درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 03:03   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11480صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 26 خرداد 1393 - 08:17
تاکید بر نقش روابط عمومی شرکت های آب و برق در فرهنگ سازی مصرف حامل های انرژی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- باید تعامل مدیران عامل شرکت های تابعه و وابسته وزارت نیرو در استان با مجمع نمایندگان بیش از گذشته شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- باید تعامل مدیران عامل شرکت های تابعه و وابسته وزارت نیرو در استان با مجمع نمایندگان بیش از گذشته شود.

 

مهم ترین رویکردها و مشکلات حوزه ی آب و برق گیلان در نشست شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق این استان بررسی شد.


به گزارش ایلنا از رشت؛ در این نشست که در شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان برگزار شد، مدیران عامل شرکت های برق منطقه ای، توزیع برق، آب و فاضلاب روستایی، آب منطقه ای، آبیاری و زهکشی و جانشین مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان حضور داشتند.


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان به عنوان رئیس این جلسه به چالش های پیش روی اجرای پروژه های صنعت آب و برق اشاره کرد و گفت: رفع این مشکلات نیازمند حمایت بیشتر مسوولان استانی و به ویژه نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی است.


کریم آزادگان افزود: باید تعامل مدیران عامل شرکت های تابعه و وابسته ی وزارت نیرو در استان با مجمع نمایندگان بیش از گذشته شود.


وی، با تاکید بر اینکه مدیران شرکت های آب و برق به طور مستمر اطلاع رسانی مناسبی به مسوولان استانی و مجمع نمایندگان درخصوص اجرای پروژه های خود داشته باشند، تصریح کرد: بازید از پروژه ها توسط نمایندگان مجلس باید در دستور کار مدیران عامل شرکت های آب و برق قرار گیرد.


آزادگان، در بخش دیگری از سخنانش به تاکید وزیر نیرو در بخش عملکرد روابط عمومی شرکت های تابعه و وابسته ی این وزارت خانه اشاره و خاطرنشان کرد: بدنه ی روابط عمومی ها از نظر نیروی انسانی و امکانات باید به خوبی تقویت شود تا شاهد تحول مناسبی در این بخش باشیم.


وی، به بیان نقش روابط عمومی شرکت های آب و برق در فرهنگ سازی مصرف حامل های انرژی در جامعه پرداخت و گفت: مدیران عامل شرکت ها باید به توانمند شدن روابط عمومی ها کمک کنند.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان نیز در سخنانی با تاکید بر برگزاری مداوم جلسات مدیران عامل های شرکت های تابعه و وابسته ی وزارت نیرو در استان، گفت: بی شک با توجه به شرایط آب و هوایی در سال 93، در بحث تامین آب شرب با مشکلات عدیده ای مواجه ایم.


محمدعلی فرّامینی اظهارداشت: چاه ها و چشمه ها دو منبع مهم تامین آب شرب روستاییان گیلان هستند که با توجه به کاهش بارش برف و باران در سال های اخیر، شاهد کاهش سطح آب این منابع هستیم.


وی ادامه داد: حدود 40 درصد از آب آشامیدنی روستاییان استان از طریق چشمه ها تامین می شود که کاهش نزولات جوی و افزایش تقاضای آب شرب ما را در تامین آب شرب روستاها با چالش روبرو کرده است.


وی، با بیان اینکه شبکه های آبرسانی موجود پاسخگوی نیاز آب شرب روستاییان نیست، گفت: با تغییر سطح و سبک زندگی در روستاها، نیاز آنان به امکانات زیرساختی از جمله آب آشامیدنی تغییر و بلکه افزایش یافته در حالیکه شبکه های آبرسانی علاوه بر فرسوده و مستهلک بودن، نمی تواند این افزایش نیاز را تامین کند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد