درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 18:19   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1146صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 25 تیر 1391 - 09:56
اختصاصی/ انتشار فصلنامه کارگزار روابط عمومی ویژه هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی/2
از دیگر بخش های این ویژه نامه می توان به مطالبی با عناوین "اقتراحی پیرامون تولید محتوا در روابط عمومی"، "محتوای الکترونیکی در روابط عمومی"، آموزش موثر پیش نیاز تولیدات حرفه ای در روابط عمومی"، "شیوه نامه تهیه و انتشار بروشور"، " شیوه نامه تهیه و انتشار خبرنامه الکترونیکی"، " شیوه نامه سرمقاله نویسی"، " شیوه نامه مقاله نویسی"، " شیوه نامه گزارش نویسی" و " شیوه نامه تهیه مصاحبه" اشاره کرد.
  

فصلنامه کارگزار روابط عمومی ویژه هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در 56 صفحه منتشر شد.

به گزارش شارا، سرمقاله این ویژه نامه که به نوشته مهدی باقریان، سردبیر است؛ با عنوان" هفت سالگی یک جشنواره و افق های پیش رو" منتشر شده، که به چگونگی شکل گیری جشنواره انتشارات روابط عمومی اشاره می کند.

از دیگر عناوین این ویژه نامه می توان به مطلبی با عنوان " شاخص های سنجش و ارزیابی آثار انتشاراتی هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی" اشاره کرد که به معرفی شاخص های جشنواره مذکور اختصاص یافته است.

"محتوا باید غنی و موثر باشد" تیتر گفت وگوی اختصاصی با غلامعباس افشار، رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی است. به گفته افشار، انجمن متخصصان روابط عمومی ایران به عنوان یک تشکل غیردولتی در این سال ها تلاش کرده است توان روابط عمومی ها را در زمینه فعالیت های انتشاراتی توسعه دهد و هدف نهایی هم ارتقای جایگاه روابط عمومی ها بوده است.

از دیگر بخش های این ویژه نامه می توان به مطالبی با عناوین "اقتراحی پیرامون تولید محتوا در روابط عمومی"، "محتوای الکترونیکی در روابط عمومی"، آموزش موثر پیش نیاز تولیدات حرفه ای در روابط عمومی"، "شیوه نامه تهیه و انتشار بروشور"، " شیوه نامه تهیه و انتشار خبرنامه الکترونیکی"، " شیوه نامه سرمقاله نویسی"، " شیوه نامه مقاله نویسی"، " شیوه نامه گزارش نویسی" و " شیوه نامه تهیه مصاحبه" اشاره کرد.

علاقمندان برای تهیه این ویژه نامه می توانند با تلفن 88617577 تماس بگیرند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد