درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 26 شهریور 1400 - 23:56   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

100 شرکت برتر جهانی براساس ادراک برند

  100 شرکت برتر جهانی براساس ادراک برند


ادامه ادامه مطلب دو

دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست

  دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست


ادامه ادامه مطلب سه

فرایند حل مسئله

  فرایند حل مسئله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  موفقیت محققان در انتقال اینترنت پرسرعت با استفاده از پرتوهای نور
  کتاب: مقررات روابط عمومی
  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی
  انتشار کتاب مدیریت تولید و انتشار بروشور
  محدودیت های روابط عمومی سنتی
  پنج فصل "فنون روابط عمومی" در یک کتاب خواندنی!
  تحولات روزمره را چگونه انعکاس دهیم؟
  آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی
  رونق جهانی صنعت بازی‌های الکترونیکی
  آسیب‌های روحی اینستاگرام
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11095صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 5 خرداد 1393 - 11:17
موسسه کارگزار روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مهدی باقریان رییس موسسه کارگزار روابط عمومی و دبیرکل کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در گفتگو با "شارا" گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در این موسسه را ارائه کرد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مهدی باقریان رییس موسسه کارگزار روابط عمومی و دبیرکل کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در گفتگو با "شارا" گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در این موسسه را ارائه کرد.

به گزارش شارا، رییس موسسه کارگزار روابط عمومی انجام بیش از 50 پروژه پژوهشی و مشاوره‌ای، انتشار بیش از 50 عنوان کتاب در حوزه روابط عمومی، برگزاری بیش از 80 دوره آموزشی روابط عمومی و راه اندازی شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران با عنوان «شارا» را به عنوان مهمترین فعالیت های این موسسه در سال های اخیر نام برد.

وی ادامه داد: یکی از مسوولیت های کلیدی موسسه کارگزار روابط عمومی، ارایه برنامه های آموزشی با کیفیت بالاست. کارگزاران روابط عمومی با شرکت در دوره های آموزشی دانش پذیر و دریافت اطلاعات حیاتی می توانند در عرصه فعالیت های حرفه ای و سازمانی چهره موفقی از خود نشان دهند.

به گفته باقریان، دبیرخانه دایمی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران تاکنون بیش از 80 موقعیت آموزشی در حوزه های مختلف روابط عمومی در دو سطح داخلی و بین المللی فراهم آورده است.

وی در خصوص فعالیت های موسسه کارگزار روابط عمومی در حوزه نشر گفت: تاسیس انتشارات کارگزار روابط عمومی، انتشار فصلنامه “ کارگزار روابط عمومی”، دو فصلنامه «روابط عمومی الکترونیک»، نخستین سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران، انتشار نخستین «سرود روابط عمومی»، دایره المعارف روابط عمومی در دو جلد نفیس، نخستین فرهنگ جامع روابط عمومی، انتشار نخستین تمبر روابط عمومی در ایران، انتشار کتاب «استانداردهای روابط عمومی»، و ... از جمله اقداماتی است که موسسه کارگزار روابط عمومی موفق به انجام آن شد.

باقریان، برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی در ایران و برگزاری ده دوره آن تا سال 1392، هفت دوره آموزش بین المللی برای کارگزاران روابط عمومی ایران در مالزی به عنوان نخستین دوره های آموزشی روابط عمومی ایران در خارج از کشور، نخستین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی در مالزی توسط موسسه کارگزار روابط عمومی و دانشگاه اسلامی مالزی در کوالالامپور(1390)، دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی در ایران، نخستین دوره آموزشی اینترنت در روابط عمومی در ایران، نخستین همایش بین‌المللی روابط عمومی دو (PR 0.2) نخستین همایش زن و روابط عمومی و برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز تولد صنعت روابط عمومی در جهان در ایران را به عنوان فعالیت های آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی در داخل و خارج کشور عنوان کرد.

بنیانگذاری جایزه دکتر حمید نطقی پدر روابط عمومی ایران، دریافت اعتبارنامه بین‌المللی روابط عمومی (ARR) برای نخستین بار در ایران، دریافت نخستین جایزه روابط عمومی کشور های اسلامی از نخست وزیر مالزی، برگزاری دومین دوره جوایز ممتاز جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، پیشنهاد بنیانگذاری “ نشان عالی روابط عمومی” و برگزاری نخستین دوره آن در تالار وحدت، امضای نخستین تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی روابط عمومی ایران بین موسسه کارگزار روابط عمومی و کمپانی گلوبال تائیتیم (ترکیه)، امضای نخستین تفاهم نامه بین المللی با موسسه روابط عمومی مالزی، انجمن روابط عمومی اندونزی و آکادمی بازاریابی کره جنوبی، امضای تفاهم‌ نامه دوجانبه همکاری بین موسسه کارگزار روابط عمومی و خبرگزاری رسمی مالزی «برناما» در کوالالامپور از دیگر فعالیت های این موسسه است.

باقریان ضمن تشکر صمیمانه از استقبال و حمایت های جدی مدیران و کارشناسان روابط عمومی از جریان های علمی به ویژه موسسه کارگزار روابط عمومی اظهار امیدواری کرد در سال های آتی شاهد استمرار این حمایت ها و همچنین پویایی و رشد بیش از پیش حرفه و صنعت روابط عمومی در کشور باشیم.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتشار کتاب مدیریت تولید و انتشار بروشور


  پنج فصل "فنون روابط عمومی" در یک کتاب خواندنی!


  تقویم روز ارتباطات/ کم حوصله شدن خوانندگان روزنامه ها و ابتکار «میامی هرالد»


  محدودیت های روابط عمومی سنتی


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


  کتاب: مقررات روابط عمومی


  آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی


  تحولات روزمره را چگونه انعکاس دهیم؟


  فرآیندهای کاری در روابط‌عمومی دیجیتال


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی