درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 12:18   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11255صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 15 خرداد 1393 - 11:19
نکاتی برای بهره مندی حداکثری از یک ملاقات حضوری
برایان گرین - حضور در یک ملاقات حضوری با خبرنگاران تنها یک بخش از وظیفه ای است که در دست دارید. بعد از آن باید زمان ملاقات را با گزارشگرانی که می خواهید آنها را برای انتشار محتوای مورد نظرتان متقاعد کنید هماهنگ نمایید. وقت آن است که برای آماده سازی برخی موارد جدیت بخرج دهید.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حضور در یک ملاقات حضوری با خبرنگاران تنها یک بخش از وظیفه ای است که در دست دارید. بعد از آن باید زمان ملاقات را با گزارشگرانی که می خواهید آنها را برای انتشار محتوای مورد نظرتان متقاعد کنید هماهنگ نمایید. وقت آن است که برای آماده سازی برخی موارد جدیت بخرج دهید.


برای آماده سازی محیط یک ملاقات رودررو، مردیت پرات، مدیر مالی شرکت ارتباطات استانتون ایده های جالبی را مطرح کرده است. وی از جلد دوم کتاب راهنمای روابط رسانه ای خود برای ما پنج نکته استخراج کرده است که بیشترین اثر را در برگزاری هرچه بهتر ملاقات های حضوری دارد:


1. تحقیق کنید. نشریات را پیش از ملاقات با سردبیر بخوانید. به بخش های ویژه ای که احساس می کنید نیازهای مشتری تان را برآورده می کند نگاهی بیاندازید و نوع داستان های منتشر شده و تمرکز نشریه را درک کنید.


2. زمان را کوتاه کنید. گزارشگران زمان کمی برای ملاقات های حضوری دارند. زمان ملاقات را طولانی نکنید تا گزارشگر از آمدن پشیمان نشود. بهترین زمان برای یک ملاقات 20 تا 30 دقیقه است.


3. به سمت آنها بروید. برنامه زمانبندی آنها بسیار شلوغ تر از همیشه است. به ندرت پیش می آید زمانی را به بیرون از تحریریه بروند. از آنها نخواهید که به نزد شما بیایند. به جای آن نزد آنها بروید، چه دفتر نشریه باشد یا هر جای راحت دیگری بهتر است شما برای رفتن به ملاقات با سردبیر اقدام کنید. این شما هستید که خواستار ملاقات سردبیر هستید، نه او، بنابراین بسیار مهم است که نصف راه را شما بروید.


4. سوال بپرسید. ملاقات های حضوری می توانند ابزارهای مناسبی برای آموزش روابط عمومی باشند. چیزهایی را که از یک گزارشگر یاد می گیرید ممکن است در هیچ جای دیگر نتوانید بیاموزید. از این زمان هوشمندانه استفاده کنید. سوالات زیادی را تا جایی که می توانید درباره زمانبندی های کار نشریه و اینکه چگونه سردبیران محتوا و اطلاعات خود را دریافت می کنند و اینکه چگونه ویراستاران برنامه ریزی می کنند که یک موضوع را پوشش دهند و یا به چه چیزهایی علاقه دارند را از آنها جویا شوید.


5. به طور طبیعی عمل کنید. مهمتر از همه در یک ملاقات حضوری با یک گزارشگر این است که گفتگویی را به راه بیاندازید. یک پاور پوینت نیاورید که بخواهید محصولات خود را نشان دهید بلکه بهتر است که صورت شفاهی دلایل حضور خودتان را در قالب یک گفتگوی دوستانه مطرح کنید. نخست سوالاتی را بپرسید و بگذارید به سوالات شما پاسخ دهند. از زمان برای برقراری رابطه دوستانه استفاده کنید. این کار باعث می شود بتوانید روابطی بهتر برقرار کنید.


منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/05/20/embrace-face-time-tips-for-making-the-most-of-an-in-person-meeting/?hq_e=el&hq_m=2887122&hq_l=10&hq_v=472ca672b1

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد