درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 18:07   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11816صفحه نخست » پنجشنبه، 13 تیر 1398 - 11:07
تقویم روز فناوری اطلاعات/ نقش روزافزون وبلاگ ها و آنلاین ها در خواندن، دیدن و شنیدن مطالب و مبادله عقاید و نظرات
نقش روزافزون وبلاگ ها و آنلاین ها در خواندن، دیدن و شنیدن مطالب و مبادله عقاید و نظرات ـ روزنامه ها دارند تماما آنلاین می شوند
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «جان کریJohn Kerry»، سناتور وقت ایالت مشترک المنافع ماساچوست، نامزد حزب دمکرات آمریکا در انتخابات دوم نوامبر 2004 و از سال 2013 وزیر امور خارجه آمریکا هم در جریان کمپین انتخاباتی سال 2004 متوجه اهمیت «وبسایت شخصی» شده بود. وی سوم جولای (ژوئیه) 2004 اعلام داشت که اخبار مربوط به تصمیماتش را نخست در این «وبلاگ ـ وبلاگ خود» قرار خواهد داد از جمله تعیین معاون آینده اش را. رسانه ها بروند و از این وبلاگ آنها را نقل کنند تا مستند باشد.


     او از رسانه ها خواسته بود که برای کسب هر گونه اطلاع، نخست به این وبسایت که ساعت به ساعت ـ اگر مطلب تازه ای باشد ـ در آن قرار داده خواهد شد مراجعه کنند. وی گفته بود که عده مراجعین روزانه به این وبسایت از رقم یک میلیون گذشته است و هرکس می تواند نظر و پرسش خود از طریق «ای ـ میل» ضمیمه این سایت برای او ارسال دارد. کری (اینک رئیس دیپلماسی ایالت متحده) همچنین گفته بود که با بکارگیری این وبسایت، صرفه جویی او در هزینه های تبلیغاتی، دست کم پنج میلیون دلار بوده است؛ حال آن که هزینه ادامه فعالیت این وبسایت برای او در ماه حدود یکی ـ دو هزار دلار است.


     کری تاکید کرده بود که اگر انتخاب شود بازهم نطق های رسمی و تصمیماتش را نخست در این وبسایت قرار خواهد داد. [جان کری در انتخابات آن سال موفق نشد جورج بوش را شکست دهد.].


     وبسایت های شخصی دیر زمانی است که به صورت یک ابزار بیان عقیده و نظر درآمده اند که تا نیمه آخرین دهه قرن 20 مردم عادی و اندیشمندان و اصحاب نظر فاقد آن بودند و راهی جز توسل به رسانه های عمومی و یا انتشار کتاب و حضور در اجتماعات نداشتند که کاری آسان و کم هزینه نبود. این وبسایت ها اینک به صورت آسانترین و ارزانترین وسیله مبادله عقاید و نظرات درآمده اند. به دلیل گران شدن کاغد و هزینه چاپ و توزیع، قرارگرفتن آگهی های کوتاه (اصطلاحا نیازمندی ها) در اینترنت و نیز کم حوصله شدن مخاطبان از مطالعه، همه نشریات دارای ادیشن آنلاین شده اند و بسیاری از آنها ادیشن چاپی خودرا متوقف و یا هفتگی کرده اند. کتابها نیز دارای نسخه E -Book (دیجیتالی) شده اند که تا 90 درصد ارزانتر از نسخه چاپی است و با یک دستگاه 70 دلاری می شود میلیون ها کتاب را دریافت کرد و خواند.

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد