درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 بهمن 1398 - 16:57   

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب یک

روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی

  روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد

  یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی برای موسیقی دانان- چگونه روابط عمومی می تواند به شما کمک کند؟
  یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد
  فرماندار هشترود: مدیریت هوشمند ارتباطات انسانی و رسانه‌ای مهمترین کارکرد روابط عمومی‌هاست
  نشست مسئولان روابط عمومی سازمانها و مناطق شهرداری رشت برگزار شد
  دوره‌های آموزشی ویژه روابط عمومی‌ها در شهرستان نور برگزار شد.
  فرماندار هشترود: شهر هشترود شدیداً نیازمند ارتقاء کیفی بصری و ادراکی سیما و منظر شهری است
  با حمایت بانک رفاه کارگران/ مسابقات جام جهانی زورخانه ای و کشتی پهلوانی برگزار شد
  بانک رفاه کارگران اهدا کرد/ 5 میلیارد و 400 میلیون ریال تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
  گراس روتس دمکراسی» در ایران باستان
  آژان های فرانسوی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11479صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 25 خرداد 1393 - 21:52
اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: استاد کاظم متولی
وی که از نوجوانی به مطالعات اجتماعی و مطبوعات علاقه داشت به سال 1346 در اولین آزمون ورودی «موسسه عالی مطبوعات و روابط عمومی» که بعدا به «دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی» تغییر نام یافت و اینک دانشکده علوم ارتباطات علامه طباطبایی خوانده می شود در رشته روابط عمومی پذیرفته شد
  

 

اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: استاد کاظم متولی

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاد کاظم متولی در سال 1317 در یزد و در یک خانواده متوسط شهری متولد شد. او پس از طی دوران کودکستان و دبستان در زادگاه خود، تحصیلات متوسطه را در رشته ادبی در تهران به پایان برد. بعد از سپری کردن خدمت سربازی در وزارت کشور استخدام شد، وی که از نوجوانی به مطالعات اجتماعی و مطبوعات علاقه داشت به سال 1346 در اولین آزمون ورودی «موسسه عالی مطبوعات و روابط عمومی» که بعدا به «دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی» تغییر نام یافت و اینک دانشکده علوم ارتباطات علامه طباطبایی خوانده می شود در رشته روابط عمومی پذیرفته شد و این رشته کارشناسی تازه تاسیس دانشگاهی را در سال 1350 در ردیف اولین فارغ التحصیلان دانشکده به پایان برد.

تاسیس این مرکز عالی نظری و علمی دانشگاهی نقطه عطفی در تاریخ آموزشی رشته های ارتباطی در کشور به شمار می رود و اولین دوره آن نیز به برخورداری از تعالیم اساتید نامور و برجسته آن زمان مشهور است. کاظم متولی که بهره مند از تجربیات شغلی در امور اجتماعی و دفتر روابط عمومی وزارت کشور بود پس از فراغت از تحصیلات دانشگاهی چون هنوز شاخه های کارشناسی ارشد و دکترا به شیوه کنونی تاسیس نشده بود به مطالعات تکمیلی و آزاد از منابع خارجی و داخلی مباحث ارتباطی به ویژه دانش و هنر روابط عمومی در جهان و ایران پرداخت. او در دهه 70 همراه با دوستانی شاغل در دفاتر روابط عمومی سازمان ها به تاسیس و توسعه انجمن روابط عمومی و سپس انجمن متخصصان روابط عمومی اهتمام نمود. این استاد پیشکسوت در دهه های 70 و 80 شمسی سال هایی را به امر تدریس دروس نظری و عملی روابط عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی و نیز دانشکده علوم ارتباطات علامه طباطبایی تهران اشتغال داشت و همچنین با ارائه مقالات و سخنرانی های بدیع و کاربردی در بسیاری از سمینارها و همایش های ذیربط فعالانه شرکت نمود.


حاصل یک عمر تحصیل و تجربه استاد کاظم متولی نگارش و چاپ بیش از یکصد مقاله در مباحث مختلف ارتباطات و روابط عمومی در نشریات تخصصی و عمومی و نیز نشر کتاب ارزشمند با عنوان:
1- روابط عمومی و تبلیغات
2- کارکردهای روابط عمومی
3- افکار عمومی و شیوه های اقناع


می باشد که در نزد صاحب نظران و کارشناسان فهیم ارتباطات به عنوان منابعی ماندگار پرفایده مشهور است. از ویژگی های آثار استاد کاظم متولی ارائه نکات بدیع و نظریه پردازی های جدید سازگار با فرهنگ ایرانی است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  نامه ای سرگشاده به متخصصان روابط عمومی


  دفتر مدیریت پروژه


  روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی


  داده‌کاوی


  محتوا


  روابط عمومی چیست و چه باید درباره آن بدانید؟


  مدیرکل روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی: رویکرد متفاوت و حرفه ای که در روابط عمومی سازمان بنادر دنبال می شود


  اندیشه ضابطه مند کردن برنامه ها و نوشتن اصول و قاعده بر ژورنالیسم تلویزیونی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی