درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 19 فروردین 1399 - 08:34   

انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب

  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


ادامه ادامه مطلب یک

سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد

  سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا

  پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا


ادامه ادامه مطلب سه

کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند

  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی
  روابط عمومی چه نقشی در بهبود ارتباطات سازمانی دارد؟
  تصویری؛ ابتکار پستچی بریتانیایی برای شاد کردن مردم در روزهاى قرنطینه کرونایى
  "رادیو اروپای آزاد" به مجارستان باز می‌گردد
  پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا
  مدیرعامل مؤسسه اعتباری ملل اعلام کرد: اهداء ده دستگاه ونتیلاتور توسط مؤسسه اعتباری ملل
  استعفای مقامی که مردم را تشویق به ماندن در خانه کرد ولی خودش به سفر رفت
  سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد
  قدردانی دانشگاه علوم پزشکی قم از بانک رفاه
  هشدارهای امنیتی درباره نرم‌افزار ارتباطی زوم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11983صفحه نخست » فناوری نویکشنبه، 22 تیر 1393 - 11:26
روابط عمومی دیجیتال چیست؟
ریان مورگان - روزی اتفاق افتاد که روابط عمومی بر روابط رسانه ای متمرکز شد و به شدت استفاده از گزارش های مطبوعاتی را آغاز کرد. به هر حال مزیت روابط عمومی دیجیتال اکنون متفاوت شده است: صنعت روابط عمومی چشم هایش را به روی مخاطبان گسترده تری گشوده که به آسانی نمی توانند با روش های آفلاین قابل دسترسی باشند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ریان مورگان- روابط عمومی دیجیتال بخش ویژه ای از استراتژی های بازاریابی موفق در جهان امروز است اما سوال اینجاست که روابط عمومی دیجیتال چیست و چرا کسب و کارها باید به آن توجه کنند؟


سوال: غیر از آنلاین بود، چه تفاوتی میان روابط عمومی دیجیتال و روابط عمومی سنتی وجود دارد؟
پاسخ: مبناهای این ها متفاوت نیستند، و اصول یک روابط عمومی خوب همیشه یکسان است. تفاوت در میزان بیشتر مخاطبان مرتبط در روابط عمومی دیجیتال است که بدون توجه به زمان به آنها دسترسی دارند چراکه شما دیگر به ابزارهای پخش سنتی رسانه های چاپی بسته نیستید.
روزی اتفاق افتاد که روابط عمومی بر روابط رسانه ای متمرکز شد و به شدت استفاده از گزارش های مطبوعاتی را آغاز کرد. به هر حال مزیت روابط عمومی دیجیتال اکنون متفاوت شده است: صنعت روابط عمومی چشم هایش را به روی مخاطبان گسترده تری گشوده که به آسانی نمی توانند با روش های آفلاین قابل دسترسی باشند.
روابط عمومی دیجیتال جهان را شناسایی می کند و اینکه درک اطلاعات برای مردم جهان به گونه ای متفاوت اتفاق می افتد و این بخشی از اثر افزایش استفاده از اینترنت است. آمار نشان می دهند که 36 میلیون نفر در بریتانیا از اینترنت به صورت روزانه استفاده می کنند و این بدین معناست که شما می توانید به خیل قابل توجهی از افراد به واسطه کانال های آنلاین دسترسی پیدا کنید. و این بدین معناست که شما می توانید اخبار خود را سریعتر از همیشه در حوزه وسیعتری منتشر کنید.
این بدین معناست که روابط عمومی مدرن به منظور اثربخشی بیشتر در برابر بازاریابی محتوا، رسانه اجتماعی و بهینه سازی برای موتورهای جستجو قرار می گیرد.
برای مثال، تصور کنید که شما یک شرکت ساخت و ساز هستید و یک مطالعه موردی را اخیرا در خصوص شغل خود در اخبار ساخت و ساز منتشر کرده اید. بسیاری از طراحانی که با آنها کار می کنید این مطلب را می خوانند، بنابراین این برای معرفی مشخصات شما فوق العاده است. اگر بتوانید آن مطالعه موردی را در سایت مرتبطی که به صورت عمومی مطالعات موردی را منتشر می کند قرار دهید می توانید عمر زیادی به آن ببخشید و آن را در فضای آنلاین برجسته کنید.
اخبار آنلاین ساخت و ساز همچنین شامل یک لینک به مطالعه موردی شما می شود که شما در ارسال خبرتان برای خبرگذاری به آنها لینک را داده اید و به این شکل شما بسیار بیشتر از مشترکان رسانه های چاپی می توانید نظر مخاطبان خود را به سایتتان جلب کنید. شما می توانید لینک را در ای شایت یا ایزاین قرار دهید و مشتریان شما سایر افراد چشم اندازی از موفقیت شغلی شما را مشاهده می کنند. شما می توانید لینک به مقاله خود را بر روی وبسایت خودتان هم قرار دهید و علاوه بر آن می توانید آن را از طریق صفحه رسانه های اجتماعی خودتان، شرکتتان و مشتریتان نیز منتشر کنید. همه این ها به شما کمک می کند که در صفحه جستجو به خوبی دیده شوید.


سوال: در سطح کاربردی چگونه کار می کند؟
پاسخ: از آنجا که مردم داده ها و منابع خود را در فضای آنلاین به اشتراک می گذارند، روابط عمومی دیجیتال درباره انتقال از اخبار آماری ارائه شده به به اشتراک گذاری نوآوری ها در حال حرکت است. بنابراین شما به مردم یاد می دهید و گفتگویی را آغاز می کنید. بیشتر این می تواند بدون تعامل با رسانه انجام شود که بدین معناست که شما به صورت مستقیم با مخاطبان خود سخن می گویید.
به عنوان مثال، تولید کننده شما مقاله ای را از یک پروژه جدید تولید کرده است که نوآوری جدید پروژه را نشان می دهد. روابط عمومی دیجیتال بدین معناست که ما تنها مقاله را پیشروان رسانه صنعتی از قبیل کارخانه داران به اشتراک نمی گذاریم: ما می توانیم آن را در وبسایت خودمان بارگزاری کنیم و به مشتریان ایمیل کرده و آن را از طریق کانال های شبکه اجتماعی نظیر لینکداین ترویج نماییم. در نتیجه شما کار خود را با دوستان و همکاران خود اعم از همکاران صنعتی و مشتریان بالقوه به اشتراک می گذارید.


سوال: کدا تاکتیک ها در روابط عمومی دیجیتال بهترین نتایج را خلق می کند؟
پاسخ: این بستگی به کسب و کار، مخاطبان هدف و اهداف کسب وکار شما دارد. همانند هر روابط عمومی، خط کلیدی در ایجاد فوری و ارزش های خبری داستان هاست.
با این حال، هیچ نقطه زمانبری برای در نظر گرفتن کیفیت وجود ندارد، محتوای مرتبط تنها برای است که در میان صداهای فراوان گم نشویم. مهارت های تکنیکی نقش مهمی را ایفا می کنند. شناسایی بهترین تاکنیک ها برای هدف قرار دادن مخاطبان ضروری است. در اینجا فقط تعداد انگشت شماری ایده برای شروع ارائه می شود:
رسانه های آنلاین و بسترهای شبکه های اجتماعی مشتریان خود را شناسایی کرده و بخوانید تا دریابید که کدام یک برای صنعت شما اثرگذار ترند. وبلاگ نویسان، خبرنگاران یا سایر متخصصان فعال در رسانه اجتماع. با آنها مرتبط شوید و آنها را بشناسید. برای آنها محتوای فوق العاده و به موقع تهیه کنید و آنها درباره برند شما خواهند نوشت و آن را در فضای آنلاین فعال خواهند کرد.
در وبلاگ نویسی مشارکت کنید و در بحث های گروهی مربوطه و توییتر حضور داشته باشید. فعالیت روابط عمومی شما بسیار موثر خواهد بود زیرا شما اقتدار کافی را به عنوان یک رهبر خواهید داشت که بتوانید گزارش های خبری تنظیم کنید که بسیار سخت تر کار کند و آنها را برای محتوای بیشتر آنلاین نظیر اینفوگرافیک ها، راهنماهای الکترونیک، مقالات و یادداشت های وبلاگی ترغیب می کنید.
 

مترجم: عادل میرشاهی (مدرس روابط عمومی اینترنتی)
منبع: http://www.business2community.com/public-relations/digital-pr-0911592#!XPnqN
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مبارزه با COVID-19 یک جنگ است


  شکل‌گیری دوباره نقش روابط‌عمومی در دوران کروناویروس


  دفترچه راهنمای بانکی برای عبور از بحران کروناویروس


  چهار نکته آسان برای برجسته کردن رویداد مجازی


  مدیریت پروژه نمونه کارها؛ فرآیند تصمیم گیری منطقی


  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل


  4 نکته برای تقویت تصویر برند تجاری


  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


  وظایف مدیران روابط عمومی در ایام کرونا


  نحوه حمایت دولت از فعالان حوزه نشر اعلام شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"