درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 05:45   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11697صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 6 تیر 1393 - 20:19
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات، لیجاد انجمن صنفی خبرنگاران حوزه ICT را خواستار شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات: مدیران وزارت ICT در برابر انتقاد ظرفیت بالایی دارند
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات: مدیران وزارت ICT در برابر انتقاد ظرفیت بالایی دارند

خوشبختانه در دولت تدبیر و امید، رویکرد مدیران ارشد به انتقاد صورت پذیرفته رویکردی منطقی و مبتنی بر واقعیت است ، بر همین اساس مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در برابر انتقاد ، نگاهی منطقی دارند.

به گزارش شارا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات ، دکتر محمد رضا فرنقی زاد در چهارمین نشست هم اندیشی روابط عمومی ها ی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اصحاب رسانه اظهار داشت: رسانه ها یکی از مهم ترین و موثرترین عوامل توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور هستند و زمانی که پروژه های بزرگی همچون پروژه شبکه ملی اطلاعات و پروژه تدبیر در کشور کلید می خورد رسانه ها می توانند کمک کنند تا نتایج این چنین طرح هایی ملموس تر شده و نکات مبهم آن در اذهان عمومی بر طرف شود.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات با تاکید بر اهمیت ایجاد یک پیوست رسانه ای منسجم برای اطلاع رسانی مناسب و کامل در حوزه ICT تصریح کرد: نظر اصحاب رسانه برای ایجاد این پیوست رسانه ای مفید خواهد بود.

فرنقی زاد از طرح ایجاد انجمن خبرنگارن حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استقبال کرد و خاطر نشان ساخت: وجود تشکل های صنفی خبرنگاران حوزه ICT می تواند سر منشاء خوبی در حوزه اطلاع رسانی باشد.

هم اندیشی
وی ایجاد این انجمن را برای پیشبرد توسعهICT در کشور لازم خواند و گفت: در تصمیماتی که در این حوزه اتخاذ می شود این انجمن می تواند به مدیران کمک کند.

فرنقی زاد همچنین بهره گیری از امکانات ارتباطی و شبکه های ارتباطی را جهت تبادل هر چه بیشتر خبرنگاران را لازم دانست و در پایان خاطر نشان کرد: برای تعامل بهتر اصحاب رسانه با مدیران ارشد باید همدلی و ارتباط میان این دو طرف افزایش یابد.

لازم به ذکر است جلسات هم اندیشی روابط عمومی های وزارت با خبرنگاران حوزه ICT هر دو ماه یکبار صورت می پذیرد و دغدغه های طرفین در این جلسات مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد