درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 19:08   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11176صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 10 خرداد 1393 - 08:17
بهترین راه حل برای حفظ روحیه امید در مردم،روشنگری است
همایش روابط عمومی روشنگری و امید به آینده با حضور وزیر ارتباطات، دبیر شورای اطلاع رسانی دولت،مدیر عامل خبرگزاری ایرنا، معاونان وزیر ، مدیران و کارشناسان روابط عمومی های شرکت های وابسته برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت، در این مراسم دکتر فرنقی زاد مدیر کل روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر برنامه ریزی و حفظ امید در روابط عمومی گفت: بهترین راه حل برای حفظ امید در مردم در شرایط فعلی کشور، روشنگری است.

 

وی با اشاره به انواع روابط عمومی شامل روابط عمومی توجیه گر، روابط عمومی تبیین گر و روابط عمومی تحلیل گر افزود: انتظار داریم در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، روابط عمومی تحلیل گر داشته باشیم و با برنامه ریزی برنامه در مسیر مشخص در 4 سال آینده حرکت کنیم.

 

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: امروزه حجم و سرعت اطلاعات در انتشار اخبار باعث شده تا کار روابط عمومی ها سخت تر شود و بنابراین باید با توجه به اصول روابط عمومی الکترونیک در این مسیر قدم برداریم و به همین جهت همایش امروز و کارگاههای آموزشی مربوطه را برگزار کرده ایم.

 

وی با تأکید بر اینکه امروزه با نوع جدیدی از مخاطبین در روابط عمومی ها درگیر هسیتم افزود: ذائقه مخاطبان امروزه در حال تغییر است و باید به این تغییر توجه جدی داشته باشیم.

دکتر فرنقی زاد در پایان تصریح کرد: در صدد هستیم در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اجرای انگاره سازی ، تصویر مناسبی از فعالیت های این وزارت در جامعه هدف مختلف شامل خبرنگاران رسانه، دولت، مجلس، دانشگاه ها و مراکز علمی، بین الملل، بخش خصوصی، اپراتورهای ارتباطی و جامعه و مردم ایجاد کنیم.

 

منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد