درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 آبان 1400 - 03:36   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد


ادامه ادامه مطلب سه

پنج شهر امن جهان در دوران پساکرونا

  پنج شهر امن جهان در دوران پساکرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ارایه توضیحات کافی جایگزین در ارتباطات
  آشنایی با روابط عمومی
  با ارزش‌ترین برندهای جهان در سال 2021
  به روزرسانی سایت: ده نکته کاربردی برای روابط عمومی‌ها
  همگامی با انتظارات مشتری
  مقاله/ الزامات بهره گیری از فونت در اینفوگرافیک
  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات
  آغازی مهم برای ارتقای ارتباطات بحران
  پنج شهر امن جهان در دوران پساکرونا
  ارزشمندترین و قوی‌ترین «برندهای ملی در سال ۲۰۲۱»
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11049صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 4 خرداد 1393 - 18:34
رونمایی منشور اخلاقی روابط عمومی تامین اجتماعی قم
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در مراسمی با حضور مدیرکل استان از منشور اخلاقی روابط عمومی تامین اجتماعی قم رونمایی شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در مراسمی با حضور مدیرکل استان از منشور اخلاقی روابط عمومی تامین اجتماعی قم رونمایی شد.

 

به گزارش شارا به نقل از فردونیوز،نخستین جلسه شورای روابط عمومی تامین اجتماعی قم با حضور رابطان روابط عمومی شعب به ریاست مدیرکل تامین اجتماعی استان تشکیل و از مشنور اخلاقی روابط عمومی رونمایی شد.


«سید مجتبی موسوی» گفت: روابط عمومی ها با نقش آفرینی موثر و کارا می توانند مدیران ارشد را در نیل به اهداف سازمانی کمک نمایند.


وی افزود:اطلاع رسانی به موقع،صریح و شفاف از وضعیت موجود سازمانها توسط روابط عمومی به پویایی سازمان ها خواهد انجامید.


مدیرکل تامین اجتماعی قم خواستار حرکت روابط عمومی ها به سمت حرفه ای گری شد و تصریح کرد:آسیب شناسی فعالیت های سازمانی همراه با برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت از نیازهای اساسی کارکنان شاغل در روابط عمومی می باشد.


وی روابط عمومی را وکیل مدافع مردم از بیرون سازمان و مدعی العموم مردم در درون سازمان نامید و خاطر نشان ساخت:دانستنق حق مردم است و روابط عمومی ها می توانند با مدیریت افکار عمومی فرایند اطلاع رسانی خدمات را به مردم تسهیل کنند.


مسئول روابط عمومی تامین اجتماعی استان قم نیز در این جلسه بر ضرورت به روز بودن روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت:با توجه به وجود شبکه های مختلف اجتماعی در دنیای نوین روابط عمومی ها باید به امکانات روز مجهز شوند تا بتوانند وظیفه خود را در اطلاع رسانی ، درست انجام دهند.


محمد تلخابی افزود:سازمان تامین اجتماعی پاسخگوترین سازمان خدمات رسان کشور است و با تدابیر اتخاذ شده در مسیر اعتماد سازی با مردم و مخاطبان گام برمی داریم.


وی از برگزاری دوره های آموزشی برای رابطان روابط عمومی در سال جاری خبر داد و اظهار کرد:با برنامه ریزی انجام شده دوره های تخصصی روابط عمومی،عکاسی و فیلمبرداری،خبرنویسی ،برگزاری مراسم و اجرا و نیز دوره مدیریت فرهنگی برای رابطان روابط عمومی شعب تامین اجتماعی قم برگزار می شود.


در این جلسه از منشور اخلاقی روابط عمومی تامین اجتماعی قم رونمایی شد.


در بخشی از این منشور آمده است:اعضای شورای روابط عمومی تامین اجتمای قم تلاش می کنند نقش تاثیرگذار خود را به عنوان پل ارتباطی میان کارکنان و مدیران سازمان و از سوی دیگر با بیرون از سازمان بنحو شایسته ایفا نمایند.


منشور افزوده است: اعضای شورای روابط عمومی متعهد می شوند هرگونه اطلاعات مورد نیاز ارباب رجوع و مخاطبان را با رعایت قوانین و مقررات سازمان فراهم کنند.


در پایان نخستین جلسه شورای روابط عمومی تامین اجتماعی قم ،رابطان روابط عمومی شعب احکام خود را از مدیرکل استان دریافت کردند.


بر اساس این گزارش آقایان محمد حسین ناصری ، محمد مهدی بهرامی و عباس واسع به ترتیب به عنوان رابطان روابط عمومی شعب یک،دو و سه قم انتخاب شدند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات


  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008


  مقاله/ الزامات بهره گیری از فونت در اینفوگرافیک


  همگامی با انتظارات مشتری


  به روزرسانی سایت: ده نکته کاربردی برای روابط عمومی‌ها


  ارزشمندترین و قوی‌ترین «برندهای ملی در سال ۲۰۲۱»


  آغازی مهم برای ارتقای ارتباطات بحران


  رسانه‌ای به نام روابط‌عمومی


  پنج شهر امن جهان در دوران پساکرونا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی