درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 30 فروردین 1398 - 07:28   

آشنایی با ۷ نکته کاربردی برای گرفتن عکس خوب با موبایل

  آشنایی با ۷ نکته کاربردی برای گرفتن عکس خوب با موبایل


ادامه ادامه مطلب یک

دانشگاه فردوسی تلویزیون اینترنتی راه اندازی کرد

  دانشگاه فردوسی تلویزیون اینترنتی راه اندازی کرد


ادامه ادامه مطلب دو

قاضی‌زاده: هدیه دادن به خبرنگاران برای کند کردن تیغ نقادی آن‌هاست

  قاضی‌زاده: هدیه دادن به خبرنگاران برای کند کردن تیغ نقادی آن‌هاست


ادامه ادامه مطلب سه

لزوم ارزیابی مدیریت بحران در کشور

  لزوم ارزیابی مدیریت بحران در کشور


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گرانی اینترنت به نفع سلامتی
  دلایل اصلی ایجاد استرس
  پیش فروش تلفن تاشوی سامسونگ آغاز شد؛ هر گوشی دو هزار دلار است
  نشت اطلاعات بیش از «شش میلیون ایرانی» توسط یک شرکت حمل‌ونقل اینترنتی
  نقاط ضعف و قوت ارتباطات درون‌سازمانی را شناسایی و ارزیابی می‌کنیم
  نخستین شورای هماهنگی روابط عمومی های چهارمحال و بختیاری برگزار شد
  بانک سامان در شاخص رضایتمندی مشتریان اول شد
  قاضی‌زاده: هدیه دادن به خبرنگاران برای کند کردن تیغ نقادی آن‌هاست
  دانشگاه فردوسی تلویزیون اینترنتی راه اندازی کرد
  جمع‌آوری مخفیانه اطلاعات مخاطبین ایمیل 1.5 میلیون کاربر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11095صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 5 خرداد 1393 - 11:17
موسسه کارگزار روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مهدی باقریان رییس موسسه کارگزار روابط عمومی و دبیرکل کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در گفتگو با "شارا" گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در این موسسه را ارائه کرد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مهدی باقریان رییس موسسه کارگزار روابط عمومی و دبیرکل کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در گفتگو با "شارا" گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در این موسسه را ارائه کرد.

به گزارش شارا، رییس موسسه کارگزار روابط عمومی انجام بیش از 50 پروژه پژوهشی و مشاوره‌ای، انتشار بیش از 50 عنوان کتاب در حوزه روابط عمومی، برگزاری بیش از 80 دوره آموزشی روابط عمومی و راه اندازی شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران با عنوان «شارا» را به عنوان مهمترین فعالیت های این موسسه در سال های اخیر نام برد.

وی ادامه داد: یکی از مسوولیت های کلیدی موسسه کارگزار روابط عمومی، ارایه برنامه های آموزشی با کیفیت بالاست. کارگزاران روابط عمومی با شرکت در دوره های آموزشی دانش پذیر و دریافت اطلاعات حیاتی می توانند در عرصه فعالیت های حرفه ای و سازمانی چهره موفقی از خود نشان دهند.

به گفته باقریان، دبیرخانه دایمی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران تاکنون بیش از 80 موقعیت آموزشی در حوزه های مختلف روابط عمومی در دو سطح داخلی و بین المللی فراهم آورده است.

وی در خصوص فعالیت های موسسه کارگزار روابط عمومی در حوزه نشر گفت: تاسیس انتشارات کارگزار روابط عمومی، انتشار فصلنامه “ کارگزار روابط عمومی”، دو فصلنامه «روابط عمومی الکترونیک»، نخستین سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران، انتشار نخستین «سرود روابط عمومی»، دایره المعارف روابط عمومی در دو جلد نفیس، نخستین فرهنگ جامع روابط عمومی، انتشار نخستین تمبر روابط عمومی در ایران، انتشار کتاب «استانداردهای روابط عمومی»، و ... از جمله اقداماتی است که موسسه کارگزار روابط عمومی موفق به انجام آن شد.

باقریان، برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی در ایران و برگزاری ده دوره آن تا سال 1392، هفت دوره آموزش بین المللی برای کارگزاران روابط عمومی ایران در مالزی به عنوان نخستین دوره های آموزشی روابط عمومی ایران در خارج از کشور، نخستین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی در مالزی توسط موسسه کارگزار روابط عمومی و دانشگاه اسلامی مالزی در کوالالامپور(1390)، دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی در ایران، نخستین دوره آموزشی اینترنت در روابط عمومی در ایران، نخستین همایش بین‌المللی روابط عمومی دو (PR 0.2) نخستین همایش زن و روابط عمومی و برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز تولد صنعت روابط عمومی در جهان در ایران را به عنوان فعالیت های آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی در داخل و خارج کشور عنوان کرد.

بنیانگذاری جایزه دکتر حمید نطقی پدر روابط عمومی ایران، دریافت اعتبارنامه بین‌المللی روابط عمومی (ARR) برای نخستین بار در ایران، دریافت نخستین جایزه روابط عمومی کشور های اسلامی از نخست وزیر مالزی، برگزاری دومین دوره جوایز ممتاز جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، پیشنهاد بنیانگذاری “ نشان عالی روابط عمومی” و برگزاری نخستین دوره آن در تالار وحدت، امضای نخستین تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی روابط عمومی ایران بین موسسه کارگزار روابط عمومی و کمپانی گلوبال تائیتیم (ترکیه)، امضای نخستین تفاهم نامه بین المللی با موسسه روابط عمومی مالزی، انجمن روابط عمومی اندونزی و آکادمی بازاریابی کره جنوبی، امضای تفاهم‌ نامه دوجانبه همکاری بین موسسه کارگزار روابط عمومی و خبرگزاری رسمی مالزی «برناما» در کوالالامپور از دیگر فعالیت های این موسسه است.

باقریان ضمن تشکر صمیمانه از استقبال و حمایت های جدی مدیران و کارشناسان روابط عمومی از جریان های علمی به ویژه موسسه کارگزار روابط عمومی اظهار امیدواری کرد در سال های آتی شاهد استمرار این حمایت ها و همچنین پویایی و رشد بیش از پیش حرفه و صنعت روابط عمومی در کشور باشیم.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نگاهی به «باپلیک ادیتور» در رسانه ها


  افشاگری یکجانبه در روزنامه نگاری ـ اصطلاح مطبوعات زرد


  چاپ خبر جعلی در روزنامه بوستون گلوب - خبر، توسط یک خبرنگار «فری لنس» جعل شده بود!


  خبرگزاری های اصطلاحا جهانی و مسئله تبلیغ نامرئی و کنترل خبر


  رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی: رسانه‌ها با فروکش‌کردن بحران مردم را تنها نگذارند


  ابراهام لینکلن استاد مجاب گری


  شکستن قفل تلفن جدید سامسونگ ظرف چند دقیقه


  انتصاب مدیرکل حوزه مدیرعامل و پاسخگویی به شکایات شرکت فرودگاه‌ها


  کارگاه تخصصی رسانه و محیط زیست در خراسان شمالی برگزار شد


  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در سی و دومین نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی