درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 19:48   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11786صفحه نخست » پنجشنبه، 16 آبان 1398 - 14:13
رابطه نوآوری و مدیریت ارتباط با مشتری
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-ما اکنون در عصری قرار داریم که مهمترین ویژگی آن عدم اطمینان، پیچیدگی، جهانی سازی و تغییرات فزاینده تکنولوژیکی است. موفقیت سازمانی تحت این شرایط، تغییر در فعالیت های سازمانی و به ویژه رهبری و اداره سازمان های هزاره سوم را ضروری می سازد.
  

رابطه نوآوری و مدیریت ارتباط با مشتری

 

نویسندگان:

دکتر سید محد موسوی شاهرودی
دکتر سید محمد موسوی شاهرودی
دانشیار دانشگاه شاهرود

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-ما اکنون در عصری قرار داریم که مهمترین ویژگی آن عدم اطمینان، پیچیدگی، جهانی سازی و تغییرات فزاینده تکنولوژیکی است. موفقیت سازمانی تحت این شرایط، تغییر در فعالیت های سازمانی و به ویژه رهبری و اداره سازمان های هزاره سوم را ضروری می سازد. در سازمان های پژوهشی حفظ مزیت رقابتی منوط به نوآوری است. سازمان ها باید توان تولید محصولات و خدمات جدید، منحصر به  فرد و قابل رقابت در بازارهای متغیر امروزی را داشته باشند تا  بتوانند در بازارهای پویا و پیچیده کنونی جایگاهی داشته باشند و برای خود کسب مزیت رقابتی نمایند.  در این پژوهش به بررسی نوآوری و مدیریت با مشتری در کارخانه های مواد غذایی شیراز می پردازیم و سپس به بررسی تطبیقی رابطه  بین نوآوری و مدیریت ارتباط با مشتری می‏پردازیم به این امید که شرکت ها از طریق ارتباط با مشتری قادر شوند قابلیت نوآوری را در سازمان خود ارتقا دهند.

واژگان کلیدی : نوآوری، مدیریت ارتباط با مشتری، عوامل موثر بر نوآوری

 

 

مقدمه:
مدیریت ارتباط با مشتری کارا، بین کارخانه های تولیدی و مشتریان صنعتی نه تنها مشتریان را حفظ می‏کند بلکه آن ها را تشویق می کند که پیشنهادات مهمی در زمینه بهبود محصولات و خدمات ارائه دهند (رامانی  و کومار  ،2008).


مدیریت باید عوامل کلیدی موفقیت نوآوری در سازمان را با استفاده از ارتباط صحیح با مشتریان، شناسایی نماید. کارایی و کارآمدی مدیریت ارتباط با مشتری به طور فزاینده ای به عنوان راهی برای گسترش قابلیت نوآوری و فراهم کردن مزیت رقابتی پایدار شناخته شده  است (رامانی و کومار، 2008؛ ساهای  و رنجان ، 2008).


مدیریت ارتباط با مشتری برای توصیف نحوه  مدیریت فوق فعال ارتباطات با مشتریان تعریف می شود. CRM تمام مؤلفه هایی است که در درون یک سازمان با مشتری و به شیوه ای هوشمند در ارتباطند.


امروزه ارتباط بین دیدگاه محصول  محور و مشتری  محور بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در دیدگاه محصول محور، نوآوری  عامل تعیین کننده و در دیدگاه مشتری محور، مدیریت ارتباط با مشتری  عامل کلیدی است.


مدیریت ارتباط با مشتری فرآیندی تجاری است که شامل نشان دادن تصویری از نیازهای مشتری، انتظارات و رفتارهای آن ها و مدیریت آن عوامل به  گونه ای است که بر عملکرد کسب وکار تأثیرگذار باشد. نوآوری به عنوان عامل اصلی رشد شرکت ها و دست یابی آن ها به سودآوری بالا شناخته شده است. در حال حاضر شرکت ها براساس پیشرفت های تکنولوژی، تنوع انتظارات مشتری و چرخه  عمر محصول به رقابت می-پردازند. هم‏چنین نوآوری نقش اساسی در کسب مزیت رقابتی بازی می کند. نوآوری محور رقابت و کلید اصلی رشد اقتصادی است و امروزه نیازها و تقاضاهای جدید موجب نوآوری می شود. در عصر حاضر با وجود تکنولوژی در حال تغییر و بازارهای غیر قابل پیش بینی، تولیدکنندگان مجبورند که قابلیت های نوآوری شان را گسترش دهند تا خواسته  بازار و ترجیحات مشتریان را برای رسیدن به مزیت رقابتی طولانی ‏مدت برآورده کنند.

 

 دانلود فایل کامل مقاله

 

 

 

 

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد