درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 31 شهریور 1398 - 11:20   

روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد

  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

5 ایده برای ایجاد فرهنگ شفاف‌سازی

  5 ایده برای ایجاد فرهنگ شفاف‌سازی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تاسیس پستخانه در آمریکا با شعار داریوش بزرگ ـ نگاهی به وظایف پستخانه آمریکا
  کتاب «برنامه ریزی برای روابط عمومی» منتشر می شود
  5 نکته برای افزایش بهره وری در روابط عمومی
  5 ایده برای ایجاد فرهنگ شفاف‌سازی
  5 نکته در مورد بهبود راندمان
  چطور با وجود تحریم های آمریکا هوآوی میت 30 همراه با اندروید 10 عرضه می شود؟
  شرکت فولاد مبارکه یکی از ۴۰ شرکت برتر بورس تهران و فرابورس ایران
  خرید کالای با کیفیت ایرانی به پشتوانه بانک ملی ایران
  حضور گروه فولاد مبارکه در اولین نمایشگاه رونق تولید ملی
  تحول در رونق تولید با طرح «طراوت» بانک صادرات ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11266صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 16 خرداد 1393 - 21:14
معرفی کتاب: مدیریت گردهمایی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب مدیریت گردهمایی تالیف مهدی باقریان از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شد.
  

معرفی کتاب: مدیریت گردهمایی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب مدیریت گردهمایی تالیف مهدی باقریان از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شد.

به گزارش شارا، این کتاب در نه فصل تدوین شده است. در این کتاب چند هدف عمده دنبال می‌شود:

اول اینکه کارگزاران روابط عمومی را با نحوه برگزاری گردهمایی‌ها آشنا می‌سازد و طراحی عملی ارائه می‌کند که برای برنامه‌ریزی، اجرا و ارزیابی گردهمایی‌ها کاملا مفید است.

دوم اینکه کارگزاران روابط عمومی را با مفاهیم و تعاریف سمینارها، همایش‌ها، سمپوزیوم‌ها، کنفرانس‌ها، جشنواره‌ها، کنگره‌ها، گردهمایی‌ها، نشست‌ها، یادواره‌ها و برخی مباحث دیگر و همچنین سازمان و ساختار تشکیلاتی و آیین نامه‌های مربوط به آن آشنا می‌کند و آنها را به وضع کار برنامه‌ریزی، فنون و ابزارهای روابط عمومی پیوند می‌دهد.

یکی از امتیازات دیگر این کتاب این است که نویسنده با استفاده از تجربیات، مثال‌ها و منابع بسیار متعدد، نحوه برگزاری یک گردهمایی را به طور کامل و جامع مورد بحث قرار می‌دهد.

از امتیاز دیگر این کتاب این است که مثال‌ها و شواهد مذکور در بخش‌های مختلف، به یک یا چند مورد خاص، تکیه ندارد بلکه در تدوین آن بیش از 420 منبع و ماخذ مختلف و متفاوت در فاصله زمانی 25 سال گذشته استفاده شده و همین امر بر اهمیت کتاب افزوده است.

در این کتاب نویسنده سعی نموده مطالب را تا حد امکان به اختصار و کاربردی بیان کند تا خوانندگان بتوانند با حداقل زمانی که صرف می‌کنند با اصول کلی برگزاری گردهمایی‌ها و بخش‌های مختلف آن آشنا شوند.

این کتاب برای همه طبقات اجتماعی، اعم از دولتمردان یا کارکنان دولت، رهبران صنایع، اندیشمندان، متخصصان یا استادان و دانشجویان در مراحل عالیه تحصیلی و شاغلان روابط‌عمومی، بازاریابی و تبلیغات بسیار ارزشمند خواهد بود. این کتاب راهنمایی‌های بسیار ارزشمندی جهت برگزاری انواع سمینارها و گردهمایی‌ها و... ارایه می‌هد.

مدیریت گردهمایی (اصول و فنون برگزاری گردهمایی) تالیف مهدی باقریان است که انتشارات کارگزار روابط عمومی آن را منتشر کرده است.

مدیریت گردهمایی (اصول و فنون برگزاری گردهمایی) تالیف مهدی باقریان در 367 صفحه توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شده است.

چاپ دوم ـ ویراست دوم 1392 در قطع وزیری و به قیمت 20 هزار تومان روانه بازار کتاب شده است.
 

منبع: همشهری‌آنلاین

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین روزنامه یومیه آمریکا با شعار «آگاهی = دانستن، قدرت است» کار انتشار خودرا آغاز کرد


  تاسیس پستخانه در آمریکا با شعار داریوش بزرگ ـ نگاهی به وظایف پستخانه آمریکا


  تقویم روز ارتباطات/ «مونه تو» روزنامه نگار، میهندوست و مولف ایتالیایی که شرایط روزنامه نگار بودن را به دست داد


  5 نکته برای افزایش بهره وری در روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد


  5 نکته در مورد بهبود راندمان


  5 ایده برای ایجاد فرهنگ شفاف‌سازی


  کتاب «برنامه ریزی برای روابط عمومی» منتشر می شود


  کتاب "روابط عمومی سازمانی" منتشر می شود


  تبلیغات و تبلیغات محیطی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران