درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 25 مهر 1397 - 10:06   

سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

  سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

پال الن از بنیانگذاران مایکروسافت درگذشت

  پال الن از بنیانگذاران مایکروسافت درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

خط مشی مدیریت انرژی بانک ملّی ایران ابلاغ شد

  خط مشی مدیریت انرژی بانک ملّی ایران ابلاغ شد


ادامه ادامه مطلب سه

از گسترش اخبار جعلی تا از بین رفتن اعتماد عمومی/ چالش‌های جهانی مرتبط با هوش مصنوعی

  از گسترش اخبار جعلی تا از بین رفتن اعتماد عمومی/ چالش‌های جهانی مرتبط با هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرایند خلاقیت
  سازمان خلاق
  اردوغان: وسایل کنسولگری عربستان در استانبول از نو رنگ شده است
  پس از هلند و انگلیس، کانادا روسیه را به انجام حمله سایبری متهم کرد
  روابط عمومی فرمانداری بافق رتبه سوم گرامیداشت هفته دولت را کسب کرد
  رئیس گوگل برای اولین بار درباره موتور جستجوی سانسور کننده صحبت کرد
  معاونت حقوقی ریاست جمهوری مسابقه مقاله نویسی برگزار می کند
  گزارش برگزاری جلسه تخصصی آینده پژوهی روابط عمومی
  جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد
  خط مشی مدیریت انرژی بانک ملّی ایران ابلاغ شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11112صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 6 خرداد 1393 - 22:54
راهنمای فعالیت های روابط عمومی
  

 

راهنمای اجمالی فعالیت های روابط عمومی

 

فعالیت روابط عمومی

گستره

مثال

ارتباطات درون سازمانی

برقراری ارتباط با کارکنان سازمان

نشریه درون سازمانی، صندوق انتقاد و پیشنهاد، دیدار با مدیران

ارتباط با رسانه ها

برقراری ارتباط با خبرنگاران و سردبیران رسانه های محلی، ملی و بین المللی شامل: روزنامه ها، مجلات، رادیو، تلویزیون، خبرگزاری ها و سایت های اینترنتی

تهیه و ارسال اخبار، اطلاعیه، عکس، فیلم، بولتن های خبری و مقالات خلاصه مقالات به رسانه ها، برگزاری مصاحبه های عمومی و اختصاصی

روابط عمومی سازمانی

برقراری ارتباط از طرف کل سازمان (به جز امور کالا و خدمات) با جامعه برای ارایه تصویری از سازمان به افکار عمومی

گزارش عملکرد سالانه، برگزاری همایش، حضور در نمایشگاه، صدور اطلاعیه برای ارایه نظرات سازمان به جامعه، به کار بردن تصاویر، عکس، نمودار، پوستر

نگارش

نوشتن مطالب مختلف درباره اهداف و عملکرد سازمان برای مخاطبان

اطلاعیه، اخبار، گزارش های عملکرد مقاطع مختلف، صفحات اینترنتی

مدیریت رویدادها و نمایشگاه ها

سازماندهی فعالیت های مختلفی که در یک مجموعه رخ می دهد

برگزاری همایش های سالیانه، نمایشگاه ها و نشست ها

مدیریت امور انتشارات

نظارت بر فرآیند چاپ مطالب

اطلاعیه، بروشور، نشریه داخلی

امور مربوط به سرمایه گذاری و بازاریابی

برقراری ارتباط با سازمان ها، گروه ها و افراد مرتبط با امور مالی و سرمایه گذاری، تولید کنندگان و فروشندگان

ارسال خبرنامه ها و بروشو، حضور در نمایشگاه ها و گردهمایی ها، قرار دادن اطلاعات لازم در سایت سازمان

امور فرهنگی و اجتماعی

برقراری ارتباط با صاحبان عقاید نظیر: نخبگان و سیاستمداران محلی و ملی و نظارت بر فضای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی

ارایه کالا و خدمات، ارسال بروشور و خبرنامه، برگزاری نشست های غیررسمی بحث و تبادل نظر، برگزاری جلسات سخنرانی عمومی

همکاری در زمینه مسئولیت های اجتماعی

برقراری ارتباط با جوامع محلی، برگزیدگان مردم و رشنفکران

ارسال خبرنامه و بروشور، شرکت در نمایشگاه ها، برگزاری یا مشارکت در نشست های بحث و تبادل نظر، حمایت از فعالیت های ورزشی

مدیریت بحران

اطلاع رسانی شفاف

تعامل با رسانه ها با هماهنگی پلیس، بیمارستان ها و مقامات محلی

ارتباطات راهبردی

شناسایی و ارزیابی وضعیت فعلی سازمان و کاستی ها و مشکلات و پیدا کردن راه حل هایی برای رسیدن به اهداف سازمانی

انجام دادن پژوهش و نظرسنجی، برنامه ریزی و اجرای یک فعالیت برای ارتقای اعتبار سازمان

 

 

منبع: Alison Theaker, “The Oublic Relations handbook”, second edition, Newyork, publish: Routledge, 2004

 منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد


  رسانه ها، روابط عمومی ادارات نیستند


  شماره جدید مجله بانک ملی ایران با محوریت بانکداری شبکه‌های اجتماعی منتشر شد


  افکار عمومی به‌عنوان فعل جامعه مدرن را چگونه مدیریت کنیم/ دکتر تقی آزاد ارمکی پاسخ می دهد


  مدیر روابط عمومی: اخبار و اطلاعات از اصول مهم افزایش قدرت رقابت هستند


  نمونه هایی از ارتباطات جمعی و برنامه های آن/ حمایت مالی


  گزارش برگزاری جلسه تخصصی آینده پژوهی روابط عمومی


  انتصاب مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر


  از گسترش اخبار جعلی تا از بین رفتن اعتماد عمومی/ چالش‌های جهانی مرتبط با هوش مصنوعی


  خلاقیت در مدیریت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران