درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 14:12   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
  کلود در رتبه‌بندی چت‌بات‌های هوش مصنوعی مقام اول را به دست آورد
  نظرسنجی گالوپ: اکثر آمریکایی‌ها اکنون با اقدام اسرائیل در غزه مخالفند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11300صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 18 خرداد 1393 - 07:41
هفته سوم لیگ جهانی والیبال 2014؛
پیروزی قاطعانه تیم والیبال ایران مقابل برزیل
تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در رقابت‌های لیگ جهانی 2014 مقابل برزیل پیروز شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  تیم ملی والیبال ایران پس از قبول دو شکست برابر ایتالیا در هفته دوم رقابت‌های لیگ جهانی والیبال 2014 روز گذشته در اولین بازی هفته سوم به مصاف برزیل رفت و با حساب 3 بر 2 نتیجه را واگذار کرد و امروز برای جبران شکست روز گذشته بازهم به مصاف برزیل رفت. برزیل در دو بازی اول و دوم خود در لیگ جهانی سال 2014 در بازی خانگی مغلوب ایتالیا شد و در دو بازی بعدی نیز تنها یک پیروزی برابر لهستان به دست آورد. تیم ایران هم از سه بازی گذشته خود، سه شکست در کارنامه داشت.

جدال شاگردان کواچ و رزنده با نتیجه 3 بر صفر (25 بر 18 - 25 بر 21 - 25 بر 22 ) به سود تیم ملی والیبال ایران و شاگردان کواچ خاتمه پیدا کرد. تیم ملی والیبال ایران سال گذشته با هدایت ولاسکو تمامی قدرت‌های جهان به غیر از برزیل و روسیه را شکست داد و حالا هم برزیل که پرافتخارترین تیم جهان است برابر شاگردان کواچ به زانو درآمد.

اسلوبودان کواچ در این مسابقه تیم خود را با ترکیب اولیه سعید معروف، شهرام محمودی، سید محمد موسوی، آرمین تشکری، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور و عبدالرضا علیزاده روانه میدان کرد. مهدی مهدوی، امیر غفور، میلاد عبادی پور، علیرضا مباشری و سامان فائزی نیز بازیکنان ذخیره ایران در این مسابقه بودند. تشکری و میرزاجانپور که دیروز به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفتند و عملکرد درخشانی داشتند در این مسابقه برای نخستین بار از ابتدا در ترکیب تیم ملی کشورمان قرار گرفتند.

ست نخست؛ 25 بر 18 به سود ایران

تیم ایران این مسابقه را با قدرت آغاز کرد تا اینکه در امتیاز 8 بر 5 از برزیل پیش افتاد و به وقت استراحت فنی اول رفت. برزیلی‌ها تا امتیاز 8 دو سرویس خود را از دست دادند و ایران هم توسط معروف و میرزاجان‌پور هم دو سرویس را از دست دادند. دفاع خوب بازیکنان ایران و از همه مهمتر دریافت‌های عقب زمین ایران در این مسابقه بهتر از بازی قبل بود و همنی امر موجب شد تیم‌ها در امتیاز 16 بر 13 به سود ایران به وقت استراحت فنی دوم بروند.بازی درخشان شهرام محمودی و سایر بازیکنان ایران موجب شد تا شاگردان کواچ 19 بر 16 از حریف خود پیش بیفتند؛ رزنده هم که احساس خطر می‌کرد مجبور شد درخواست وقت استراحت کند.

دریافت بد برزیلی‌ها موجب شد تا در حملات نتوانند مانند همیشه خطرناک باشند؛ شاگردان کواچ هم به خوبی از این فرصت استفاده کردند و بازی را 22 بر 17 به سود خود کردند تا بازهم رزنده درخواست وقت استراحت فنی کند تا شاید مانع امتیازگیری بازیکنان ایران شوند، اما بلافاصله بعد از آغاز بازی بازهم میرزاجان‌پور مهاجم حریف را تک دفاع کرد. امتیاز مستقیم سرویس توسط تشکری بازی را 24 بر 18 کرد؛ در این امتیاز مائوریسیو سیلوا هنگام فرو بعد از دفاع روی پای شهرام محمودی پایین آمد و موجب شد تا مچ پایش پیچ خورده و مصدوم شود که همین امر عصبانیت شدید رزنده، سرمربی طلایی‌پوشان را هم به همراه داشت. این ست در با نتیجه 25 بر 18 به سود ایران تمام شد.

ست دوم؛ 25 بر 21 به سود ایران

در حالی که ایران با امتیاز 4 بر 2 از حریف پیش بود در امتیاز 5 تیم‌ها به تساوی رسیدند، اما بازهم شاگردان کواچ با اعتماد به نفس بهتر از حریف و عملکرد خوب بود توانستند نتیجه بازی را 7 بر 5 کنند و در نتیجه 8 بر 6 تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول رفتند.

به دلیل از دست دادن سرویس توسط قائمی و یک دریافت اشتباه توسط علیزاده بازی در امتیاز 11 به تساوی کشیده شد، اما در ادامه سرویس‌ها بی‌نقص تشکری دریافت کننده‌های برزیل را با مشکل روبرو کرد و پس از آن مدافعان ایران با عملکرد خوب خود نتیجه بازی را 14 بر 11 به سود ایران کردند تا رزنده بازهم درخواست وقت استراحت کرده و وقفه‌ای در جریان بازی ایجاد کند. بازی در امتیاز 16 بر 12 به سود ایران تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. در امتیاز 19 بر 15 به سود ایران رزنده را عصبی کرده بود و کواچ هم تصمیم گرفت در این امتیاز مهدوی را جایگزین معروف کند. سرویس‌های محکم و پرشی برزیلی‌ها به راحتی توسط دریافت‌کننده‌های ایران دریافت می‌شد و معروف هم پاس‌های بی نقصی را برای مهاجمان خود آماده می کرد. شهرام محمودی هم فرصت‌ها را از دست نمی دادند و به خوبی توپ‌ها را به امتیاز تبدیل می‌کرد. در امتیاز 23 بر 18 بازهم رزنده که تیمش در آستانه شکست در ست دوم قرار داشت بازهم درخواست وقت استراحت فنی کرد تا شاید بازیکنانش به بازی بازگردند. در امتیاز 24 بر 20 هم کواچ درخواست وقت استراحت کرد؛ این ست در با نتیجه 25 بر 21 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

ست سوم؛ 25 بر 22 به سود ایران

رزنده برای اینکه این ست را واگذار نکند بازیکنان با تجربه‌تر خود را وارد زمین کرد، اما شاگردان کواچ اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده بودند و تا امتیاز 4 پایاپایی پیش آمدند تا اینکه برزیلی‌ها در امتیاز 6 بر 4 از ایران پیش افتادند. در امتیاز 8 بر 6 به سود برزیل تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. برزیلی‌ها اختلاف دو امتیازی خود با ایران را تا امتیاز 13 بر 11 هم حفظ کردند تا اینکه دفاع خوب سید محمد موسوی بازی را در امتیاز 13 به تساوی کشاند و در ادامه هم شاگردان کواچ توانستند از حریف پیش بیفتند و درامتیاز 16 بر 15 به سود ایران تیم‌های به وقت استراحت فنی دوم رفتند. در امتیاز 18 بر 15 به سود ایران که با تیزهوشی شهرام محمودی و سرویس خوب سعید معروف به دست آمد بازهم این رزنده بود که احساس خطر کرده و درخواست وقت استراحت فنی کرد تا مانع امتیازگیری شاگردان کواچ شود. رزنده در امتیاز 22 بر 19 و در حالی که بسیار عصابی بود و پیراهنش را گاز می‌گرفت درخواست وقت استراحت کرد. کواچ در امتیاز 23 بر 21 به سود ایران درخواست وقت استراحت کرد تا بازیکنانش با آرامش بازی را به پایان برسانند. این ست هم با نتیجه 25 بر 22 به سود ایران تمام شد تا پرافتخارترین تیم والیبال جهان برابر شاگردان کواچ زانو بزند.

با این نتیجه تیم ملی والیبال ایران که در گروه نخست با تیم‌های برزیل، ایتالیا و لهستان هم گروه است، 4امتیازی شد. برزیل هم با این نتیجه در امتیاز 5 باقی ماند.

تیم ملی والیبال ایران در هفته چهارم، روزهای جمعه، 23 خردادماه و یک‌شنبه، 25 خردادماه از ساعت 21 میزبان برزیل خواهد بود.

 

منبع: ورزش3

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد