درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 21:50   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11034صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 4 خرداد 1393 - 10:37
استاندار بوشهر:
روابط عمومی‌ها باید از شیوه‌های سنتی فاصله بگیرند
استاندار بوشهر گفت: روابط عمومی‌ها باید از شیوه‌های سنتی فاصله بگیرند و زمینه‌ساز ارتباط و تعامل دو سویه و موثر بین دولت و مردم باشند.
  

روابط عمومی‌ها باید از شیوه‌های سنتی فاصله بگیرند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مصطفی سالاری ظهر امروز در گردهمایی علمی، تخصصی روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: روابط عمومی‌ها در معرفی و چگونگی فعالیت‌ها و سیاست‌های سازمان‌ها و همچنین ارائه عملکرد دستگاه‌های اجرایی به مردم نقشی بسیار اساسی دارند، و در ادامه نیز به واسطه انتقال نظرات و پیشنهادات مردم به مدیران وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

 

استاندار بوشهر در خصوص رویکرد نوین روابط ‌عمومی تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید از شیوه‌های سنتی فاصله بگیرند و با بروز بودن و استفاده از شیوه‌های مدرن با دنیای الکترونیک و استفاده صحیح از شبکه‌های مجازی زمینه‌ساز ارتباط و تعامل دو سویه و موثر بین دولت و مردم باشند.

 

سالاری با تاکید بر دیدگاه دولت تدبیر و امید در خصوص عملکرد روابط عمومی‌ها اذعان داشت: تاکید دولت تدبیر و امید بر عملکرد روابط‌ عمومی بر اساس شفافیت و صداقت است، ارائه و انتشار اخبار و اطلاعات باید بر اساس واقعیت‌ها و مستندات موجود انجام شود.

 

استاندار بوشهر در خصوص تعامل با رسانه بیان داشت: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی باید تعامل تنگاتنگی با رسانه‌ها داشته باشند و از ظرفیت‌های رسانه‌ها، ارباب جراید و صدا و سیما در انتشار به موقع اخبار و اطلاعات استفاده مناسبی داشته باشند.

 

وی در ادامه در خصوص ضرورت برنامه‌ریزی و خلاقیت روابط عمومی‌‌ها افزود: خلاقیت و نوآوری باید در دستور کار روابط ‌عمومی‌ها باشد، مدیران روابط ‌عمومی نباید در انجام وظایف خود دچار روزمرگی شوند و با برنامه‌‌‌ریزی مناسب و ارائه راهکار‌های علمی و عملی، مبتکر ایده‌هایی جدید و کارساز باشند.

 

استاندار بوشهر در مورد تسهیل ارتباط  بین مردم و مسئولان خاطرنشان کرد: باید برنامه‌ریز مناسب‌تری برای ارتباط مردم و مسئولان وجود داشته باشد و در همین راستا هم‌اکنون سامانه 111 در استان برای ارتباط مردم با مدیران و پاسخگویی به مشکلات مردم طراحی شده که این سامانه نیز باید تقویت تا مسیر کوتاه‌تری برای پاسخ به مشکلات مردم ایجاد شود.

 

منبع: فارس

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد