درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:19   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11685صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 4 تیر 1393 - 18:36
توجه به افکار عمومی، شکل گیری و جهت دهی افکار عمومی: مهمترین کارکردهای روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: روابط عمومی بستر ساز زیر ساخت های توسعه و پیشرفت است و می تواند با تقویت مشارکت و عزم عمومی مسیر شکوفایی اقتصادی را هموار کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: روابط عمومی بستر ساز زیر ساخت های توسعه و پیشرفت است و می تواند با تقویت مشارکت و عزم عمومی مسیر شکوفایی اقتصادی را هموار کند.


به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی امیر پور مهدی در نخستین نشست با کارشناسان و کارکنان روابط عمومی استانداری با تاکید بر اهمیت و نقش بسیار مهم روابط عمومی ها در شرایط کنونی، افزود: روابط عمومی برای اثر گذاری و ایفای نقش مؤثرتر نیازمند تغییر نگرش متناسب با نیاز های روز است و پذیرش مسوولیت در آن باید توأم با دلبستگی و عشق باشد که با چاشنی عقل، اندیشه، برنامه ریزی و پیگیری به بار بنشیند.


وی با بیان این که نگرش بنیادی و ریشه ای در روابط عمومی بسیار مهم است، افزود: به منظور اثر بخشی و پویایی هر چه بیشتر، داشتن راهبرد و استراتژی لازمه ی برنامه ریزی ها است و اهداف را باید از پیش ترسیم کنیم زیرا نگاهی که در روز مرگی اسیر شود گرفتار انجماد و ایستایی خواهد بود.


پور مهدی، توجه به افکار عمومی، شکل گیری و جهت دهی افکار عمومی به سمت فعالیت های سازمان در درون اهداف کلان و ملی را از جمله مهمترین کارکردهای روابط عمومی دانست.


پور مهدی گفت: روابط عمومی یک دیدگاه تخصصی و نوعی مدیریت با عملکردی آگاهانه، پیوسته و برنامه ریزی شده است که بر اساس آن می توان میان ارکان مختلف سازمان و افکار عمومی، تفاهم ایجاد کرد.
مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی، تقویت بدنه کارشناسی روابط عمومی ها، برنامه ریزی، سیاستگزاری و تدوین راهکارهای جدی، ایده پردازی و خلاقیت و استفاده از آخرین و جدیدترین تکنولوژی های ارتباطی و اطلاع رسانی را لازمه ی دستیابی به روابط عمومی پویا و توانمند دانست.


وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی جهت ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها متناسب با پابتخت معنوی کشور، خواستار استفاده ی بهینه از امکانات موجود در استان و ایفای نقش موثر روابط عمومی های تمام دستگاه های اجرایی شد.


پور مهدی گفت: روابط عمومی استانداری باید موتور محرکه ی روابط عمومی های استان باشد و تلاش در جهت پویایی و اثر گذاری روابط عمومی ها از جمله اهداف مهم و ارزشمند است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد