درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 21:50   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11358صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 20 خرداد 1393 - 11:20
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی رتبه برتر کشوری را کسب کرد
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در نخستین جشنواره آگاهی بخشی و فرهنگ سازی در صنعت آب و برق کشور رتبه برتر را به خود اختصاص داد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در نخستین جشنواره ای که توسط وزارت نیرو و با حضور مقام عالی وزارت نیرو در سالن همایش وزارت نیرو برگزار شد، در برابر آرای هیئت داوران موفق به کسب رتبه برتر این جشنواره شد.

 

در این جشنواره که 100 شرکت کشوری مورد ارزیابی قرار هیئت داوران قرار گرفتند  نحوه ارزیابی آن بر اساس 10 معیار و 50 زیر معیار با اعمال 60% ضریب کیفی و 40درصد کمی بوده که از جمله معیارهای ارزیابی می توان به فرهنگ سازی و آموزش همگانی، ارتباط با رسانه ها، پژوهش و افکارسنجی، مدیریت و برنامه ریزی و بکارگیری فن آوری های نوین و خلاقیت و نوآوری اشاره کرد.

 

بر اساس این گزارش، معرفی رویکردهای نوین وزارت نیرو در آگاهی بخشی و فرهنگ سازی، تبیین راهبرد ها و اهداف و برنامه ها و جهت گیری کلی در آگاهی بخشی و فرهنگ سازی و همچنین تبادل تجربیات درون و برون سازمانی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

 

در آیین پایانی این جشنواره که با حضور قائم مقام وزیر نیرو، مشاور وزیر نیرو در امور بانوان، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل وزارت نیرو و همچنین مشاور وزیر نیرو در امور فرهنگی و مدیران روابط عمومی 100 شرکت صنعت آب و برق کشور برگزار شد و روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی توانست لوح سپاس جشنواره را دریافت کند.

 

منبع: مهر

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد