درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 10:45   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11885صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 16 تیر 1393 - 12:16
کنفرانس عصر تبلیغات دیجیتال سانفرانسیسکو
کنفرانس عصر تبلیغات دیجیتال سانفرانسیسکو در روز 16 سپتامبر 2014 در ایالات متحده امریکا برگزار می شود. به گزارش گروه ترجمه شارا، این کنفرانس پیرامون مباحثی نظیر داستانسرایی، برندینگ اینترنتی، شخصیت های تاثیر گذار، موبایل و ارزش افزوده شبکه های اجتماعی توسط برترین متخصصان تبلیغات ایالات متحده اجرا می شود.
  

 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کنفرانس عصر تبلیغات دیجیتال سانفرانسیسکو در روز 16 سپتامبر 2014 در ایالات متحده امریکا برگزار می شود.

به گزارش گروه ترجمه شارا، این کنفرانس پیرامون مباحثی نظیر داستانسرایی، برندینگ اینترنتی، شخصیت های تاثیر گذار، موبایل و ارزش افزوده شبکه های اجتماعی توسط برترین متخصصان تبلیغات ایالات متحده اجرا می شود.


سخنرانان این کنفرانس یک روزه از شرکت ها کوکا کولا، اسمارت تینگز، ویزا، سامسونگ ایالات متحده امریکا، گوگل، مک دونالد و توییتر انتخاب شده اند.


در فراخوان این همایش آمده است: «یادگیری از تجارب مگا برندها با ابزارهای جدید دیجیتال و کنار گذاشتن نامه های سنتی در دنیای امروز تبلیغات امری گریز نادپذیر است. با شرکت در این کنفرانس می توانید ترسیمی عقلانی از برنامه های آینده در حوزه رسانه ها و ارتباطات داشته باشید.


عصر تبلیغات برندهای بزرگ را در کنار هم جمع می کند و این برای جوانان نوپایی که می خواهند در فضای رسانه و تکنولوژی حضور پیدا کنند جذاب خواهد بود. همچنین کارآفرینانی که می خواهند بازار مصرف جدیدی را بسازند نیز می توانند با استفاده از خدمات و پرداخت های موبایلی نسل جدیدی از کسب و کار را تجربه کنند.


محل برگزاری این کنفرانس سانفرانسیسکو، خیابان میشن 780، مریوت مارکیز می باشد.


جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت کنفرانس مراجعه کنید:
http://events.adage.com/digitalsf2013/index.php?page=sponsors
 
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد