درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 05:16   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11524صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 28 خرداد 1393 - 11:06
کنفرانس بین المللی ارتباطات و رسانه مالزی
این کنفرانس با موضوع ارتباطات، توامندسازی و حکومت توسط دانشکده چمد رسانه ای و تکنولوژی رسانه ای دانشگاه یوتارا مالزی برگزار می شود. آخرین مهلت ارسال آثار برای این کنفرانس 30 ژوئن 2014 اعلام شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کنفرانس بین المللی ارتباطات و رسانه 2014 با نام آی کام 14 از 18 تا 20 اکتبر 2014 در شهر لانگکاوی، کده، مالزی برگزار می شود.


به گزارش گروه ترجمه شارا، این کنفرانس با موضوع ارتباطات، توامندسازی و حکومت توسط دانشکده چمد رسانه ای و تکنولوژی رسانه ای دانشگاه یوتارا مالزی برگزار می شود.
آخرین مهلت ارسال آثار برای این کنفرانس 30 ژوئن 2014 اعلام شده است.

هزینه شرکت در این کنفرانس برای شرکت کنندگان بین المللی 300 دلار و 350 دلار می باشد و اطلاعات کامل را برای نحوه ثبت نام و پرداخت های مالی می توانید از آدرس ذیل دریافت کنید:


http://www.i-comeuum.com/index.php/fees-and-payment


اهداف این کنفرانس شامل موارد زیر می شود:
1. بحث پیرامون مسائل فعلی، نگرانی ها و چالش های مرتبط با ارتباطات و رسانه.
2. به اشتراک گذاری تجارب علمی و عملی در باب ارتباطات و رسانه در موارد آموزش، آموزش شناسی، خروجی های تحقیق و عمل موسساتی و سایر موارد.
3. برای بنیان گذاری یک شبکه جهانی از اساتید و متخصصان در حوزه های مختلف ارتباطات و رسانه.
4. برای ارائه انتشارات علمی در حوزه ارتباطات و رسانه با چشم اندازهای بومی و جهانی.
5. برای ترویج دانشکده به طور مشخص و دانشگاه مالزی به طور عام به عنوان بازیگران بومی، منطقه ای و بین المللی آموزش عالی.


منبع: http://www.i-comeuum.com/index.php/background-objectives
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد