درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 14:28   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
  کلود در رتبه‌بندی چت‌بات‌های هوش مصنوعی مقام اول را به دست آورد
  نظرسنجی گالوپ: اکثر آمریکایی‌ها اکنون با اقدام اسرائیل در غزه مخالفند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11511صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 31 فروردین 1401 - 16:59
مروری بر تاریخچه اینفوگرافیک در جهان
باستان شناسان و مورخان 35 هزار سال پیش از میلاد را آغاز دوره نگار گری بر دیوار غارها دانسته اند. با توجه به استفاده این نگاره ها برای اطلاع رسانی به همنوعان خود در خصوص مسائل مختلف می توان این دوره را دوره آغاز اینفوگرافیک دانست. مردم در این دوره عکس ها و تصاویری را بر روی دیواره غارها و سخره ها برای برقراری ارتباط با سایرین درج می کردند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| اینفوگرافیک ها مواد اطلاع رسانی هستند که از گرافیک به این منظور استفاده می کنند. این ابزار سابقه و قدمت بسیار کهنی در تاریخ بشر دارد و در این یادداشت برآنیم که با استفاده از چند متن اصلی مروری بر تاریخچه اینفوگرافیک بیافکنیم.


باستان شناسان و مورخان 35 هزار سال پیش از میلاد را آغاز دوره نگار گری بر دیوار غارها دانسته اند. با توجه به استفاده این نگاره ها برای اطلاع رسانی به همنوعان خود در خصوص مسائل مختلف می توان این دوره را دوره آغاز اینفوگرافیک دانست. مردم در این دوره عکس ها و تصاویری را بر روی دیواره غارها و سخره ها برای برقراری ارتباط با سایرین درج می کردند.


در واقع با انتشار چاپ ما استفاده از واژه ها را بیشتر از عکس ها برجسته می بینیم. اما در سال 1982 روزنامه یو اس ای تودی از شکل متن محور به تصاوری رنگی و گزارش های اینفوگرافیکی تجهیز شد و به طور مشخص اینفوگرافیک ها از این تاریخ شکل گرفتند و به تدریج پیشرفته تر شدند.


بسیاری از نقادان اینفوگرافیک ها را به کشورهای دیگری به جز ایالات متحده امریکا نسبت می دهند و نظرات مختلف دیگری نیز در این خصوص وجود دارد اما با توجه به بعدی امریکا در استفاده از اینفوگرافیک در تولید محتوای روزنامه ها، کتاب ها و صفحات وب و به ویژه استفاده گسترده از اینفوگرافیک در اطلاع رسانی های تجاری، بسیاری از نقادان این کشور را در تولید اینفوگرافیک پیشرو جهان می دانند.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد