درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 16:17   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11473صفحه نخست » ادامه مطلب چهاریکشنبه، 25 خرداد 1393 - 20:12
کتاب فنون روابط عمومی منتشر می شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب "فنون روابط عمومی" تالیف مهدی باقریان توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد. در بخشی از پیشگفتار این کتاب آمده است:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  کتاب "فنون روابط عمومی" تالیف مهدی باقریان توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد. در بخشی از پیشگفتار این کتاب آمده است:

بدون شک مساله ‏ای که اکثر استادان، مدیران، کارشناسان و دانشجویان در حوزه فعالیت ‏های روابط ‏عمومی با آن مواجه هستند، فقدان و کمبود منابع جامع و کامل در زمینه فنون و تاکتیک‏ های روابط‏ عمومی است.

هدف از تدوین این اثر، جهت دادن دیدگاه منسجم و روشن نسبت به فنون روابط‏ عمومی است و ابزاری است که به وسیله آن می ‏توان به درک واحدی از روش ‏های جدید بهبود تصویر این حرفه و سازمان رسید.

در واقع این کتاب تا حدود بسیار زیادی به مطالب ناقص ارایه شده در زمینه فنون روابط ‏عمومی خاتمه می ‏دهد و به همین علت تلاش کردیم برای تدوین این کتاب، رویکرد جدیدی برای درک بهتر فنون روابط‏ عمومی ارایه کنیم.

برای دسترسی به این مطالب، ارایه یک روش جدید در درک بهتر فنون روابط ‏عمومی، کتاب‏ های مهم این حوزه را بررسی کردیم و به مطالب ارزشمندی دست یافتیم که اینک به عنوان یک کتاب مقدماتی تقدیم علاقه‏ مندان می ‏شود. در عین حال، مواردی هم وجود دارد که از قلم افتادند و در چاپ و ویرایش بعدی امکان بازگرداندن آن‏ها وجود خواهد داشت.

فهرست مطالب
این کتاب در چند فصل تهیه شده است. فصل اول، تصویری از «فنون ارتباطات میان فردی» ارایه می ‏دهد. فصل دوم به بررسی «فنون سازمانی» می ‏پردازد. «فنون رسانه ‏ای» از دیگر فصول کتاب است که سازمان را به یک بازیکن تبدیل می ‏کند. بخش چهارم مشتمل بر «فنون اینترنتی» است که درباره روش ‏های مختلف توزیع دیجیتالی اطلاعات می ‏گوید. آخرین فصل کتاب به «فنون تبلیغی» اختصاص دارد.

 

 

مرکز پخش:
66570194(021)
66943670 (021)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد