درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 20:30   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11907صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 17 تیر 1393 - 09:14
انعکاس انتقادات و پیشنهادات از رسالت‌های مهم روابط عمومی است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز انعکاس انتقادات و پیشنهادات مردمی و همچنین کارکنان به مسئولان را از رسالت‌های روابط عمومی برشمرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز انعکاس انتقادات و پیشنهادات مردمی و همچنین کارکنان به مسئولان را از رسالت‌های روابط عمومی برشمرد.


به گزارش شارا به نقل از «خبرگزاری دانشجو» از شیراز، سید بصیر هاشمی امروز در نشست مشترک با مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: با انتقال آراء و دیدگاه های کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه به مسئولان رده بالا، تصمیم گیری ها با رعایت جوانب بیشتری صورت می گیرد.

وی افزود: همین امر موجب اعتمادسازی در مجموعه و تسهیل هرچه بیشتر کارها می شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اشاره به جهشی که در زمینه فعالیت های روابط عمومی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز صورت گرفته است، بیان داشت: هر مجموعه ای برای اینکه اقدامات خود را به صورتی توانمند به انجام برساند، نیازمند روابط عمومی موثر و کاردان است.

هاشمی تصریح کرد: روابط عمومی با انعکاس به موقع، صحیح و منطقی اخبار، نقش موثری در روشنگری جامعه دارد که از جمله شواهد تحقق این هدف توسط روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پوشش لحظه به لحظه سفرهای وزیر بهداشت به استان فارس و استفاده از توانایی های کارکنان خود در این زمینه بوده است.

وی تاکید کرد: امانت داری و عدالت، دو اصل مهم و اساسی در فعالیت های رسانه ای است که باید در انعکاس اخبار مورد توجه قرار گیرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، همچنین با اشاره به رسالت های دانشگاه علوم پزشکی شیراز در عرصه آکادمیک، انتشار اخبار علمی و پژوهشی از دستاوردهای دانشگاه را در این زمینه ضروری دانست.

در این نشست، احمد رضازاده، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این مدیریت در 9 ماهه پایانی سال 92، به معرفی بیشتر خدمات و اقدامات این مجموعه پرداخت.
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد