درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 13:58   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11059صفحه نخست » ادامه مطلب یکیکشنبه، 4 خرداد 1393 - 20:06
روزنامه نگاری نوین به روایت دکتر یونس شکرخواه +دانلود پاورپوینت   
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) هر کاربر شبکه های اجتماعی امروز یک خبرنگار است/ واقعیت این است که هیچ گاه گوگل در این زمینه موفقیتی نداشته است و گوگل پلاس هم در آینده ای نزدیک شکست خواهد خورد/ اینستاگرام یک شبکه متفاوت و باب دندان عکاس هاست
  

دریافت فایل پاورپوینت استاد یونس شکرخواه: دانلود

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) هر کاربر شبکه های اجتماعی امروز یک خبرنگار است/ واقعیت این است که هیچ گاه گوگل در این زمینه موفقیتی نداشته است و گوگل پلاس هم در آینده ای نزدیک شکست خواهد خورد/ اینستاگرام یک شبکه متفاوت و باب دندان عکاس هاست

 

به گزارش شارا، فرهنگسرای رسانه اصفهان در اولین روز از سومین ماه سال ۱۳۹۳ میزبان استادانی از جنس مطبوعات و رسانه بود؛ استادانی که سال های سال به بیان اصول و اعتقادات خود از تریبون های مختلف پرداخته بودند و اعتقاد داشتند عقاید خود را در طی مدت این سال ها با صدای بلند اعلام نموده اند پس شب ها براحتی می خوابند چون به وظیفه خود عمل نموده اند.

این نشست که با عنوان بررسی آخرین تحولات روزنامه نگاری در زمینه های روزنامه نگاری شهروندی، بحران، سایبر و … در سالن اجتماعات نه چندان بزرگ دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک اصفهان برگزار شد، با تاخیر بیست دقیقه ای آغاز شد و در ابتدا استاد یونس شکرخواه که سال های سال کتاب های روزنامه نگاری وی مورد استفاده مخاطبان و خبرنگاران بوده است به ارائه نظرات خود پرداخت.

شکرخواه که در طی مدت این کارگاه که در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد بارها خود را یک معلم خطاب نمود و بارها بر این نکته که اصفهان شهری ارزشمند است تاکید نمود و از توصیه ی همسر و دوستان خود برای خرید کفش های اصفهان یاد کرد.

 

وی در ابتدای این کارگاه با بیان اینکه امروز رسانه ها در مباحث مختلف تاثیرگذار هستند به ارائه ی مبحث جذاب و متفاوت سایبرژورنالیسم پرداخت. مبحثی که برای مخاطبان این کارگاه که جمع کثیری از آن ها دانشجویان رشته های خبرنگاری و روابط عمومی بودند جذاب بود.

 

یونس شکرخواه با اشاره به ارتباطات در حال حاضر به دو نوع ارتباطات بی سیم و باسیم تبدیل شده است، گفت: سال ۱۹۹۲ شیکاگو آنلاین اولین روزنامه الکترونیک را منتشر نمود.

وی ادامه داد: حذف ماشین چاپ و حرکت به سمت گفتمان تازه در حوزه ارتباطات را از مهمترین ویژگی های این عرصه می دانم.

شکرخواه در ادامه این کارگاه با بیان اینکه روزنامه نگاری مبتنی بر منبع نامحدود و روزنامه نگاری فراسازگارانه امروز حرف اول را می زند گفت: امروز باید خبرنگاران در زمینه های مختلف به مسائل روز آشنا باشند.

 

وی افزود: امروز مخاطبان به کانال های مختلف ارتباطی دسترسی دارند و خبرنگاران باید مطالب دیگران را مطالعه کنند تا هیچ وقت فکر نکنند بهتر از دیگران می نویسند.

شکرخواه که قانون های مختلف خبرنگاران در کشورهای مختلف را مورد بررسی قرار داد از روند صدور کارت در ایران توسط دولت انتقاد کرد و گفت: واقعیت این است که نه تنها ایران بلکه در هر جای دنیا امور مرتبط با خبرنگاران به دولت واگذار شود هیچ پیشرفتی نخواهیم کرد.

 

شکرخواه در ادامه با اشاره به اینکه چرا خبرنگاران ما در امور مختلف دخالت می کنند، ادامه داد: اینکه خبرنگاران سیاسی در انتخابات ها ارائه لیست می کنند هیچ معنی و مفهومی ندارد و اصلا به آن ها ربطی ندارد.

 

وی بر حریت و آزادی خبرنگاران تاکید کرد و ارائه هدیه ها و امکانات را که از آن به عنوان پاکت قهوه ای یاد کرد یک خطر جدی و تهدید بزرگ دانست.

شکرخواه در بخش دوم با اشاره به شبکه های اجتماعی و کاربرد آن گفت: واقعیت این است که هر کاربر شبکه های اجتماعی امروز یک خبرنگار است.

وی وبلاگ و ویکی پدیا را از پرچم داران این عرصه دانست و ادامه داد: اورکات، لینکداین و مای اسپیس از دیگر این شبکه های اجتماعی بوده اند که در دوره ای نمود پیدا کرده اند و در حال حاضر از صحنه خارج شده اند.

 

استاد دانشگاه تهران با اشاره به فعالیت های گوگل در این زمینه و گوگل پلاس در حال حاضر گفت: واقعیت این است که هیچ گاه گوگل در این زمینه موفقیتی نداشته است و گوگل پلاس هم در آینده ای نزدیک شکست خواهد خورد.

 

وی اینستاگرام را باب دندان عکاس ها دانست و آن را یک شبکه اجتماعی متفاوت دانست.

شکرخواه با اشاره به اینکه در زمینه زاینده رود نیازمند یک سیاست اطلاع رسانی هستیم و فقط در زمینه رسانه ها به معنای روزنامه و خبرگزاری نباید فعال باشیم گفت: برای مردم خارج از اصفهان تلقی این است که مردم یزد از تشنگی رنج می برند و اصفهانی ها می خواهند آب در شهر آن ها جاری باشد و این نتیجه فعالیت های اشتباه رسانه ای است.

شکرخواه با اشاره به روح جاری در اصفهان گفت: اگر اصفهان یک سایت پویا و فعال در معرفی خود داشت بسیاری از مشکلات و دغدغه های این شهر برطرف می شد و سیل جهانگردان از سرتاسر جهان بسوی آن جاری می شد.

منبع:  صاحب نیوز

 

 

 

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
مهدی محمدپور
| 1397/7/22 - 11:55 |     0     0     |
لطفا قایل ارسال شود روزنامه نگاری نوین



نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد