درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 12:54   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11747صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 9 تیر 1393 - 09:48
برگزاری کارگاه آموزشی روابط عمومی و تبلیغات
برگزاری کارگاه آموزشی روابط عمومی و تبلیغات برای روابط عمومی های عقیدتی سیاسی منطقه شمالغرب آجا در ارومیه
  

برگزاری کارگاه آموزشی روابط عمومی و تبلیغات


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر حمید صبری در این کارگاه آموزشی که روز سوم دوره بود مطالبی را تحت عنوان روابط عمومی و تبلیغات ارائه نمود.

این استاد فرزانه که مشغول تدوین دایره المعارف روابط عمومی ایران هستند و دارای تالیفات مختلفی در حوزه ارتباطات و روابط عمومی می باشند وی در بخش اول کارگاه آموزشی خود شاخصه های یک روابط عمومی مطلوب را که با الگوهای علمی تعریف شده مطابقت دارد بیان نمود و افزود وظیفه ما بروز آوری اطلاعات علمی است و آن یک ضرورت است برای مدیران لذا مطالعه روز آمد و آخرین کتابها مرتبط با متخصص روابط عمومی افق های جدید را در برابر چشمان کارگزار روابط عمومی می گشاید استاد دکتر حمید صبری فقدان برنامه ریزی جامع برای پیشبرد و اقدامات و عملکرد روابط عمومی ها را موجب کاهش اثر بخش این نهاد و افزایش انتقادات از آن شده است.

وی مهم ترین کارگرد های روابط عمومی را در عصر اطلاعات را اطلاع رسانی و ارتباطات عنوان کرد و افزود :

ـ روابط عمومی می بایست رازدار باشد نه افشاگر
ـ عدالت محور باشد نه مصلحت اندیش
ـ مدیریت اخلاق گفتگو باشد و رافع مشکلات همکاران و سازمان ها باشد ودر عین حال در سلسله مراتب اداری روابط عمومی ها در صف نیستند و در ستاد نیست و سعی شود در معماری اطلاعات ویژگی های مخاطبان و سه اصل میل ، نیاز و مصلحت مخاطبان لحاظ گردد.

دکتر حمید صبری جهانی شدن را یک اصل عنوان کرد که محقق خواهد شد و آن عبارتست از درهم فشرده شدن جهان و تبدیل آن به یک مکان واحد و این تعبیر جهانی شدن مبتنی بر فناوری های جدید اطلاعاتی و ارتباطاتی است. این استاد روابط عمومی روابط عمومی ها را به سه نوع توجیه گر ، تحلیل گر و تبیین گرد تقسیم بندی نمود و افزود بهترین شکل و نوع روابط عمومی، روابط عمومی تحلیل گر است که دارای برنامه های منظم ادواری است و برای بحران ها و چالش ها هم دارای برنامه و طرح مشخص است این نوع روابط عمومی برای بهره گیری از فرصت های مناسب که پیش می آید نیز دارای برنامه و طرح است و از آن بهره گیری جانانه دارد. وی این نوع روابط عمومی را کاملا علمی ، فعال ، نوآور و سیستماتیک ارزیابی کرد که قابل انعطاف و اثر گذار می باشد .

دکتر صبری ارتقاء معرفت و ایمان را نیز از رسالت آرمانی روابط عمومی ها دانست و افزود شبهه شناسی و رفع شبهه ها از وظایف روابط عمومی های معرفتی است. تدوینگر دایره المعارف روابط عمومی ایران در بخش دوم کارگاه تخصصی روابط عمومی مقوله تبلیغات را مورد بحث و بررسی قرار داد از جمله تعاریف تبلیغات ، انواع تبلیغات ، گونه های تبلیغ ، اقناع و ترغیب و تبلیغ ، تبلیغات محیطی ، تبلیغات جدید و پیشرفته.

دکتر صبری توانمندسازی روابط عمومی ها را یک اصل دانست و افزود جهت توانمندسازی می بایست از اطلاعات ، تجربه ، آموزش ، علم ، عشق مدد بگیریم. وی درسهایی را که در حوزه تبلیغات و روابط عمومی از داستان کشتی حضرت نوح (ع) می توان گرفت بیان کرد و افزود ما امید ، با خدا بودن ، همزیستی ، امنیت و آینده نگری را از این داستان می توانیم اخذ کنیم .

مولف کتاب روابط عمومی مدرن سه تعریف جدیدی که در حوزه مهندسی روابط عمومی بومی سازی روابط عمومی و سواد روابط عمومی به جهان روابط عمومی ارائه کرده است بیان نمود استاد صبری در پایان هزار سوم را هزاره دانایی بشر مطرح کرد و افزود جامعه دانایی است و این جامعه جامعه ای مدرن و ایده آل که نقطه اتکای آن اطلاعات می باشد و تبادل اطلاعات شرط جامعه دانایی است ایشان مهندسی انسان را از کارها و رسالت های روابط عمومی برشمرد که امروزه وظیفه روابط عمومی ها تبدیل تهدید به فرصت هاست و بسیاری از مواقع فرصت سوزی است ایشان نیاز جوامع به تحول در انسانها را یاد آور شد و افزود ما به تحول در انسانها نیاز داریم نه تحول در ابزارها چون اگر در انسانها تحول صورت گرفت قطعا ابزارها برآیند تحول انسانهاست.



 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد