درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 19:16   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1161صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 25 تیر 1391 - 14:36
روابط عمومی آینه تمام نمای یک سازمان است
  

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امدادامام خمینی(ره) گفت: روابط عمومی به عنوان آینه تمام نمای سازمان، چشم و گوش و پل ارتباطی سازمان با مردم جامعه و دیگر نهادهای اجتماعی قلمداد می شود.

به گزارش خبرگزاری شارا،عباس دارائی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی این نهاد در جلسه آموزشی ویژه مسئولین دفاتر وروابط عمومی مدیریت شهرستان ها که درمرکز آموزش وپژوهش دفترمرکزی این نهاد برگزارشد،با بیان اینکه با تلاش وهمکاری می توان روابط عمومی را به جایگاه رفیع و ویژه خود رساند،گفت: کمیته امداد توانسته در بین اقشار جامعه خود را مطرح کند و امروزدر کشوراعتمادعمومی به این نهاد ایجاد شده است که افزایش آمارصدقات و وجوهات شرعی سالانه نشان از این امر دارد.
عباس دارائی با اشاره به جایگاه و دیدگاه ها نسبت به روابط عمومی،افزود:مقام معظم رهبری درتعریف روابط عمومی می فرمایند:تمامی روابط عمومی های بخشهای مختلف باید فعال شوند وبااستفاده از رسانه ملی و روزنامه ها اقدامات مختلف خودشان را با زبانی تاثیر گذاروقابل فهم به اطلاع مردم برسانند.
وی در ادامه با بهره گیری از دیدگاه اندیشمندان ارتباطات یادآورشد: توجه به قدرت اقناعی توسط روابط عمومی ها با تکیه بر افکار عمومی از محورهای اساسی فعالان این عرصه است؛چرا که روابط عمومی ها باید دائما سعی وتلاش کنند تا با توجیه مخاطبان وگروههای هدف به تبیین عملکردهای سازمان مربوطه بپردازند.
عباس دارائی با بیان اینکه مسیر اصلی فعالیت های کمیته امداد در شهرستانها و ادارات تابعه است،تصریح کرد:شما اولین افرادی هستید که مخاطبان این نهاد در ارتباط با شما قرار می گیرند واگر نتوانید با زبان تاثیر گذار وقابل فهم، پیام رابه مخاطبان و گروه هدف انتقال بدهید آنگاه روابط عمومی وظیفه خود رابه خوبی عمل نکرده است؛ اگر توجه به قدرت اقناعی نداشته باشیم وافکار عمومی را جدی نگیریم و نتوانیم مخاطبان این نهاد را قانع کنیم،بدون شک دچار مشکل هستیم.
مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود:روابط عمومی مهمترین رکن یک سازمان است وهمواره مورد توجه مدیران و تصمیم گیران بوده است و آن را به عنوان آینه تمام نمای سازمان، چشم و گوش سازمان و پل ارتباطی سازمان با مردم جامعه و دیگرسازمانها و نهادهای اجتماعی قلمداد کرده اند؛چنانچه بتوانیم در تصمیم گیری مدیران خود تاثیرگذار باشیم،روابط عمومی به درستی کار خود را انجام داده است و جایگاه و سهم روابط عمومی در سازمان مشخص می شود.
عباس دارائی با بیان اینکه جایگاه نامناسب روابط عمومی در سطح ادارات کل وشهرستانهای تابعه،عدم برخورداری از نیروی مناسب و متخصص وکارشناس در روابط عمومی،برنامه وبودجه و... از جمله دغدغه های گذشته بوده است،عنوان کرد: برای اولین بار در سال 89مدیران روابط عمومی ازطریق آزمون انتخاب شدند و هدف از این آزمون سنجش اطلاعات،آگاهی،تجربه وتخصص فنی حرفه ای افراد بوده است.
مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امدادامام خمینی(ره) با اشاره به بودجه عملیاتی سال گذشته روابط عمومی با شاخصهای جمعیت،مساحت، تعدادمددجو،تعداد شاخه،تعداد مدیریت شهرستان وتعداد ادارات در حوزه دفتر مرکزی گفت: امسال این بودجه با50درصد افزایش نسبت به سال گذشته پیشنهاد شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه روابط عمومی جایگاهی است که باید از بالاترین تا پایین ترین سطوح آن دارای ذوق و سلیقه،هنرومعلومات باشند،خاطر نشان کرد:روابط عمومی در سازمان یک ناظراست و کاملا حساس و مهم و نقش تخصصی و نو آوری و خلاقیت در سازمان دارد،لذا چنانچه با این دیدگاه پیش برویم در دهه چهارم خدمت، جایگاه امداد را به آن جایگاه شایسته خود خواهیم رساند.
عباس دارائی انگیزه،علم و فن آوری ارتباطات، برنامه ریزی دقیق ومشخص را به عنوان سه عنصرمهم در ارتباطات دانست و گفت: روابط عمومی پدیدآورنده اطلاعات است وتسخیر قلوب را برعهده دارد.روابط عمومی رقیب هیچ حوزه ای نیست و این حوزه به عنوان حوزه خدمت دهنده است که زیر نظرعالیترین مقام سازمان قرار دارد.
وی کار اصلی روابط عمومی را اقناع،ترغیب،تفاهم و جلب مشارکتهای عمومی با بهره مندی ازتمام ظرفیت های درون وبرون سازمان معرفی کرد و یادآورشد:یک روابط عمومی توسعه یافته، پویا وسعادتمند باید بتواند توانایی خود را درعرصه مهندسی پیام وسازماندهی ارتباطات هدفمند خلاصه کند.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد