درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 14:57   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1105صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 22 تیر 1391 - 05:45
معاون صدا/ دیده شدن رادیو منوط به تحول در روابط عمومی‌های آن است
ما در حال حاضر در حساس ترین مقطع تاریخی از لحاظ رسانه‌ای و جریانات سیاسی خارجی هستیم و از نظر تاریخی در کمتر از یکسال دیگر انتخابات ریاست جمهوری را در پیش روی داریم و باید بدانیم حفظ مخاطب حال حاضر افزایش میزان رضایت مندی آن و افزایش تعداد شنوندگان رسانه رادیو از اولویت‌های کار در آن است.
  

دکتر محمد حسین صوفی در مراسم معارفه مدیر روابط عمومی معاونت صدا رونق فعالیت روابط عمومی شبکه‌های رادیویی را متضمن باز اندیشی در عملکرد آنها برشمرد.
معاون صدای رسانه ملی در مراسم معارفه علی اکبر خدابخش به عنوان مدیر روابط عمومی معاونت صدا که با حضور سید تقی سهرابی مدیرکل روابط عمومی سازمان، هیات همراه و در جمع مدیران روابط عمومی شبکه‌های رادیویی برگزار شد اظهار داشت: شرایط کار در رسانه شرایط سخت و پیچیده‌ای است و شخصی که در شغل حساسی چون روابط عمومی رسانه کار می‌کند باید به دانش و اطلاعات روز مجهز باشد و آن را افزایش دهد و دارای تعاملات درون و برون سازمانی موثر و مفید داشته باشد و به طور مرتب رادیو، تلویزیون و دیگر رسانه را رصد کند و دارای نظم، تواضع، فروتنی و علم روابط عمومی بوده و در مقاطع خاص دارای حساسیت‌های بالا باشد.

صوفی تصریح کرد: ما در حال حاضر در حساس ترین مقطع تاریخی از لحاظ رسانه‌ای و جریانات سیاسی خارجی هستیم و از نظر تاریخی در کمتر از یکسال دیگر انتخابات ریاست جمهوری را در پیش روی داریم و باید بدانیم حفظ مخاطب حال حاضر افزایش میزان رضایت مندی آن و افزایش تعداد شنوندگان رسانه رادیو از اولویت‌های  کار در آن است.

وی در ادامه ضمن حساس بر شمردن کار در رسانه این مقوله را در عین حال شیرین بر شمرد و افزود: باید با مدیریت و تدبیر لازم تمامی امورمحوله را به نحو احسن به سرانجام برسانیم.

معاون صدا گفت: در سال 89شعار معاونت صدا « دیده شدن رادیو » بود که اگر قرار باشد تحقق این شعار ادامه یابد یکی از ارکان لازم آن تحول در روابط عمومی شبکه‌های رادیو و معاونت صدا است، تحولی که باید در بخش های برنامه ایی و اجرا صورت پذیرد و نوع نگاه مدیران به روابط عمومی‌ها و روابط عمومی‌ها به وظایفشان تحول پذیرد.

صوفی از خصوصیات کارکنان روابط عمومی‌ها به برخوردار بودن از تجربه لازم در این رشته، شناسایی همه جانبه رسانه، داشتن تعلق خاطر نسبت به وظایف محوله، مخاطب شناسی و مطالعه مستمر اشاره کرد و در ادامه عنوان کرد: فعالیت رادیو بسیار زیاد است به طوریکه در حال حاضر با برخورداری از 21 شبکه، روزانه 700 عنوان برنامه تولید می‌شود و از روابط عمومی شبکه‌های رادیویی انتظار می‌رود که سه مؤلفه را در دستور کار خود قرار دهند که یکی از آنها انعکاس فعالیت‌های حوزه برنامه سازی رادیو است، دومین آنها اطلاع رسانی مناسب از برنامه‌های تولیدی رادیو برای مخاطبان به همراه معرفی فرکانس شبکه‌ها و سومین مولفه هم انعکاس زحمات مدیران مجموعه رادیو است که باید زحماتشان دیده شود.

معاون صدا از مدیران روابط عمومی حاضر در مراسم خواست تا با بازنگری و باز اندیشی مجدد در کار این واحدها بر رونق فعالیت آنها بیفزایند و با برنامه ریزی صحیح و مناسب برای رسیدن به هدف تعیین شده تلاش بیشری صورت دهند و از روزمرگری پرهیز کنند و نوآوری و خلاقیت را در دستور کار خود قرار دهند.

وی از مدیران روابط عمومی حاضر در نشست خواست تا برای پیشبرد اهداف رسانه رادیو جلسات شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها را به طور مستمر برگزار کنند و ساماندهی مناسبی در جهت خبر رسانی و برگزاری مصاحبه‌ها در شبکه‌ها صورت و پرکاری و تعامل بیشتر روابط عمومی‌ها با مدیران و برنامه سازان را در دستور کار خود قرار دهند.

صوفی از آئین انتخاب روابط عمومی برتر در معاونت صدا خبر داد و خصوصیات و ویژگی‌های این انتخاب را پرکاری،تعامل بیشتر با مدیران، برنامه سازان و رسانه‌های دیگر بر شمرد.

در ابتدای این مراسم سید تقی سهرابی مدیر کل روابط عمومی سازمان ضمن تقدیر از تجربیات و تلاشهای دکتر محمد حسین صوفی، معاون صدا در اهتمام به روابط عمومی شبکه‌های رادیویی تصریح کرد: پس از مطالعه گزارش عملکرد شبکه‌های رادیویی به این نتیجه رسیدیم که دوستان ما د رحوزه صدا از حوزه‌های دیگر سازمان جلوتر هستند و با توجه به این که همه به نوعی به رادیو وصل هستیم، تنفس در فضای رادیو برای ما خوشحال کننده است و پیشرفت آن خصوصاً در حوزه روابط عمومی‌ها شادی بخش خواهد بود.

سهرابی عنوان کرد: روابط عمومی‌ها در رسانه ملی دارای وظایف تعریف شده‌ای هستند که یکی ازآنها نزدیک شدن این واحد‌ها به حوزه‌های صف و پیام است و باید گام به گام با حوزه پیام همراه شوند.

وی اظهار کرد: با توجه به این‌که رسانه ملی در سالهای اخیر از نظر شکلی و محتوایی تغییرات زیادی داشته و بویژه رادیو در 10 سال اخیر در حوزه تولید پیام، صف و ستاد متحول گردیده است باید زحمات صورت گرفته انعکاس مناسبی داشته باشد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان ارائه خدمات مطلوب به حوزه صف سازمان را از طریق روابط عمومی‌ها بسته به نزدیک شدن روابط عمومی‌ها به این حوزه برشمرد و گفت: با توجه به این که رسانه رادیو هم نفس و همگام با مخاطبان است و مخاطبان توقع زیادی از این رسانه دارند باید زحمات همه کارکنان رادیو به شکلی دیده و گفته شوند تا به نوعی از آنها قدردانی صورت پذیرد و این جزو وظایف روابط عمومی‌ها است که باید ارتقاء یابند.

سهرابی تصریح کرد: رادیو یک رسانه جذاب، باسابقه و موثر در کشور است و باید بتواند این جذابیت و فراگیری خود را حفظ کند و این وظیفه روابط عمومی‌ها است تا تلاشهای صورت گرفته را انعکاس دهند.

وی همدلی، تلاش و تجهیز به علم روز را جزو ضروریات کار روابط عمومی‌ها برشمرد و عنوان کرد: یکی از  مهم ترین وظایف روابط عمومی‌ها فراهم کردن آرامش برای کارکنان است و تحقق این امر مبتنی بر وجود آرامش در خود روابط عمومی است تا بتواند آن را به دیگران گسترش دهد.

وی در جمع مدیران روابط عمومی شبکه‌های رادیویی یکی دیگر از وظایف این واحدها را احصاء روزانه رسانه ها بر شمرد و درباره خصوصیات کارکنان روابط عمومی‌ها گفت: از خصوصیات کارکنان روابط عمومی‌ها می‌توان به آشنایی مناسب کارکنان آن از رادیو، شناخت قابلیت‌ها و ظرفیت‌های آن و شناسایی فضای رسانه‌ای کشور اشاره کرد تا کارکنان روابط عمومی‌ها بتوانند این قابلیت‌ها را برای خارج از رادیو انعکاس دهند همچنین موقعیت فضای مقابل را هم برای رادیو تبیین کنند.

شایان ذکراست پس از سخنان مدیرکل روابط عمومی سازمان علی اکبر خدابخش مدیر روابط عمومی معاونت صدا ضمن تقدیر از نوع نگاه دکتر محمد حسین صوفی معاون صدا نسبت به ارتقاء جایگاه روابط عمومی شبکه‌های رادیویی تصریح کرد: برگزاری کارگاههای آموزشی، روزآمد بودن و تغییر نوع نگاه به روابط عمومی‌ها از سنتی به یک روابط عمومی حرفه‌ای می‌تواند در ارتقاء جایگاه آنها بسیار حائز اهمیت باشد و با بهره مندی از فناوری‌های رسانه‌ای و تجهیز به علم روز رادیو می‌تواند در سپهر رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران بدرخشد.

وی گردش اطلاعات را در حال حاضر گرانبهاترین کالا دانست و عنوان کرد: با توجه به جایگاه رسانه‌ها آنها می‌توانند اعمال نظر کنند و فرهنگ، اقتصاد، بخش مصرف و فروش جوامع را تحت تأثیر خود قرار دهند و برای گردش اطلاعات در روابط عمومی‌ها باید به علم روز مجهز شویم.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد