درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 21 مرداد 1399 - 14:00   

فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

توییتر هم به جمع مشتریان خرید تیک‌تاک اضافه شد

  توییتر هم به جمع مشتریان خرید تیک‌تاک اضافه شد


ادامه ادامه مطلب سه

توشیبا بعد از ۳۵ سال به ساخت لپ‌تاپ و کامپیوتر پایان داد

  توشیبا بعد از ۳۵ سال به ساخت لپ‌تاپ و کامپیوتر پایان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مراسم تجلیل از اصحاب قلم با حضور شهردار باقرشهر
  تغییر مدیر کل روابط‌ عمومی دانشگاه تهران
  پیام تسلیت مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید عباس موسویان
  یادداشت/ ضرورت همراهی مجلس انقلابی با پروژه خط نورد گرم 2 در فولاد مبارکه
  پرتال داخلی جدید شرکت مخابرات ایران رو‌نمایی شد
  میزگرد|آسیب‌شناسی تعامل خبرنگاران و روابط‌عمومی‌ها / وقتی روابط ‌عمومی‌ها جای رسانه‌ها را می‌گیرند
  چالش های اخلاقی در کسب و کارهای بین المللی
  مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام: امیدواریم شاهد رشد شاخص ها در حوزه روابط عمومی دستگاه های اجرایی باشیم
  نوآوری چیست؟ هنوز کسی نمی‌داند
  مراسم تودیع و معارفه مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11220صفحه نخست » فناوری نودوشنبه، 12 خرداد 1393 - 06:53
هر کارگزار روابط عمومی این کار را انجام دهد
دایان شوارتز - «روابط عمومی روز به روز جایگاه رهبری خودش را در شبکه های اجتماعی از دست می دهد.» این جمله ای است که توسط یکی از شرکت های جدید ارائه دهنده ابزارهای نظارت و ارزیابی رسانه اجتماعی مطرح شده است.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دایان شوارتز- «روابط عمومی روز به روز جایگاه رهبری خودش را در شبکه های اجتماعی از دست می دهد.» این جمله ای است که توسط یکی از شرکت های جدید ارائه دهنده ابزارهای نظارت و ارزیابی رسانه اجتماعی مطرح شده است. در واقع وی زمانی که من درباره مخاطبان هدف آنها سوال کردم، با این پاسخ وی روبرو شدم. او گفته خود را اینچنین ادامه داد: «روابط عمومی خیلی راحت شده است.» و اکنون بازاریابی و تبلیغات و خدمات خودکار دارند جای آن را در رسانه های اجتماعی می گیرند.


بگذارید بگویم ما یک اختلاف دوستانه بر سر ادعای وی داشتیم، همچنین من از نقش روابط عمومی در رسانه های اجتماعی دفاع کردم و داستان هایی را از پی آر نیوز در برقراری ارتباط روابط عمومی در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشتم. اما همانطور که می دانید تصورات گاهی می توانند بر مبنای واقعیت باشند.


اگر بخشی از بازار وجوددارد که از نقش واسط روابط عمومی ارزش زدایی می کند، آنگاه هر متخصص روابط عمومی نیاز دارد که کار به مراتب بیشتری در فضای رسانه های اجتماعی انجام دهد و فعالیت های خودش را بر روی مواردی متمرکز کند که قابل ارزیابی هستند و برای سازمان اهمیت دارند. نکته مهم اینجاست، که ما نیازمند کسب اطمینان از موفقیت داستان هایی هستیم که منتشر می کنیم. این داستان ها باید به گونه ای موثر و منظم تنظیم شوند. این یکی از چیزهایی است که هر شخصی در روابط عمومی باید برای پیشبرد حرفه ارتباطات خود انجام دهد.


باید از استعاره کودکان پینه دوز بدون کفش درس بگیریم. به عنوان یک ارتباطگر، شما فعالیت های گوناگون روابط عمومی را انجام می دهید. روزهای شما مملو از سخن گفتن با ذینفعان، نگارش، گوش دادن، ارزیابی و اجرای برنامه هاست. آیا گاهی فراموش می کنید که باید از داستان های موفق روابط عمومی تان استفاده کنید؟ این آخرین مایل تلاش های شماست: که ارتباط موفق خود را نه تنها با مافوق خود بلکه با رسانه ها و همتایان خود در بازار، مالی، منابع انسانی، تحقیق و توسعه، آی تی و فروش حفظ کنید. من می خواهم فکر کنید پینه دوز در نهایت متوجه شد که فراموش کرده است که برای فرزندان خود کفشی درست کند. روابط عمومی نیاز دارد که همان اندازه که برای سازمان کار می کند فعالیت هایی را نیز برای کار خویش انجام دهد.


منبع: http://www.prnewsonline.com/prnewsblog/index.php/2014/05/15/the-one-thing-every-pr-person-needs-to-do/?hq_e=el&hq_m=2887122&hq_l=8&hq_v=472ca672b1

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رسانه در کردستان، صنعت نیست/ وبینار" "چالش های روزنامه نگاری و روزنامه داری در کردستان"


  انفجار بیروت؛ وزیر اطلاع‌رسانی لبنان استعفا کرد


  فرق بین مدیر من و مدیر تو


  انتصاب مسئول کمیته روابط عمومی انجمن پهلوانی و زورخانه ای کارگری استان گیلان


  به همت روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر برگزار شد؛ بزرگداشت پیشکسوتان و فعالان رسانه در پایتخت رسانه‌های محلی


  بازدید استاندار قزوین از ایرنا به مناسبت روز خبرنگار


  باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور به بهره برداری رسید


  روابط عمومی موفق با مدیر توانمند


  انتشار کتاب الگوی ارتباطات کلامی در نهج‌البلاغه


  دومین نشست مسئولان روابط عمومی زندان‌های استان تهران در ندامتگاه ورامین برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی