درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 - 11:14   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق

  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق


ادامه ادامه مطلب دو

تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای

  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای


ادامه ادامه مطلب سه

ربات هوشمند و کلیسای مشتعل

  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  طبقه استثمارگر می کوشد که حکومت و رسانه ها را از دست ندهد
  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون چهارم: مهمترین مطالب را در ابتدای صحبت خود بیان کنید
  هفت راز فروشگاه های کاستکو برای آگاهی مشتریان
  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق
  تعویق عرضه گوشی‌ تاشوی جدید سامسونگ
  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای
  سرمایه‌ اهدایی میلیاردرها: تبدیل نوتردام به بنای یادبود ریاکاری‌
  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران
  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند
  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11268صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 16 خرداد 1393 - 21:16
معرفی کتاب: روابط عمومی دولتی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب روابط ‏عمومی دولتی تالیف مهدی باقریان، هادی کمرئی و محدحمدان بن‌حاجی عدنان توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
  

معرفی کتاب:  روابط عمومی دولتی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب روابط ‏عمومی دولتی تالیف مهدی باقریان، هادی کمرئی و محدحمدان بن‌حاجی عدنان توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.


به گزارش شارا، این کتاب در دو بخش و هشت فصل تدوین شده است. کتاب بر حرفه روابط ‏عمومی در دولت و توسعه و اهمیت تاریخی آن در ایران متمرکز است. عوامل مؤثر در رشد آن و عناصر تشکیل‌دهنده‌اش مورد بحث قرار می‌گیرد؛ عوامل عمومی که سبب تقویت حرفه روابط‏ عمومی در دولت می‌شود، در نظر گرفته می‌شود.


در واقع، کتاب استدلال می‌کند که هر مدنیت و دولتی اگر قرار است شکل بگیرد و استمرار یابد، ملزم است که از همان ابتدا روابط ‏عمومی را معمول سازد. اگر بخواهیم روابط ‏عمومی مؤثر و کارآمد باشد، باید در محدوده محیطی خودش اجرا گردد. به علاوه، هر تماسی که با ملل خارج از خود دارد، به خصوص کشورهایی که ارتباط بیشتری وجود دارد، تأثیرگذار است. سیر سریع جهانی شدن نیز بر حرفه روابط ‏عمومی دولتی بسیار مؤثر است. مطمئناً با سیر سریع جهانی شدن، حرفه روابط ‏عمومی به میزان فزاینده‌ای، دشوار و هیجان‌انگیز می‌شود.


انتشارات کارگزار روابط‌عمومی با مبادرت به نشر این کتاب ارزشمند، چارچوبی برای تفکر و عمل حول مسایل و موضوعاتی که بین موسسات دولتی و مردم وجود دارد، فراهم می‌آورد. این کتاب زمینه را برای بحث سازنده و تفاهم هدفمندتر درباره عملکرد روابط‌عمومی در دولت آماده می‌سازد.


این کتاب برای همه طبقات اجتماعی، اعم از دولتمردان یا کارکنان دولت، رهبران صنایع، اندیشمندان، متخصصان یا استادان و دانشجویان در مراحل عالیه تحصیلی و شاغلان روابط‌عمومی، بازاریابی و تبلیغات بسیار ارزشمند خواهد بود. این کتاب راهنمایی‌های بسیار ارزشمندی جهت ایجاد پیوندی محکم بین موسسات دولتی و مردم ارایه می‌دهد.


کتاب روابط ‏عمومی دولتی با توجه به روی کار آمدن دولت دکتر حسن روحانی، ابزار بسیار سودمندی برای تفاهم و همکاری نزدیک در عرصه‌های داخلی و خارجی است و از این جهت کتابی براستی کاملا به موقع است. به ویژه دولت، در این هنگامه پرخطر و مخاطرات بین‌‏المللی، می‌تواند از روابط‌عمومی برای بهبود تصویر، ایجاد وحدت ملی و توسعه اجتماعی- اقتصادی استفاده نماید.


این کتاب با سبک صریح و صادقانه و ارایه راهنمایی‌های کاربردی و علمی، ضمن ارایه تصویری نسبتا کامل از تاریخ روابط‌عمومی کشور و بررسی ساختارهای روابط‌عمومی در دوره‌های مختلف، به برداشت و درک شاغلان روابط‌عمومی از روابط‌عمومی دولتی کمک می‌کند و مطالب کاربردی مهمی برای بهبود تفاهم بین سازمان‌های دولتی و مردم فراهم می‌آورد.
در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

... رابطه با آغاز روابط عمومی در ایران نظریات متعددی ذکر شده است مبدأ تاریخ معاصر ایران را گروهی آغازین سالهای حکومت قاجار و شماری از دولت صفوی می‌دانند اگر نظر گروه اول را بپذیریم در پیشینه تأسیس وزارت در دوران فتحعلی شاه قاجار باز می‌گردد...ریشه‌های تأسیس روابط عمومی به مفهوم امروزی را باید پس از شهریور 1320 جستجو کرد البته پیش از آن سازمان پرورش افکار نیز تأسیس شده بود اما پایه‌های روابط عمومی اوایل تبلیغات، انتشارات و اطلاعات یا نامه‌های دیگری چون روابط یا استخبارات است و اداره‌هایی با این نام شکل دهنده پایه‌های تشکیل روابط عمومی به مفهوم امروزی‌اند.

کتاب «روابط عمومی دولتی» تألیف مهدی باقریان، هادی کمرئی، محمد حمدان بن حاجی عدنان و چاپ اول آن در زمستان 1393 توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی در 424 صفحه و قیمت: 25 هزار تومان عرضه شده است.


شناسنامه کتاب:
روابط عمومی دولتی تالیف مهدی باقریان، هادی کمرئی، محد حمدان بن حاجی عدنان
ناشر: کارگزار روابط عمومی
چاپ اول زمستان 1393
قطع: وزیری
قیمت: 25 هزار تومان
صفحه: 424
 

منبع: همشهری‌آنلاین

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید


  با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟


  طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟


  هماهنگی فعالیتهای رسانه‌یی بخش کشاورزی گیلان


  آیا شما از پسوردهایی استفاده می‌کنید که به آسانی هک می‌شوند؟


  ایلان ماسک در اندیشه افزودن بال اژدها به فضاپیمای استارشیپ


  کسب درآمد ۴.۵ میلیارد دلاری نت فلیکس با ۱۴۹ میلیون کاربر


  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی