درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 21:25   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11266صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 16 خرداد 1393 - 21:14
معرفی کتاب: مدیریت گردهمایی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب مدیریت گردهمایی تالیف مهدی باقریان از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شد.
  

معرفی کتاب: مدیریت گردهمایی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب مدیریت گردهمایی تالیف مهدی باقریان از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شد.

به گزارش شارا، این کتاب در نه فصل تدوین شده است. در این کتاب چند هدف عمده دنبال می‌شود:

اول اینکه کارگزاران روابط عمومی را با نحوه برگزاری گردهمایی‌ها آشنا می‌سازد و طراحی عملی ارائه می‌کند که برای برنامه‌ریزی، اجرا و ارزیابی گردهمایی‌ها کاملا مفید است.

دوم اینکه کارگزاران روابط عمومی را با مفاهیم و تعاریف سمینارها، همایش‌ها، سمپوزیوم‌ها، کنفرانس‌ها، جشنواره‌ها، کنگره‌ها، گردهمایی‌ها، نشست‌ها، یادواره‌ها و برخی مباحث دیگر و همچنین سازمان و ساختار تشکیلاتی و آیین نامه‌های مربوط به آن آشنا می‌کند و آنها را به وضع کار برنامه‌ریزی، فنون و ابزارهای روابط عمومی پیوند می‌دهد.

یکی از امتیازات دیگر این کتاب این است که نویسنده با استفاده از تجربیات، مثال‌ها و منابع بسیار متعدد، نحوه برگزاری یک گردهمایی را به طور کامل و جامع مورد بحث قرار می‌دهد.

از امتیاز دیگر این کتاب این است که مثال‌ها و شواهد مذکور در بخش‌های مختلف، به یک یا چند مورد خاص، تکیه ندارد بلکه در تدوین آن بیش از 420 منبع و ماخذ مختلف و متفاوت در فاصله زمانی 25 سال گذشته استفاده شده و همین امر بر اهمیت کتاب افزوده است.

در این کتاب نویسنده سعی نموده مطالب را تا حد امکان به اختصار و کاربردی بیان کند تا خوانندگان بتوانند با حداقل زمانی که صرف می‌کنند با اصول کلی برگزاری گردهمایی‌ها و بخش‌های مختلف آن آشنا شوند.

این کتاب برای همه طبقات اجتماعی، اعم از دولتمردان یا کارکنان دولت، رهبران صنایع، اندیشمندان، متخصصان یا استادان و دانشجویان در مراحل عالیه تحصیلی و شاغلان روابط‌عمومی، بازاریابی و تبلیغات بسیار ارزشمند خواهد بود. این کتاب راهنمایی‌های بسیار ارزشمندی جهت برگزاری انواع سمینارها و گردهمایی‌ها و... ارایه می‌هد.

مدیریت گردهمایی (اصول و فنون برگزاری گردهمایی) تالیف مهدی باقریان است که انتشارات کارگزار روابط عمومی آن را منتشر کرده است.

مدیریت گردهمایی (اصول و فنون برگزاری گردهمایی) تالیف مهدی باقریان در 367 صفحه توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شده است.

چاپ دوم ـ ویراست دوم 1392 در قطع وزیری و به قیمت 20 هزار تومان روانه بازار کتاب شده است.
 

منبع: همشهری‌آنلاین

 

 

مرکز پخش:

 

09121938419 - 66570194(021) - 66943670 (021)

 

 

لینک خرید کتاب: http://kpri.ir/?p=5758

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد