درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 12:14   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11293صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 17 خرداد 1393 - 13:48
ترسیم مدل برای حضور روابط عمومی ها در شبکه های اجتماعی
تصور می کنم علی رغم اینکه برخی از سازمان ها به صورت فردی و انفرادی به این شبکه ها ورود پیدا کرده اند، مثلاً شخص وزیر در یک وزارت خانه ورود پیدا کرده است، ولی ساختار روابط عمومی هنوز منفعل است و به هیچ وجه این رسانه ها را به رسمیت نمی شناسد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در اینجا می خواهم نقدی به عملکرد همکاران خود در 10 ماه گذشته در حوزه شبکه های اجتماعی داشته باشم. همگی به صحبت های آقای رییس جمهور در 27 اردیبهشت توجه کردیم که ایشان به صراحت از حوزه سایبر دفاع کردند و گفتند که دولت فضای مجازی را یک فرصت می داند و در بین شبکه های اجتماعی به تصریح از فیس بوک، گوگل و شبکه های دیگر نام بردند، آمار و ارقام دادند و گفتند که "ما می توانیم این فضاها را تسخیر کنیم. جوان های ما می توانند در این فضاها تولید محتوا داشته باشند. ما باید بلوک فارسی را در این شبکه ها ایجاد کنیم."


نقد من این است که متأسفانه علی رغم اینکه پارادایم سیاسی در کشور تغییر کرده است، هنوز یک نوع محافظه کاری، ترس و مقاومت در دستگاه های دولتی نسبت به ورود به حوزه شبکه های اجتماعی و مجازی دیده می شود. بخشی از این مقاومت ناشی از فضای قبلی است که وجود داشت و همکاران نیز اهل ریسک نیستند. بخشی دیگر ناشی از فقدان استراتژی و آموزش برای ورود به این حوزه می باشد. بنابراین تصور می کنم علی رغم اینکه برخی از سازمان ها به صورت فردی و انفرادی به این شبکه ها ورود پیدا کرده اند، مثلاً شخص وزیر در یک وزارت خانه ورود پیدا کرده است، ولی ساختار روابط عمومی هنوز منفعل است و به هیچ وجه این رسانه ها را به رسمیت نمی شناسد.


تصور می کنم زمان آن رسیده است که یک مدل برای حضور روابط عمومی ها در شبکه های اجتماعی مجازی ترسیم کنیم.
 

اضهارات دکتر حمید ضیایی پرور کارشناس ارشد رسانه های اجتماعی به مناسب روز گرامی داشت روابط عمومی: این مراسم توسط موسسه کارگزار روابط عمومی و دبیرخانه کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار گردید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد