درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 20:16   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11318صفحه نخست » روابط عمومی الکترونیک و هوش مصنوعییکشنبه، 18 خرداد 1393 - 13:03
نشست تخصصی فرصتها و تهدیدهای شبکه های اجتماعی مجازی در ایران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مساله شبکه های اجتماعی مجازی به موضوع روز کشور تبدیل شده است. در ماه های اخیر دیدگاه های متفاوتی از تریبون های رسمی و غیر رسمی و رسانه ها در باره مسدود کردن یا توسعه این شبکه ها بیان شده است.
  

مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می کند:
نشست تخصصی فرصتها و تهدیدهای شبکه های اجتماعی مجازی در ایران


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مساله شبکه های اجتماعی مجازی به موضوع روز کشور تبدیل شده است. در ماه های اخیر دیدگاه های متفاوتی از تریبون های رسمی و غیر رسمی و رسانه ها در باره مسدود کردن یا توسعه این شبکه ها بیان شده است. اما به واقع این شبکه ها چه آسیب هاو تهدیدهایی برای نظام ارتباطی ایران و کاربران فضای مجازی ایجاد کرده اند؟ در کنار این آسیبها، چه فرصتها و ظرفیتهایی برای توسعه علمی، اقتصادی و کسب و کارها در کشور از طریق این شبکه ها ایجاد شده است؟ راهبردهای علمی بهره گیری از این شبکه ها چیست؟

به منظور تحلیل این وضعیت و تدوین راهبردهای لازم ، گروه مطالعات رسانه ای مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام ، نشست تخصصی «فرصتها و تهدیدهای شبکه های اجتماعی مجازی در ایران» را با حضور استادان دانشگاه و صاحب نظران و فعالان فضای مجازی برگزار می کند. نتایج این نشست در چارچوب گزارشی راهبردی برای سیاستگذاران کشور ارایه می شود.

این نشست در تاریخ چهارشنبه 21 خرداد ماه 1393 ودر سالن آفتاب این مرکز واقع در روبروی ضلع جنوب پارک نیاوران برگزار می شود. حضور علاقمندان این حوزه در نشست مذکور آزاد است.

استادان حاضر در نشست عبارتند از :
1- دکتر محمد سلطانی فر، استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات.

2- دکتر علی اکبر جلالی، استاد دانشگاه علم و صنعت.

3- دکتر علی اصغر محکی، عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران.

4- دکتر حمید ضیایی پرور، پ‍ژوهشگر فضای مجازی و رسانه نگار.

5- دکتر حسن نمک دوست، معاون آموزش و پژوهش موسسه همشهری.

6- دکتر امید علی مسعودی، استاد ارتباطات دانشگاه سوره.

7- دکتر مسعود کوثری، استاد ارتباطات دانشگاه تهران.

8- دکتر علی گرانمایه پور، استاد ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی.

9- محمد مهدی کارگر، فعال فضای مجازی و شبکه های اجتماعی.

10- جواد افتاده، فعال فضای مجازی و مدیر سایت رسانه های اجتماعی.

11- سعید عسکری ، دانشجوی دکترای علوم ارتباطات.

زمان : چهارشنبه 19 خرداد 93 ساعت 10 تا 13

مکان : تهران، انتهای خیابان پاسداران، روبروی ضلع جنوبی پارک نیاوران، شماره 802 سالن آفتاب

(پارکینگ مرکز در ضلع غربی ساختمان در خیابان فرهنگسرا قرار دارد)
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد