درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 4 مهر 1399 - 07:51   

وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد

  وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

افزایش سودآوری و کیفیت خدمات و محصولات هر سازمان، از وظایف روابط عمومی های دانش محور است

  افزایش سودآوری و کیفیت خدمات و محصولات هر سازمان، از وظایف روابط عمومی های دانش محور است


ادامه ادامه مطلب سه

وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مدیرکل روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور
  تاکید استاندار لرستان بر ضرورت آگاهی بخشی به مردم و اطلاع رسانی دستگاههای اجرایی
  فصلنامه «مطالعات فرهنگ-ارتباطات» موفق به دریافت رتبه الف شد
  جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل برگزار شد
  آن نغمه که مردم می‌سپارند به یاد
  فیس بوک خود را برای هرج و مرج های بعد از انتخابات 2020 آماده می کند
  ۱۰ ترفند طلایی برای رشد کسب و کار
  با کمک هوش مصنوعی/ فضای یوتیوب برای کودکان امن تر می شود
  چارچوبی برای مدیریت بازاریابی پایدار
  پیش به سوی بازاریابی پایداری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11250صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 14 خرداد 1396 - 09:41
فروش 850 هزاری روزنامه اطلاعات و ژورنالیسم امروز ایران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هفته یکم ژوئن 1979 (نیمه خرداد 1358) تیراژ روزنامه اطلاعات به سردبیری غلامحسین صالحیار (متوفی در دسامبر 2006) از هشتصد و پنجاه هزار نسخه در روز (13 برابر جون 2009) تجاوز کرده بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  هفته یکم ژوئن 1979 (نیمه خرداد 1358) تیراژ روزنامه اطلاعات به سردبیری غلامحسین صالحیار (متوفی در دسامبر 2006) از هشتصد و پنجاه هزار نسخه در روز (13 برابر جون 2009) تجاوز کرده بود. پس از انقلاب و تا مدتی، روزنامه های تهران با حداقل آگهی منتشر می شدند زیرا که کسب و کار تحت الشعاع تحولات سیاسی روز قرار گرفته بود و بنابراین افزایش تیراژ (بیش از آن) سودآور نبود و چون دو روزنامه بزرگ وقت (کیهان و اطلاعات) حاضر به چاپ کردن نسخه های بیشتری نبودند، در ایران فروش روزنامه بازار سیاه پیدا کرده بود و در این بازار، گاهی هر نسخه روزنامه تا پنج برابر بهای رسمی بفروش می رسید. در آن وقت بهرام مسعودی مدیریت روزنامه اطلاعات را برعهده داشت. این روزنامه و همتای آن کیهان نزدیک به سه ماه بعد مصادره شدند و ظرف هشت ماه بیشتر نویسندگان و روزنامه نگاران این دو موسسه مطبوعاتی قدیمی برکنار شدند و به نویسندگان اطلاعات، غرامت اخراج هم پرداخت نشد. بیش از یک دهه بعد، موسسان روزنامه های همشهری و ایران با کمک و استفاده از تجربه و مهارت همین روزنامه نگاران خانه نشین آن دو روزنامه را راه اندازی کردند و موفق شدند. این پیشرفت یک بار دیگر ثابت کرد که مخاطبان، روزنامه را به خاطر مطالبش می خرند نه صاحبش. از آن خیل روزنامه نگاران قدیمی، اینک در همشهری تنها دو - سه نفر باقی مانده و در روزنامه ایران؛ هیچ، و در غیاب چنین روزنامه نگارانی، و نیز پیدایش رسم اجاره دادن نشریات به افراد خارج از حرفه و مسائل دیگر، ژورنالیسم ایران دارد از استاندارد مقرر خارج می شود. (تا کنون به ندرت دیده شده است به اهل خبر و و حرفه زورنالیسم و روزنامه نگاران قدیمی پروانه نشر داده شده باشد).
 

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  9 درس برتر روابط عمومی


  ورود روزنامه همشهری به بورس با فوریت!


  پایگاه داده مایکروسافت، پس از دو سال از زیر آب بیرون کشیده شد


  نشریات دانشگاه گیلان برتر شدند


  پلیس ترکیه در مورد مرگ مشکوک خبرنگار روسی-آمریکایی تحقیق می‌کند


  وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد


  گوگل قابلیت اسکن فایل‌‌های مشکوک را به برنامه محافظت پیشرفته اضافه کرد


  خبرنگار زن افغان چگونه با وجود تهدیدها و مخالفت خانواده به کار ادامه می‌دهد؟


  گزارش ششمین اجلاس مدیران شعب دانشگاهی پایگاه‌ خبری مفدا


  مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران: بال «ارتباطات» از بال «عملکرد» بزرگ‌تر است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی