درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 19 مرداد 1399 - 18:12   

فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

چرا اضطراب و خطر ابتلاء به افسردگی در بین خبرنگاران بیشتر است؟

  چرا اضطراب و خطر ابتلاء به افسردگی در بین خبرنگاران بیشتر است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فرق بین مدیر من و مدیر تو

  فرق بین مدیر من و مدیر تو


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیام تسلیت مدیرعامل بانک سینا به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید عباس موسویان
  انفجار بیروت؛ وزیر اطلاع‌رسانی لبنان استعفا کرد
  فرق بین مدیر من و مدیر تو
  توسط شرکت فلز تدارک فولاد مبارکه اصفهان صورت گرفت؛ دریافت گواهینامه های بین المللی رضایتمندی و رسیدگی به شکایت مشتریان
  مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان مطرح کرد: استقبال وزارت ورزش از سرمایه گذاری شرکت فولاد مبارکه در احداث دهکدۀ المپیک
  فرماندار شهرستان لنجان: استمرار تولید در فولاد مبارکه در شرایط تحریم و شیوع ویروس کرونا مایۀ افتخار است
  برای اولین بار در ایران صورت گرفت؛ اجرای موفقیت آمیز پروژۀ پوشش دهی صفحات مسی قالبهای ریخته گری مداوم
  نسل جدید تلفن‌های هوشمند سامسونگ
  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11208صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 11 خرداد 1393 - 12:07
ساروخانی: روابط عمومی بدون خلاقیت ماندگار نیست
استاد و پژوهشگر جامعه شناس گفت: روابط عمومی بدون خلاقیت ماندگار نخواهد بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر باقر ساروخانی در نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: خلاقیت با نوآوری همراه است که حدفاصل نوگرایی مطلق و نوهراسی است.


وی گفت: نباید از نو ترسید و در گذشته ماند همچنین نباید نو را آورد و گذشته را فراموش کرد بلکه باید نوآوری را در چارچوب واقعیت های موجود به عنوان نوآوری بپذیریم.


ساروخانی اضافه کرد: ما می توانیم نوآوری را از غرب بگیریم اما باید هویت ها و داشته های خویش را نیز حفظ کنیم و آنان را به فراموشی نسپاریم.


وی افزود: شجاعت، حرکت مستمر برای رسیدن به هدف، فعالیت، ایمان به کار، بصیرت بر اساس شناخت و آگاهی،استماع و فرزانگی (حواس پرورش یافته) از ویژگی های نوآوری است.


ساروخانی با بیان اینکه نوآوری به دانستن نیاز دارد اما با دانستن نیز تفاوت دارد، گفت: انسان به صورت ذاتی به خلاقیت علاقه دارد.


وی افزود: جایگاه روابط عمومی در کمیته امداد به سبب فعالیت روی قلب مخاطب علاوه بر عقل او ویژه است.
این استاد دانشگاه گفت: کمیته امداد باید در دنیای مادیگرای امروز، هوش انتزاعی افراد را ارتقا دهد و از مالکیت خواهی فردی تا ایثار پیش ببرد.


ساروخانی در ادامه با بیان اینکه خلاقیت روابط عمومی به زمینه سازمانی مناسب و آرام نیاز دارد، افزود: توان بالقوه،اتکای به نفس، دانش، تجربه، فکر برای یافتن واقعیت ها، حضور میدانی و آزادی از خود شیفتگی نیز از ویژگی های ضروری روابط عمومی برای خلاقیت است.

 

منبع: واحد مرکزی خبر

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


  ابراز تمایل ایرانسل و همراه اول برای بسته خبرنگاران


  خبرنگاران و چکامه سرایان کهکشان آگاهی


  تشریح علل ناکارآمدی روابط عمومی‌ها در ایران و راهکارهای تغییر رویکرد ۳۶۰ درجه ای!


  پیام دکتر دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی به مناسبت هفدهم مرداد، روز خبرنگار


  رسانه غدیر، رسانه ای جهانی


  تیک تاک تهدید به اقدام حقوقی علیه آمریکا کرده است


  دیدار مدیرعامل نیروگاه نکا با کارکنان روابط عمومی


  اقتصاد زنده جوامع، حاصل رسانه پویا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی