درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 1 آذر 1398 - 13:04   

یک استاد دانشگاه: قرآن، محتوای گفتمانی دارد

  یک استاد دانشگاه: قرآن، محتوای گفتمانی دارد


ادامه ادامه مطلب یک

روز جهانی تلویزیون

  روز جهانی تلویزیون


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو عنوان کرد: شفافیت و پاسخگویی دو رکن اصلی روابط عمومی هاست
  نشست دبیران انسجام بخشی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور در مشهد
  تمدید مهلت ارائه اثر به نخستین جشنواره تخصصی «شهر و رسانه»
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/3
  یک استاد دانشگاه: قرآن، محتوای گفتمانی دارد
  اینترنت همه چیزها و روابط عمومی هوشمند
  آیا قطع اینترنت راه‌حل است؟
  روز جهانی تلویزیون
  آیا صدا و سیما مورد اعتماد مخاطبانش است!؟
  معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد: اساس کار روابط عمومی ها اطلاع رسانی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11959صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 21 تیر 1398 - 09:49
تقویم روز ارتباطات/ فروش کانال تلویزیونی پخش اخبار هوا به 3.5 میلیارد دلار!
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) در جولای 1981 (تیرماه 1360) و اندکی پس از پیدایش سیستم تلویزیون کابلی (سیمی و بدون فرستنده بزرگ و آنتن)، یک روزنامه نگار قدیمی آمریکایی که مالک هشت نشریه در این کشور بوده است
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) در جولای 1981 (تیرماه 1360) و اندکی پس از پیدایش سیستم تلویزیون کابلی (سیمی و بدون فرستنده بزرگ و آنتن)، یک روزنامه نگار قدیمی آمریکایی که مالک هشت نشریه در این کشور بوده است تصمیم به ایجاد یک شبکه تلویزیونی کابلی تخصصی گرفت که تنها اخبار مربوط به هوا، تغییرات جوی ازجمله توفان و سیل و ... و حوادث ناشی از آنها را پخش کند.


     «فرانک باتن» مدیر وقت کمپانی رسانه ای «لَندمارک»که زمانی هم از اعضای هیات مدیره اسوشییتدپرس بود با سرمایه ای نه چندان زیاد، شبکه هوا (Weather TV) را در شهر آتلانتا و در ساختمانی اجاره ای تاسیس کرد. کارکنان این شبکه شماری کم و چون مطالب با سیم (کابل ـ کابل معمولی و یا نوری) منتقل می شد؛ ابزار و هزینه چشمگیر هم نداشت. همین شبکه موفق شد در سال 2007 از طریق مشترک (دریافت ماهانه از کمپانی های صاحب شبکه کابل) و نیز پخش آگهی، بیش از پانصد میلیون دلار درآمد داشته باشد.


    کمپانی «لندمارک» در آغاز سال 2008 تصمیم به فروش این شبکه گرفت و پنجم جولای 2008 آن را به سه میلیارد و پانصد میلیون دلار (صدها برابر سرمایه اولیه) به کمپانی ژنرال الکتریک و شریک فرانسوی آن کمپانی یونیورسال ستودیو (تولید فیلم و موسیقی) فروخت و ضمیمه شبکه بزرگ NBC (متعلق به کمپانی جنرال الکتریک) شد. به این ترتیب تاسیس رسانه هم کاری پردرآمد است. رسانه ها اخبار مربوط به تغییرات هوا را از موسسات ویژه دولتی (سازمانهای هواشناسی) دریافت می کنند و به علاوه، پوشش اخبار مربوط به توفان، گردباد، گرما ـ سرما، برف و یخبندان دشوار نیست (زیرا که مشهود است) و می شود آنها را از رسانه های محلی و یا روزنامه نگاران مستقل (فری لنس) هم خریداری و پخش کرد.

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


  روز جهانی تلویزیون


  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


  اینترنت همه چیزها و روابط عمومی هوشمند


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/2


  آیا صدا و سیما مورد اعتماد مخاطبانش است!؟


  انواری در نشست مدیران روابط عمومی وزارت صمت: فعال سازی بخش‌های افکارسنجی و ارتباطات مردمی ضرورت دارد


  تاکید استاندار اردبیل بر لزوم توجه روابط عمومی ها به انعکاس واقعیت


  روابط عمومی‌های هیئت‌های فوتبال کرمان دور هم جمع می‌شوند


  بهره‌گیری ناروا از روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود