درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 19 آذر 1398 - 08:27   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی

  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو

  انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  3 دلیل اینکه مدیریت داده برای موفقیت بسیار مهم است
  تلفن‌های موبایل برای رشد و تکامل مغز خردسالان مضر است
  واتساپ باز هم سرویس جدیدی ارائه کرد: این‌ بار «چند لحظه پشت خط بمانید»
  سومین جشنواره فرشتگان بانک رفاه برگزار شد
  درونی‌سازی و باورمندی به مفهوم بیمه
  انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو
  تبدیل‌ساز زبان انسانی به زبان رایانه‌‌ای
  برگزاری دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان ملارد
  انتصاب های جدید در معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش
  سرپرست روابط عمومی استانداری همدان: دستگاه‌های برتر حوزه اطلاع رسانی استان همدان معرفی می‌شوند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11786صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 16 آبان 1398 - 14:13
رابطه نوآوری و مدیریت ارتباط با مشتری
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-ما اکنون در عصری قرار داریم که مهمترین ویژگی آن عدم اطمینان، پیچیدگی، جهانی سازی و تغییرات فزاینده تکنولوژیکی است. موفقیت سازمانی تحت این شرایط، تغییر در فعالیت های سازمانی و به ویژه رهبری و اداره سازمان های هزاره سوم را ضروری می سازد.
  

رابطه نوآوری و مدیریت ارتباط با مشتری

 

نویسندگان:

دکتر سید محد موسوی شاهرودی
دکتر سید محمد موسوی شاهرودی
دانشیار دانشگاه شاهرود

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-ما اکنون در عصری قرار داریم که مهمترین ویژگی آن عدم اطمینان، پیچیدگی، جهانی سازی و تغییرات فزاینده تکنولوژیکی است. موفقیت سازمانی تحت این شرایط، تغییر در فعالیت های سازمانی و به ویژه رهبری و اداره سازمان های هزاره سوم را ضروری می سازد. در سازمان های پژوهشی حفظ مزیت رقابتی منوط به نوآوری است. سازمان ها باید توان تولید محصولات و خدمات جدید، منحصر به  فرد و قابل رقابت در بازارهای متغیر امروزی را داشته باشند تا  بتوانند در بازارهای پویا و پیچیده کنونی جایگاهی داشته باشند و برای خود کسب مزیت رقابتی نمایند.  در این پژوهش به بررسی نوآوری و مدیریت با مشتری در کارخانه های مواد غذایی شیراز می پردازیم و سپس به بررسی تطبیقی رابطه  بین نوآوری و مدیریت ارتباط با مشتری می‏پردازیم به این امید که شرکت ها از طریق ارتباط با مشتری قادر شوند قابلیت نوآوری را در سازمان خود ارتقا دهند.

واژگان کلیدی : نوآوری، مدیریت ارتباط با مشتری، عوامل موثر بر نوآوری

 

 

مقدمه:
مدیریت ارتباط با مشتری کارا، بین کارخانه های تولیدی و مشتریان صنعتی نه تنها مشتریان را حفظ می‏کند بلکه آن ها را تشویق می کند که پیشنهادات مهمی در زمینه بهبود محصولات و خدمات ارائه دهند (رامانی  و کومار  ،2008).


مدیریت باید عوامل کلیدی موفقیت نوآوری در سازمان را با استفاده از ارتباط صحیح با مشتریان، شناسایی نماید. کارایی و کارآمدی مدیریت ارتباط با مشتری به طور فزاینده ای به عنوان راهی برای گسترش قابلیت نوآوری و فراهم کردن مزیت رقابتی پایدار شناخته شده  است (رامانی و کومار، 2008؛ ساهای  و رنجان ، 2008).


مدیریت ارتباط با مشتری برای توصیف نحوه  مدیریت فوق فعال ارتباطات با مشتریان تعریف می شود. CRM تمام مؤلفه هایی است که در درون یک سازمان با مشتری و به شیوه ای هوشمند در ارتباطند.


امروزه ارتباط بین دیدگاه محصول  محور و مشتری  محور بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در دیدگاه محصول محور، نوآوری  عامل تعیین کننده و در دیدگاه مشتری محور، مدیریت ارتباط با مشتری  عامل کلیدی است.


مدیریت ارتباط با مشتری فرآیندی تجاری است که شامل نشان دادن تصویری از نیازهای مشتری، انتظارات و رفتارهای آن ها و مدیریت آن عوامل به  گونه ای است که بر عملکرد کسب وکار تأثیرگذار باشد. نوآوری به عنوان عامل اصلی رشد شرکت ها و دست یابی آن ها به سودآوری بالا شناخته شده است. در حال حاضر شرکت ها براساس پیشرفت های تکنولوژی، تنوع انتظارات مشتری و چرخه  عمر محصول به رقابت می-پردازند. هم‏چنین نوآوری نقش اساسی در کسب مزیت رقابتی بازی می کند. نوآوری محور رقابت و کلید اصلی رشد اقتصادی است و امروزه نیازها و تقاضاهای جدید موجب نوآوری می شود. در عصر حاضر با وجود تکنولوژی در حال تغییر و بازارهای غیر قابل پیش بینی، تولیدکنندگان مجبورند که قابلیت های نوآوری شان را گسترش دهند تا خواسته  بازار و ترجیحات مشتریان را برای رسیدن به مزیت رقابتی طولانی ‏مدت برآورده کنند.

 

 دانلود فایل کامل مقاله

 

 

 

 

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هشتمین جایزه بین‌المللی دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران


  برنامه ریزی ۲۰۲۰: سؤالاتی برای ایجاد استراتژی رسانه ای درخشان


  خوش خبر: طرح افزایش ‌کارآمدی روابط عمومی ها تدوین می شود


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/12 و قسمت آخر


  هم‌اندیشی هیئت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات با مدیر عامل خانه تئاتر


  انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو


  انتصاب های جدید در معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش


  برگزاری دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان ملارد


  درونی‌سازی و باورمندی به مفهوم بیمه


  ۳ کلید ارتباط بین خدمات مشتری و شهرت برند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود