله غزه این است که نتانیاهو به دو دشمن - یکی دشمن نزدیک و دیگری دشمن قوی اما دور - نیاز دارد تا پایه‌های حاکمیتش را محکم کند. او نرفته است که «کار غزه را یک‌سره کند» او رفته تا فاجعه بیافریند و برای خودش رای و حمایت جمع کند. ماجرای غزه ماجرایی نیست که در کوتاه مدت تمام شود.

به نظر می رسد رسانه های بین المللی ایران امروز بیش از پیش به این مساله نیاز دارند و باید آن را در صدر توجهات خود قرار دهند.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد