درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 17:03   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11365صفحه نخست » ادامه مطلب دوسه شنبه، 20 خرداد 1393 - 20:33
روابط عمومی و عدم توازن جنسیتی‌
کایران مور - همایش زن و روابط عمومی(PRWOMEN)- صرف نظر از دیدگاه‌های فردی در خصوص برابری جنسیتی، آمار نشان می‌دهد اکثر مردان رهبر امور تجاری از چنان ساختار قدرتی بهره می‌برند که خودشان استمرار بخشیده‌اند.
  

همایش زن و روابط عمومی(PRWOMEN)- صرف نظر از دیدگاه‌های فردی در خصوص برابری جنسیتی، آمار نشان می‌دهد اکثر مردان رهبر امور تجاری از چنان ساختار قدرتی بهره می‌برند که خودشان استمرار بخشیده‌اند.


آنچه که زنان در روابط عمومی متوجّه هستیم آن است که وقتی پی ببریم که همان چیزها در ما انگیزه ایجاد می‌کند، می‌توانیم نیروی بسیار قدرتمندی در تغییر دنیای تجارت و کار به دنیایی شویم که دربرگیرندۀ همه باشد. به عبارت دیگر: دنیای کار همه شود.


بنابراین، تدریجاً آنچه را که باید انجام دهیم درمی‌یابیم: از دانش تازه یافتۀ خویش نسبت به اهداف، تمایلات و نگرش‌های مشابه خود نه تنها برای آموزش و راهنمای یکدیگر و کسانی که ما را الگو قرار می‌دهند بلکه به مراتب بیش از آن استفاده کنیم: به نحوی فعّال و جدّی از بانوانی که در مناصب ارشد در روابط عمومی و سایر صنایع قرار می‌گیرند حمایت کنیم و این کار را با بیان توانایی‌های آن بانوانی که می‌شناسیم برای هر فردی که با او مواجه می‌شویم انجام دهیم.


ما این کار را انجام خواهیم داد، نه بدان علّت که میل داشته باشیم زمام امور را به دست بگیریم، یا از طریق احساسات یا "درست انجام دادن کارها"، بلکه به آن سبب که انتخاب از کلّ خزانۀ ژنی معقول به نظر می‌رسد.


شکّی نیست که این ضرورت دارد. در جدیدترین محاسبات، زنان فقط 7/9 درصد از مناصب مدیریت اجرایی کلیدی را در شرکت‌های شاخص ASX200 [بورس اوراق بهادار استرالیا – م] در اختیار دارند. از هر ده شرکت شاخص مزبور شش شرکت حتّی یک زن در منصب مدیریت اجرایی کلیدی نداشتند که نهایت درجه نومیدی را سبب می‌شود.


تمام اینها علیرغم سالها تحقیقی است که مستمرّاً نشان می‌دهد در افراد رده‌های بالا اگر تنوّع جنسیتی باشد به نفع سهامداران است.


پژوهشی که سال قبل توسّط انستیتو تحقیقات اعتباری سوئیس (Credit Suisse Research Institute) انجام شد نشان داد که بعد از شش سال ردیابی سهام شرکت‌ها در سرمایه‌گذاری بازار به ارزش بیش از ده میلیارد دلار، مؤسّساتی که زنان در زمرۀ اعضاء هیأت مدیرۀ آنان بودند در مقایسه با مؤسّساتی که تمامی اعضاء هیأت مدیرۀ آنها از مردان بودند، به میزان 26 درصد کارایی بهتر داشتند.


دو سال پیش در گزارش مک‌کینزی (McKinsey) 89 شرکت اروپایی را که درصد زنان در مدیری ارشد آن بسیار بالا بود تحت مطالعه قرار گرفت. عملکرد مالی با حدّ متوسّط بنگاه‌ها در همان صنعت مقایسه شد. نتایج بازدۀ بالاتری روی سهام متعارف، سود عملکرد بیشتر و قیمت سهام افزون‌تر را نشان می‌داد.


استفاده از بانوان در رده‌های عالی رهبری شرکت کار خوبی است؛ نه بیشتر و نه کمتر.
 

http://www.prwomen.ir/fa/?current=news&newsrogsfaid=4833

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد