درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 25 آذر 1398 - 09:51   

شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند

  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند


ادامه ادامه مطلب یک

آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه

  آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه


ادامه ادامه مطلب دو

فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی

  فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی


ادامه ادامه مطلب سه

شکلک های مسخره ی با معنی

  شکلک های مسخره ی با معنی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ
  بحث بزرگ: آیا روابط رسانه ای در حال مرگ است؟
  واژه نامه توصیفی کاربردی روش پژوهش در علوم اجتماعی و ارتباطات
  اعلام روند سیاست گذاری اطلاع رسانی اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت از سوی وزارت کشور
  دوره دانش‌افزایی فوتسال در بانک رفاه برگزار شد
  برگزاری نخستین رویداد بزرگ فناوری های علوم روان شناختی و کار آفرینی سایتک
  برگزاری نشست تلفنی با موضوع رمز دوم پویا در مرکز فراد بانک رفاه کارگران
  پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک رفاه به ورزشکاران اعزامی به مسابقات جهانی کارگران اسپانیا
  مدیران روابط عمومی دستگاه ها باعث دلگرمی و امید برای مردم هستند
  نصب بنرهای خوش آمدگویی برای استاندار و معاونین ممنوع است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11363صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیسه شنبه، 20 خرداد 1393 - 16:34
معرفی کتاب: ستاره راک روابط عمومی (نام یک کتاب تجاری کوچک)
نوشته سیندی هانیج Cyndy Hoenig - تنها اگر شما یک هنرمند مشهور، مدیر عامل شرکت در سطح بالا باشید و یا تنها به بدنبال کشف درمانی برای سرماخوردگی هستید، باید بدانید که روابط عمومی خوب تنها به خودی خود اتفاق نمی افتد
  

 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- چه چیزی یک برنامه موفقیت آمیز روابط عمومی را ایجاد می کند؟ آیا واقعاً شغل من به آن نیاز دارد؟ می توانم آن را خودم انجام دهم؟ تنها اگر شما یک هنرمند مشهور، مدیر عامل شرکت در سطح بالا باشید و یا تنها به بدنبال کشف درمانی برای سرماخوردگی هستید، باید بدانید که روابط عمومی خوب تنها به خودی خود اتفاق نمی افتد. نیاز به توانایی های بسیاری دارد و شامل یک کار سخت در طول یک دوره زمانی است.


روابط عمومی بخشی از هنر و علم است و هنگامی که به درستی انجام شود، نتایج آن بسیار چشم گیر است. سیندی هانیج روزنامه نگار سابق هالیوود، نام های تجاری اندکی را به وسیله ابزارهای موجود برای ایجاد یک کمپین روابط عمومی موفق ایجاد کرد تا آنگونه که سزاوار نام تجاری خود است، شروع به معرفی آن کند. روش سرگرم کننده و بسیار شخصی سیندی طرح های اولیه  قدرتمندی را ترسیم می کند که در روابط عمومی مؤثر، توانمند است.


فکر کنید مانند یک شخص در روابط عمومی به هرکسی کمک می کنید تا با تقویت همکاران توسط شرکت خودشان، نتایج را به حداکثر برسانید.


سیندی هانیج یک کارگزار روابط عمومی مجرب و حرفه ای بود که اعتبار شرکت های بنِدِر، گلدمن و هِلپِر را در لس آنجلس افزایش داد، در جایی که او به عنوان مدیر بخش مصرف کننده در تلویزیون کار می کرد. حوزه مهارتی وی در بخش برنامه ریزی و اجرای برنامه های روابط رسانه ای بود که در این زمینه به سطوح بالایی از پوشش رسانه ای دست پیدا کرد. هانیج مدیر عامل و بنیانگذار روابط عمومی پیور است.
چه کتاب هایی برای مطالعه در تابستان در لیست شما هستند؟
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ


  فراخوان ثبت نام اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند


  شکلک های مسخره ی با معنی


  آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه


  فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی


  ارتباطات درون سازمانی چیست؟


  پایش روزانه عملکرد روابط عمومی و دستگاههای اجرایی در استان تهران


  یک خبر خوب/ تشکر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود