درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 13:51   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11961صفحه نخست » شنبه، 21 تیر 1393 - 09:03
سیاست ها، رویکردها و برنامه های آتی حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه مازندران
مسلم منصور لکورج برنامه پیش رو حوزه معاونت پژوهش وفناوری دانشگاه مازندران را تشریح کرد:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- منصور لکورج گفت: معاونت پژوهش و فناوری در راستای هدفمندسازی پژوهش در دانشگاه درصدد تدوین سند راهبردی پژوهشی دانشگاه است که طی یک برنامه کوتاه‌مدت پنج‌ساله با مساعی دانشمندان و نخبگان دانشگاه جایگاه علمی دانشگاه ارتقاء می‌یابد.

وی افزود: به فضل خداوند بزرگ روح تحقیق در ارکان مراکز تحقیقاتی کشور نهادینه شده است و غالب محققین و دانشگاهیان اتفاق‌نظر دارند تا علی‌رغم کاستی‌های موجود نبایستی از ادامه فعالیت بازماند.

ایشان با بیان اینکه با نظام‌مند کردن اهداف و موضوعات تحقیقاتی و با پشتیبانی‌های لازم، قصد برآن است که امید و شوق در حوزه پژوهش افزونتر گردد، افزود: درنظر است تا زمینه‌های تحقیقاتی و توانایی‌های علمی اعضای هیات علمی در انجام طرح ها و نیز امکان ارائه خدمات پژوهشی ـ کاربردی در گروههای آموزشی و مراکز پژوهشی با همت مرکز کارآفرینی و دفتر ارتباط با صنعت مشخص گردد تا به‌صورت شناسنامه‌ای گویا به مراکز تجاری، صنعتی و سازمان‌های اجرایی عرضه گردد و متقابلاً نیازهای سازمان‌ها و صنایع نیر به‌شکل طرح‌ های تقاضا محور به اطلاع اعضاء محترم هیات‌علمی‌برسد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه با اشاره به لزوم سوق یابی عناوین پایان‌نامه‌ها ، رساله‌ها و طرح‌های تحقیقاتی به سمت مباحث موردنیاز مراکز صنعتی و سازمان‌های اجرایی افزود: این معاونت تلاش دارد تا با انعکاس عناوین، موضوعات و درخواست‌های موردنیاز مراکز فوق به استادان مربوطه، در تعریف پروژه‌ها و رساله‌ها بازنگری انجام پذیرد و از طرفی دیگر توانایی‌‌های علمی و تحقیقاتی استادان و امکان ارائه خدمات آزمایشگاهی و مطالعاتی برای طرح‌های تقاضا محور در گروه‌های آموزشی و پژوهشی دردسترس مراکز صنعتی قرار گیرد.

مسلم منصور لکورج گفت: برهمین اساس به‌ویژه در زمینه رشته‌های تجربی و عملی، اجرای آزمایشگاه تحقیقاتی مرکزی امری اجتناب‌ناپذیر است و در دستور کار قرار دارد تا محققین دانشگاه با انبساط خاطر، شوق و انگیزه و با حداکثر کارایی در انجام تحقیقات خود از امکانات موجود جهت پیشبرد اهداف پژوهشی بهره‌مند شوند.

معاون پژوهش وفناوری دانشگاه با اشاره به تقویت بانک اطلاعات منابع علمی اعم از مجلات و نشریات برنامه‌ریزی شده، گفت: در آینده بسیار نزدیک امکان دسترسی اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی به نشریات لاتین به صورت الکترونیکی فراهم می گردد.

منصورلکورج در پایان گفت: برای فعال‌ترشدن مجموعه دانشگاه در عرصه تولید علم، دانش و فناوری فعالیت بیش از پیش حوزه‌های مختلف پژوهشی اعم از مراکز رشد، کارآفرینی، ارتباط با صنعت و فناوری اطلاعات مدنظر این حوزه قرار دارد که در قدم‌های آتی، جزئیات اطلاع‌رسانی می‌گردد.


منبع: روابط عمومی دانشگاه مازندران - امور رسانه های گروهی



 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد