درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 آبان 1398 - 09:41   

کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند

  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


ادامه ادامه مطلب یک

یک پیام

  یک پیام


ادامه ادامه مطلب دو

چرا آزادسازی داده ها در کشور اتفاق نمی افتد؟

  چرا آزادسازی داده ها در کشور اتفاق نمی افتد؟


ادامه ادامه مطلب سه

مایکروسافت اخلاقی ترین شرکت سال ۲۰۱۹

  مایکروسافت اخلاقی ترین شرکت سال ۲۰۱۹


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/1
  نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان برگزار شد
  عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد
  پروپاگاند چیست؟
  چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟
  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند
  یک پیام
  5 توصیه برای اداره یک بنگاه تبلیغاتی
  روابط عمومی مثبت
  انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون کشتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11247صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیچهارشنبه، 14 خرداد 1393 - 06:03
7 نکته کارشناسی ارشد برای رشد متخصصان روابط عمومی
برایان گرین - برای اعضای کلاس 2014 خروج از آلما موضوعی است که منجر به بازخورد و اشتراک ضعف مراسم خواهد شد. وقتی جشن دانش آموختگی به پایان برسد، احتمالا این سوال به ذهن شما نیز خطور کند که پس از یک سال که برای کارشناسی ارشد تلاش کرده اید، در پایان باید چه مسیری را برای باقی عمرتان انتخاب کنید؟
  

 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، برایان گرین- این نیز آخرین ترم یک دوره آکادمیک دیگر است. برای اعضای کلاس 2014 خروج از آلما موضوعی است که منجر به بازخورد و اشتراک ضعف مراسم خواهد شد. وقتی جشن دانش آموختگی به پایان برسد، احتمالا این سوال به ذهن شما نیز خطور کند که پس از یک سال که برای کارشناسی ارشد تلاش کرده اید، در پایان باید چه مسیری را برای باقی عمرتان انتخاب کنید؟


اگر پاسخ شما به این سوال یافتن یک شغل روابط عمومی است، باید پیش از آن چند توصیه را بشنوید. در این یادداشت 7 توصیه مفید برای کسانی است که می خواهند وارد دنیای حرفه ای ارتباطات شوند:
1. همچنان به توسعه و بهبود مهارت های نگارشی خود ادامه دهید. احتمالا شما مدرک خود را با نگارش قوی دریافت کرده اید. اکنون زمان این است که مواردی را که به صورت تئوری در خصوص دستور زبان و گرامر خوانده اید در عمل پیاده کنید.سعی کنید ایمیلی برای یکی از کارفرمایانی که دوست دارید برایش کار کنید ارسال نمایید. و نامه های پوششی دیگری نیز برای وی پس از ارسال نامه اولی ارسال کنید. شاید هم نیاز باشد که آزمون نگارشی را پیش از مصاحبه بدهید. مهارت های قوی نوشتاری برای متخصصان روابط عمومی ضروری اند و استعداد شما در این زمینه بلیط ورود به صنعت روابط عمومی است.


2. پروفایل رسانه اجتماعی خود را پاکسازی کنید. تصاویری که در حال نوشیدن آبجو با دوستانتان هستید یا رقص و آواز را در بار تماشا می کنید، نظر کارفرمایتان را درباره استخدام شما عوض می کند. آنها را پاک کنید یا محدودیت هایی برای آنها قرار دهید که برای دیگران قابل مشاهده نباشند. یک حساب جدید باز کنید و آنچه که یک کارفرما از مسئول روابط عمومی خود انتظار دارد را در آن منتشر کنید. این حساب ها می توانند در فیسبوک یا توییتر باشند. اگر دوستانی دارید که پیام های احمقانه در صفحه تان منتشر می کنند آنها را آنفرند کنید. نگذارید در صفحه تان درج شود که فردا شب قرار است در پارتی همدیگر را ملاقات کنید. در عوض، از رسانه اجتماعی برای نشان دادن علایق جدی خود برای تبدیل شدن به یک متخصص روابط عمومی استفاده کنید.


3. یک شبکه تخصصی در لینکداین بسازید. شما را به استفاده از لینکداین در تمام زمان ها فرا می خوانیم. ممکن است فکر کنید که شبکه تنها فیسبوک است که افراد قدیمی در آن هستند (و ممکن است حق با شما باشد)، اما این مساله از اهمیت اینکه شما مشاغلی را از طریق جستوی شبکه و ارتباط با کارفرمایان بدست آورید نمی کاهد. با دوستان خود تماس بگیرید، کسانی که زیاد نمی شناسیدشان و همکاران دوره کارآموزی یا هر کس دیگری که ممکن است به زندگی حرفه ای شما کمک کند را به فهرست دوستان خود اضافه کنید. به شبکه های فارغ التحصیلان و گروه های مرتبط با آنها بپیوندید.


4. در نظر داشته باشید که حتما به انجمن بین المللی روابط عمومی امریکا بپیوندید. انجمن بین المللی روابط عمومی امریکا بیش از 21 هزار عضو دارد که همین امر آن را به بزرگترین سازمان حوزه صنعت روابط عمومی تبدیل کرده است. سازمان متعهد به حمایت از اعضای خود می باشد و دوره های آموزشی و توسعه حرفه ای را ارائه می دهد. اعضا به شما کمک می کنند که مربیان و فضاهای خوب کارآموزی را شناسایی کنید و این ها نشان می دهند که شما در کار خود جدی هستید.


5. لباس مناسب بپوشید. همه ما می دانیم که شلوار لی بسیار راحت است اما شما باید برای ملاقات با مشتری یا متخصصان رسانه ای از لباس های رسمی استفاده کنید. وقتی می خواهید مصاحبه کنید، لباس ها می توانند برای مصاحبه گر بسیار مهم باشند. راهی که خوتان را ارائه می کنید بسیار مهم است و بنابراین اجازه ندهید که تنها برای پوشش نادرستتان از موقعیت های خوب کاری بمانید.


6. در ذهن خود سخن بگویید. کارفرمای بعدی شما احتمالا متعلق به نسلی متفاوت است، این بدین معناست که او جهانی بسیار متفاوت با جهان شما دارد. برخی چیزهایی که ممکن است برای شما یک دانش معمولی قلمداد شود، ممکن است برای او خواسته ای بسیار عقلانی و دور از ذهن باشد. اگر ایده خوبی دارید، از اینکه آن را با او به اشتراک بگذارید نهراسید.


7. استرس زیاد نداشته باشید. بزرگترین اشتباهات جوانانی که وارد حرفه روابط عمومی می شوند به واسطه استرس ایجاد می شوند. هیچ چیز خوبی از مغز یک انسان که در شرایط طبیعی قرار ندارد تراوش نمی کند.


مترجم: عادل میرشاهی
منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/05/16/7-tips-for-budding-pr-pros-after-graduation/?hq_e=el&hq_m=2887122&hq_l=21&hq_v=472ca672b1
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟


  5 توصیه برای اداره یک بنگاه تبلیغاتی


  روابط عمومی مثبت


  پروپاگاند چیست؟


  انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون کشتی


  نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان برگزار شد


  عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد


  یک پیام


  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/1


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود