درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 بهمن 1398 - 22:55   

آموزش عکاسی (۱): تاریخچه عکاسی

  آموزش عکاسی (۱): تاریخچه عکاسی


ادامه ادامه مطلب یک

بانک رفاه کارگران در بین صد شرکت برتر کشور

  بانک رفاه کارگران در بین صد شرکت برتر کشور


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استفاده صحیح از استراتژی محرک هیجانی "ترس" در بازاریابی
  تغییر نگاه مردم به شهر از وظایف روابط عمومی هاست
  فرماندار رفسنجان: تحلیل‌گری از مهمترین کارهای روابط‌عمومی است
  فولاد مبارکه «شرکت پیشرو» در بین 500 بنگاه صنعتی و اقتصادی موفق ایران
  جلوگیری از بحران افزایش قیمت با تأمین سنگ‌آهن فولادسازان
  کنسانتره تولیدی باید در فولاد مبارکه و فولاد خوزستان به محصول تبدیل شود
  توسعۀ سودآوری در تنگنای اقتصادی یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای فولاد مبارکه است
  ثبت دو رکورد جدید در ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه
  چگونه سازمان پیشرو با خاصیت آهن ربائی جذب استعداد داشته باشیم؟
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان: روابط عمومی در دستگاه های اجرایی در جایگاه رفیعی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11255صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 15 خرداد 1393 - 11:19
نکاتی برای بهره مندی حداکثری از یک ملاقات حضوری
برایان گرین - حضور در یک ملاقات حضوری با خبرنگاران تنها یک بخش از وظیفه ای است که در دست دارید. بعد از آن باید زمان ملاقات را با گزارشگرانی که می خواهید آنها را برای انتشار محتوای مورد نظرتان متقاعد کنید هماهنگ نمایید. وقت آن است که برای آماده سازی برخی موارد جدیت بخرج دهید.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حضور در یک ملاقات حضوری با خبرنگاران تنها یک بخش از وظیفه ای است که در دست دارید. بعد از آن باید زمان ملاقات را با گزارشگرانی که می خواهید آنها را برای انتشار محتوای مورد نظرتان متقاعد کنید هماهنگ نمایید. وقت آن است که برای آماده سازی برخی موارد جدیت بخرج دهید.


برای آماده سازی محیط یک ملاقات رودررو، مردیت پرات، مدیر مالی شرکت ارتباطات استانتون ایده های جالبی را مطرح کرده است. وی از جلد دوم کتاب راهنمای روابط رسانه ای خود برای ما پنج نکته استخراج کرده است که بیشترین اثر را در برگزاری هرچه بهتر ملاقات های حضوری دارد:


1. تحقیق کنید. نشریات را پیش از ملاقات با سردبیر بخوانید. به بخش های ویژه ای که احساس می کنید نیازهای مشتری تان را برآورده می کند نگاهی بیاندازید و نوع داستان های منتشر شده و تمرکز نشریه را درک کنید.


2. زمان را کوتاه کنید. گزارشگران زمان کمی برای ملاقات های حضوری دارند. زمان ملاقات را طولانی نکنید تا گزارشگر از آمدن پشیمان نشود. بهترین زمان برای یک ملاقات 20 تا 30 دقیقه است.


3. به سمت آنها بروید. برنامه زمانبندی آنها بسیار شلوغ تر از همیشه است. به ندرت پیش می آید زمانی را به بیرون از تحریریه بروند. از آنها نخواهید که به نزد شما بیایند. به جای آن نزد آنها بروید، چه دفتر نشریه باشد یا هر جای راحت دیگری بهتر است شما برای رفتن به ملاقات با سردبیر اقدام کنید. این شما هستید که خواستار ملاقات سردبیر هستید، نه او، بنابراین بسیار مهم است که نصف راه را شما بروید.


4. سوال بپرسید. ملاقات های حضوری می توانند ابزارهای مناسبی برای آموزش روابط عمومی باشند. چیزهایی را که از یک گزارشگر یاد می گیرید ممکن است در هیچ جای دیگر نتوانید بیاموزید. از این زمان هوشمندانه استفاده کنید. سوالات زیادی را تا جایی که می توانید درباره زمانبندی های کار نشریه و اینکه چگونه سردبیران محتوا و اطلاعات خود را دریافت می کنند و اینکه چگونه ویراستاران برنامه ریزی می کنند که یک موضوع را پوشش دهند و یا به چه چیزهایی علاقه دارند را از آنها جویا شوید.


5. به طور طبیعی عمل کنید. مهمتر از همه در یک ملاقات حضوری با یک گزارشگر این است که گفتگویی را به راه بیاندازید. یک پاور پوینت نیاورید که بخواهید محصولات خود را نشان دهید بلکه بهتر است که صورت شفاهی دلایل حضور خودتان را در قالب یک گفتگوی دوستانه مطرح کنید. نخست سوالاتی را بپرسید و بگذارید به سوالات شما پاسخ دهند. از زمان برای برقراری رابطه دوستانه استفاده کنید. این کار باعث می شود بتوانید روابطی بهتر برقرار کنید.


منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/05/20/embrace-face-time-tips-for-making-the-most-of-an-in-person-meeting/?hq_e=el&hq_m=2887122&hq_l=10&hq_v=472ca672b1

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  روابط عمومی چیست و چه باید درباره آن بدانید؟


  روابط عمومی برای موسیقی دانان- چگونه روابط عمومی می تواند به شما کمک کند؟


  مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل بهزیستی مازندران شد


  یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد


  پیش‌گفتار: درآمدی بر آموزش آنلاین عکاسی


  فرماندار هشترود: شهر هشترود شدیداً نیازمند ارتقاء کیفی بصری و ادراکی سیما و منظر شهری است


  نحوه مقابله با خطرات در سبد پروژه


  برنامه ها پیچیده تر از پروژه ها هستند


  دوره‌های آموزشی ویژه روابط عمومی‌ها در شهرستان نور برگزار شد.


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی