درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 23:22   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11156صفحه نخست » جهان روابط عمومیجمعه، 9 خرداد 1393 - 12:44
6 راه برای جلوگیری از زوال در مشاغل روابط عمومی
الیسا فریمن - چه یک کهنه کار روابط عمومی باشید یا تازه وارد این حرفه شده اید، اکنون زمانی است که صنعت روابط عمومی برخی از افراد را در خود می پذیرد و ارتقاء می دهد و برخی را به زوال می کشاند.
  

 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، الیسا فریمن- چه یک کهنه کار روابط عمومی باشید یا تازه وارد این حرفه شده اید، اکنون زمانی است که صنعت روابط عمومی برخی از افراد را در خود می پذیرد و ارتقاء می دهد و برخی را به زوال می کشاند.


ساعت های طولانی، 24 ساعت در شبانه روز و 7 روز هفته در دسترس بودن، مدیریت بحران، تغییر مهلت برنامه ها، و بالاتر از همه اینها تغییر سناریوهای رویداد تنها بخشی از مسائلی هستند که بر یک کارگزار روابط عمومی فشار وارد می کنند.


بسیار از مردم از فرسودگی شغلی رنج می برند، اما روابط عمومی از بلاهایی رنج می برد که از ناکجا آباد می آیند- معمولا ساعت 4 عصر روز جمعه.
با این حال هنوز افرادی هستند که عاشقانه به این کار می پردازند و دست بردار آن نیستند.


هر کسی برای این شرایط از مکانیسم هایی استفاده می کند تا بتواند آنها را تحمل کرده و با آن کنار بیاید. در این یادداشت پنج راهکار که می تواند به متخصصان روابط عمومی کمک کند ضمن کار سخت روزانه، سلامت فکر و جسم خود را نگاه دارید، ارائه شده است:


• تمرین: باربارا لیدلاو می گوید: «تمرین برای فوق العاده است، به ویژه در شرایط بحران.» این معاون ارشد و شریک فلیشمن هیلارد در نیویورک می افزاید: «کاری کنید آدرنالین در بدن جاری شود، آنگاه می توانید به راحتی فکر کنید. در این شرایط خستگی و زوال شغلی برای شما اتفاق نمی افتد. بنابراین توصیه من این است که رد بول، قهره، و پپسی رژیمی مصرف کنید. در حالی که موسیقی گوش می دهید بدوید و این چیزی است که من همیشه انجام می دهم. این کارها در شرایطی که به شدت ذهنم را درگیر کار کرده ام، به من کمک می کند که لحظه ای کار را فراموش کرده و بر مواردی که نیاز هست تمرکز کنم.»


• این کارها تنها مروبط به شنبه ها نیست. لزیل وود می گوید: «فقط یک شخص کوتاه فکر اینگونه می اندیشد که تنها باید بهترین کارهایش را روز شنبه انجام دهد.» این کارگردان ارتباطات کانادایی که در بنیاد قلب و مغز کار می کند ادامه می دهد: «اگرچه این همیشگی نیست، اما باید بدانید که شنبه همیشه چراغی است که در انتهای تونل زمان می آید.»


• همه چیز تعطیل. دیانا کونکونی از آژانس نکست دور تورنتو می گوید: «اینکه همه چیز را تعطیل کنید قدری سخت است و نیازمند نظمی قاطع است، اما اگر یک بار توانستید این کار را انجام دهید، این کار به شما استراحتی می دهد و می توانید خلاقانه تر عمل کنید.» وی می افزاید: «برای این کار نیاز نیست که یک هفته را تعطیل کنید، اگرچه این کار بسیار عالیست، اما صادقانه بگویم هرچه تعطیلات طولانی تر می شوند به طور کامل شما را از داستان دور می کنند، و این در بسیاری از شرایط عالیست.»


• زمانی برای خانواده. وود می گوید: «به بچه ها کمک کنید، همچنین به هیچ عنوان توصیه نمی کنم چون می خواهید همه چیز را تعطیل کنید، از سفر رفتن هم بپرهیزید.» وی می افزاید: «به نظر دیوانگی می رسد، اما بهتر است از رقابت هایی که باعث ایجاد اضافه بار بر روی شما می شود پرهیز کنید.»


• خودتان را خالی کنید. بر اسا نظر ادمنتون هالی که در روابط عمومی پامپکین کار می کند: «در زمان راه رفتن حرف بزنید.» این کار را به معنای واقعی کلمه انجام دهید. وی می افزاید: «چه باور کنید یا نه، صحبت با دوستان استرس هایتان را به خوبی تسکین می دهد. من خیلی خوشحالم که دوستان خوش خنده ای دارم که همچنین باهوش و توانمند هستند و علاوه بر آنها همکارانم می باشند که زمان زبادی را با آنها می گذرانم و سعی می کنم که تا جاییکه امکان دارد در تعامل با آنها باشم. بخندم و گفتگو کنم.»


• پر شور باشید. اگر در انجام کارهایتان بسیار با علاقه و پر شور باشید، راهی را که کریستین کروسبی رفته است، می روید. وی 40 بار فعالیت خود را از روزنامه نگاری به روابط عمومی و بالعکس تغییر داد و فقط این کارها را برای کسب انگیزه انجام داد. کروسبی که مسئول روابط رسانه ای و ارتباطات استراتژیک دانشگاه OCAD است می گوید: « من بسیار خوشوقتم که بخشی از سازمانی هستم که در مورد آن احساس خوبی دارم. و می توانم با شور و اشتیاق کارهایی را که به من محول شده است، انجام دهم.»


منبع: http://www.prdaily.com/Main/Articles/16618.aspx



 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد