درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 14:25   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11834صفحه نخست » یکشنبه، 15 تیر 1399 - 21:54
تقویم روز ارتباطات/ فیلم مستند «فارنهایت - ناین ایلون» سینما و ژورنالیسم را به صورت رسانه واحد درآورد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در تفسیر و اظهار نظرها درباره فیلم مستند «فارنهایت - ناین ایلون» ساخت «مایکل مور» که نمایش آن از اواخر ژوئن 2004 آغاز شده بود سخن از یک انقلاب در صنعت فیلم سینمایی به میان آمده بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در تفسیر و اظهار نظرها درباره فیلم مستند «فارنهایت - ناین ایلون» ساخت «مایکل مور» که نمایش آن از اواخر ژوئن 2004 آغاز شده بود سخن از یک انقلاب در صنعت فیلم سینمایی به میان آمده بود.
     طبق این تفسیرها، ابتکار «مایکل مور»، سینما و ژورنالیسم را که دو پیکر، از مجموعه رسانه های همگانی هستند به صورت یک رسانه واحد درآورده است و گفته شده است؛ کار او که یک پدیده تازه بود اقتباس و دنبال خواهد شد و در آینده نمونه های دیگر فیلمهای سینمایی از این دست به بازار خواهد آمد که از تلفیق گزارشهای مستند و مصاحبه با افراد حقیقی و نمایش صحنه های واقعی با هدف مشخص، و تحت عنوان یک سوژه تولید خواهند شد و این، چیزی جز ازدواج ژورنالیسم و صنعت سینما نیست و نسل نو خواهان مشاهده واقعیات است تا تخیل. این نسل بیش از نسلهای گذشته مشکلات سیاسی ـ اجتماعی را لمس می کند و در جستجوی یافتن ریشه آنها و شناخت مسئول و یا مسئولان است.


     به اظهار برخی از اصحاب نظر، فیلم فارنهایت 9/11 برخی ضعف های حکومت جورج دبلیو بوش را منعکس ساخت. این صاحبنظران گفته اند که این فیلم حلقه های ضعیف جامعه آمریکا از جمله فقر برخی از مردم را هم نشان داد تا برای رفع آن اقدام شود. بنا به همین اظهار نظرها، این فیلم با اسناد غیر قابل انکار نشان داد که یک دولتمرد (اشاره به جورج بوش رئیس جمهور وقت) از فرصت های به دست آمده ، برای اجرای نیات قدیمی [و احیانا شخصی] خود استفاده کرده است. این فیلم، به نظر مفسران وارد در امور رسانه های همگانی، روش تهیه گزارشهای مصور را هم تغییر خواهد داد و تهیه کنندگان این گزارشها را مجبور خواهد کرد که بیش از گذشته وارد عمق مسائل شوند و از همه جنبه های قضیه تصویر بگیرند تا خریدار داشته باشند و این است درس مهمی که فیلم فارنهایت 9/11 به تصویر برداران گزارشهای روز داده و آنان را به تامل و تغییر روش که همانا تکامل حرفه ای است وادار کرده است.

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد